Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Erg druk vandaag aan de zaak, laatste bestellingen even zelf gereden, jongens waren nog niet terug en die ene benzine scooter moest getankt worden.
Na het tankstation door De Maten terug naar de zaak, draait er net achter me, van links een New Monkey de weg op, ik hou in, en laat hem langs me komen hij had door dat ik hem leuk vond, zo tijdens het rijden een kort babbeltje, oa dat ik een imi Monkey heb (stond toevallig aan de zaak) Dat vond hij dan weer leuk, vroeg of ik bezorg adres had, nee, terug naar de zaak nu
Oh leuk, rij ik even met je op
Dus samen naar de zaak gereden, en ff ouderwets bandje trappen bij elkaars Monkey, kort babbeltje, was leuk :t

Weet niet hoe hij heet, en of hij hier ook rond hangt
Heb hem wel gezegd, als je eens zin hebt in een rondje samen.........
Je weet waar ik zit, wip eens langs en spreek wat af

We gaan het zien
Het was idd ouderwets druk vandaag.
Op de een of andere manier heb ik je nog nooit zien rijden terwijl ik al m'n hele leven in Apeldoorn woon. Ga er wel op letten!
 
Het was idd ouderwets druk vandaag.
Op de een of andere manier heb ik je nog nooit zien rijden terwijl ik al m'n hele leven in Apeldoorn woon. Ga er wel op letten!
Onze scooters zal je vaker zien dan mijn Monkey, die rijdt meestal op rare tijden door t dorp
Welk deel woon je? wellicht komen we daar weinig (of juist veel??)
Straat hoeft niet, buurt is genoeg
 
Een aantal jaren geleden reed ik in een verkeersfuik bij Zwartsluis. Voorjaar en de tijd dat alle boten uit de stalling komen. De agent die bij mij de aanhanger controleerde was dolblij, geen gebreken, lading onder het net etc. Ze schreven zich de vingers blauw. De gehele parkeerplaats stond vol met zuur kijkende eigenaren van boten, die de trailer niet op orde hadden en wachtten op hun bekeuringen. En terecht, heb ook wel eens een speedboot in de middenberm zien liggen. Die zal je maar van de motor afvegen.
Je moet met je motor ook niet op de middenberm rijden.
 
Kwam onderweg op de N237 vanmiddag net voorbij Huis ter Heide een live arrestatie tegen door het AT van de politie. Werd iemand in de handboeien geslagen (of meerdere personen, geen idee) en meegenomen. Al het verkeer erachter werd stilgezet toen ze waarschijnlijk de auto klemreden, dus ik had al in de gaten dat er wat was gebeurd toen ik een file op zag doemen waar je 'm niet zou verwachten. Maar dacht een ongeluk oid. Ik er rustig tussendoor, mensen hadden autodeuren open laten staan om met elkaar te ouwehoeren of naar voren te lopen om te kijken, zie ik ineens onderstaande. Ben er via het fietspad rustig langs gereden en verderop weer de N237 opgegaan. :+

Heb maar ff wat geblurd, want ik denk niet dat ze blij zijn als ik kentekens of gezichten van het team hier online zet. :P

1651158221538.png
 
Ik reed van de week met het blik een weg naar een camping in. Deze om precies te zijn:
1651158464146.png

In de bocht stonden wat voetgangers, maar die bleven mooi even aan de kant zodat ik er door kon. Wat ik niet had gezien is dat er een meneer met een witte kentekenplaat in een grote BMW van de andere kant af kwam. En ik had ook niet gezien dat het een smal weggetje was. Werd dus even passen en meten.
Ik vriendelijk mijn handje opsteken (want terug rijden ging ook niet zo 123) en de auto zo ver mogelijk de berm in gezet, dan past het waarschijnlijk net wel.
Meneer BMW kwam druk gebarend aanrijden, minderde vaart om vervolgens vol mijn spiegel met de zijne te raken. En daarna meteen door te rijden.

Ik heb even gezeten van: wtf? Dit was dus iemand die zo pissig werd om een inschattingsfout, dat hij zijn praktisch nieuwe BMW gaat beschadigen.. In de hoop ook mijn blikkie die zelf ondertussen oud genoeg is voor een rijbewijs ook te beschadigen? Ik heb nog even na de spiegel gekeken achteraf, maar ehm.. Ding staat al helemaal vol krassen en de lak is daar sowieso niet meer wat het geweest is (valt er ondertussen deels vanaf door te veel warmte/zon).
 
Kwam onderweg op de N237 vanmiddag net voorbij Huis ter Heide een live arrestatie tegen door het AT van de politie. Werd iemand in de handboeien geslagen (of meerdere personen, geen idee) en meegenomen. Al het verkeer erachter werd stilgezet toen ze waarschijnlijk de auto klemreden, dus ik had al in de gaten dat er wat was gebeurd toen ik een file op zag doemen waar je 'm niet zou verwachten. Maar dacht een ongeluk oid. Ik er rustig tussendoor, mensen hadden autodeuren open laten staan om met elkaar te ouwehoeren of naar voren te lopen om te kijken, zie ik ineens onderstaande. Ben er via het fietspad rustig langs gereden en verderop weer de N237 opgegaan. :+

Heb maar ff wat geblurd, want ik denk niet dat ze blij zijn als ik kentekens of gezichten van het team hier online zet. :P

Bekijk bijlage 1754843
Te laat, ik herken het A team.
 
Vrouwlief heeft een hekel aan auto rijden, helemaal kleine weggetjes en onbekend terrein
Donderdag heeft ze zwemles in Neede, ja, da's een stukkie boerenland (dichterbij op een tijd dat ze kan, lukte niet)
Na Neede altijd door naar Arnhem, boodschappendag.
Nu ga ik altijd met haar mee, maar moest vandaag onverwacht op extra controle naar het ziekenhuis, dokter is niet tevreden, en qua tijd clashte dat nogal met zwemles
Dusssss vrouwlief met blik naar zwembad, na het ziekenhuis op de Monkey naar Neede gereden, haar ophalen en samen door
had de fietsendrager in de auto gelegd, dus in Neede de Monkey achterop geknoopt en samen door

Niets mee gemaakt, maar was wel een lekker ritje
 
Vertel, heeft hij daar een horecatent?
Nee, een afhaal restaurant wat heerlijk Thais eten maakt. :9~ Ze bezorgen het bij je thuis ook, als je niet kunt afhalen.
Hier zijn website, en nee, ik heb geen aandelen.
Mocht ik ooit in de buurt zijn ga ik er ook wat bestellen, ik ben gek op oosters eten!
 
Nee, een afhaal restaurant wat heerlijk Thais eten maakt. :9~ Ze bezorgen het bij je thuis ook, als je niet kunt afhalen.
Hier zijn website, en nee, ik heb geen aandelen.
Mocht ik ooit in de buurt zijn ga ik er ook wat bestellen, ik ben gek op oosters eten!
Je kan/mag je bestelling ook bij ons binnen op eten, geen bediening wel servies/bestek
 
Nee, een afhaal restaurant wat heerlijk Thais eten maakt. :9~ Ze bezorgen het bij je thuis ook, als je niet kunt afhalen.
Hier zijn website, en nee, ik heb geen aandelen.
Mocht ik ooit in de buurt zijn ga ik er ook wat bestellen, ik ben gek op oosters eten!
Mocht ik in de buurt zijn laai ik wel in en ben je bij deze uitgenodigd
 
Terug
Bovenaan Onderaan