Deze toch ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar die kan zichzelf gewoon opvangen met zijn stalen kin.Deze toch ook
Bekijk bijlage 1791903
wegwerkzaamheden A12 utrecht-> arnhem hebben ze de trajectcontrole al naar 70 verlaagd.
Ik denk dat het een kwestie was van de verkeerde plaats op een verkeerd moment. Ze stonden er met een aantal te controleren en dan moeten ze schrijven.Ik zie ze hier op het moment met korte broeken etc rijden? Beetje willekeur?
Er zitten 3 verschillende max snelheden in die trajectcontrole, geen bekeuring houdt stand voor de rechter
Is om die getatoeëerde mouwen te showenHier zie je het alleszins minder of amper, motorrijders in korte broek etc.
Harley rijders zonder mouwen ja, maar das een ras apart
100, 70 in de bouwstelle en 50 op de matrixen...Op de hoofdrijbaan maar 2. 70 en later 100.
Afgelopen 4 weken geen 50 op de matrix gezien. Daarnaast telt die 50 op de matrix niet voor de TC.100, 70 in de bouwstelle en 50 op de matrixen...
Het is een trajectcontrole… Ze weten de afstanden waar het 70 en waar het 100 is, de maximale gemiddelde snelheid is dan eenvoudig te berekenen.Het was mij ook al opgevallen dat er een wisseling in de max snelheid zat op de hoofdrijbaan binnen de controle. Bij die wijziging zag ik geen camera's hangen. Ik denk dat er geen enkele rechter is die daar in mee gaat, want bewijs wordt dan lastig.
Daar ben ik van op de hoogte... Echter krijg je de discussie wanneer je dan precies je snelheid moet gaan veranderen, want dat gaat in een auto niet instantaan, dus geen enkele rechter gaat daar in mee.Het is een trajectcontrole… Ze weten de afstanden waar het 70 en waar het 100 is, de maximale gemiddelde snelheid is dan eenvoudig te berekenen.
Ik ben bang dat je iets te veel verwacht van Nederlandse rechters…Daar ben ik van op de hoogte... Echter krijg je de discussie wanneer je dan precies je snelheid moet gaan veranderen, want dat gaat in een auto niet instantaan, dus geen enkele rechter gaat daar in mee.
Ohjoh, dan lieg ikAfgelopen 4 weken geen 50 op de matrix gezien. Daarnaast telt die 50 op de matrix niet voor de TC.
Hoofdrijbaan is in de TC 70, daarna 100. Parallelrijbaan tot na de TC 70.
Zoals gezegd, kom er dagelijks door heen.
Bekijk bijlage 1791964
Hiervoor heb je nou net het instrument van de meetcorrectie. Ik vind het een volstrekt redelijke verwachting dat je 100 meter na een verlaging van 100 naar 70 op de 70 kunt zitten. Merk op dat je ook dat bord/matrix al 100, 200 meter van tevoren kunt zien, en dan al kunt beginnen met vertragen. En ben jij binnen 100m na het bord klaar, gaat jouw gemiddelde snelheid prima binnen de marges vallen. (En ga je dus ook geen boetes krijgen, laat staan er ooit een rechter over te spreken.)Daar ben ik van op de hoogte... Echter krijg je de discussie wanneer je dan precies je snelheid moet gaan veranderen, want dat gaat in een auto niet instantaan, dus geen enkele rechter gaat daar in mee.
Waar zeg ik dat?@SadBunny . Jij zou het dus heel billijk vinden als je geflitst wordt binnen 10 meter na het bord 70 ?
Er zijn normen voor hoever na zo’n bord de snelheid mag worden gecontroleerd.
Minimale afstanden flitser en bord maximale snelheid / snelheidslimiet - Advocaat Verkeersstrafrecht
Er gelden minimale afstanden tussen de plaats waar een lagere snelheidslimiet gaat gelden en de plaats waar de snelheidsmeting wordt uitgevoerd. Dit volgt uit de Aanwijzing meting snelheidsoverschrijdingen. Voor de te hanteren afstand wordt geen rekening gehouden met de maximumsnelheid die op...www.advocaat-verkeersstrafrecht.nl
Dat hangt er maar helemaal vanaf of je bijv. 2 of 4 cylinders rijdt, en in welke versnelling je staat. Maarreh... Heb jij geen remmen op je voertuig dan? Misschien toch maar eens overwegenTel uit hoeveel paaltjes je bent gepasseerd tot de teller op 70 staat.
Ga maar 50 rijden als de matrix 50 aangeeft voordat je een file nadert... Ik hou die vrachwagen liever achter me dan boven me. 50 rijden waar 50 aangegeven wordt is een onmiddelijke doodswensMaargoed, als jij niet binnen die 200 meter (dus 100m vóór het bord en 100m ná het bord) van 100 naar 70 kunt vertragen ben je of een levensgevaarlijke bestuurder, of je voertuig verdient een WOK status, of allebei.
Dat hangt er maar helemaal vanaf of je bijv. 2 of 4 cylinders rijdt, en in welke versnelling je staat. Maarreh... Heb jij geen remmen op je voertuig dan? Misschien toch maar eens overwegen
Of laat jij bij een uitvoegstrook van de snelweg naar een tankstation ook alleen je gas los? Daar volgen die bordjes van 70/50/30 elkaar in ras temp op, en die vertraging haalt (heel gek) iedereen.
Echt wel, tot het bord einde snelweg mag je 130 rijdenuitvoegstrook is geen snelweg meer
Huh? Tuurlijk wel. Alleen het tankstation zelf niet.uitvoegstrook is geen snelweg meer
Als, ALS, een Vmax overschrijding nodig is voor je eigen of andermans veiligheid dan is dat een uitzondering (waar we allemaal wel eens in zitten natuurlijk).Ga maar 50 rijden als de matrix 50 aangeeft voordat je een file nadert... Ik hou die vrachwagen liever achter me dan boven me. 50 rijden waar 50 aangegeven wordt is een onmiddelijke doodswens
Tenzij lager Vmax aangegeven, wat dus vaak bij uitvoegstroken naar tankstations gebeurt.Echt wel, tot het bord einde snelweg mag je 130 rijden
Dat geldt voor heel fokking NL dus is totaal niet relevant, je komt er niet onder vandaanTenzij lager Vmax aangegeven, wat dus vaak bij uitvoegstroken naar tankstations gebeurt.
Hangt er vanaf waar mijn regeneratie setting op staatleuke proef; ga 100 rijden en laat het gas los als je een hectometerpaal passeert. Tel uit hoeveel paaltjes je bent gepasseerd tot de teller op 70 staat. ik ga je garanderen dat dat meer dan één paaltje is.
..