Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Als deze nou weer eens de straat blokkeert, moet ik dan seinen, toeteren of het ding omgooien om weer verder te kunnen?:+
zie het al voor me dat zo'n bezorger terugkomt bij zn karretje en het ding ligt op zn kant...

of je roept een paar kerels bijeen en (weet niet of t goed is voor de rug) tilt t ding op om m in het anderhalve meter verder gelegen parkeervak te zetten (deden ze ook met die smart karretjes (in amsterdam droegen ze die zelfs verder, de gracht in)
 
Maar zijn er hier nou echt mensen die niet hebben meegekregen waar die rode zakdoeken voor zijn? (Steun aan de protesterende boeren.) Not sure if serious :/
 
Ach ja, en zo heb je ook weer mense die erover valle als andere geen "n" toevoege aan een meervoudig zinsonderwerp, of hem zelfs verwijdere uit een infinitief. Maar daar zul je mij ook nooit over hore. :+
26BF5A83-F846-4607-92F6-3017CAD217EB.jpeg
 
Die zijn er toch ook jouw seksuele voorkeur aan te geven? Blijkbaar hebben boeren opeens een massale coming out.
Volgens mij is dat alleen als 'ie in je kontzak zit (of om je enkel of nek als je naakt bent). Ik zag dat vroeger in de 90's nog wel eens, toen ik nog avontuurlijkerwijs in rare clubs/festivals kwam.

Hoewel ik me bij trekhaak-fetisjisme ook van alles kan voorstellen, dacht ik niet dat de hanky-code tot daar ging.
 
Volgens mij is dat alleen als 'ie in je kontzak zit (of om je enkel of nek als je naakt bent). Ik zag dat vroeger in de 90's nog wel eens, toen ik nog avontuurlijkerwijs in rare clubs/festivals kwam.

Hoewel ik me bij trekhaak-fetisjisme ook van alles kan voorstellen, dacht ik niet dat de hanky-code tot daar ging.
Die dronken pool bedoel je die op camera staat?
 
Very serious... de omgekeerde nederlandse vlag is/was het toch?? Maar dank voor de opheldering.
Het zit inderdaad in dezelfde hoek. Alleen de omgekeerde vlag is niet zo duidelijk als banier als 'ie wappert, dan zie je niet zo goed dat hij omgedraaid is. Ik denk dat daarom de "boerenzakdoek" (die rode bandana) erin is gekomen. En misschien ook wel omdat sommige mensen die omgekeerde vlag toch niet helemaal een correct symbool vinden.

Die dronken pool bedoel je die op camera staat?
Wat bedoel je?
 
Het zit inderdaad in dezelfde hoek. Alleen de omgekeerde vlag is niet zo duidelijk als banier als 'ie wappert, dan zie je niet zo goed dat hij omgedraaid is. Ik denk dat daarom de "boerenzakdoek" (die rode bandana) erin is gekomen. En misschien ook wel omdat sommige mensen die omgekeerde vlag toch niet helemaal een correct symbool vinden.


Wat bedoel je?
Een dronken pool die snachts door een straat heen liep en zo droog op een trekhaak ging zitten. De auto eigenaar hadden toevallig een camera aan het huis hangen. Is nog oo het nieuws geweest.

https://www.trending.nl/nieuws/man-gaat-op-trekhaak-zitten-zonder-vet-en-laat-poepresten-achter/
 
Wat betreft het geintje 'die boerenzakdoek is toch een teken van en voor vuistne*kers?' moet je gewoon eens naar een boerenprotest gaan en dan midden tussen die lui dat grapje maken. Misschien kunnen ze erom lachen en anders... merk je het vanzelf :YY
 
Wat betreft het geintje 'die boerenzakdoek is toch een teken van en voor vuistne*kers?' moet je gewoon eens naar een boerenprotest gaan en dan midden tussen die lui dat grapje maken. Misschien kunnen ze erom lachen en anders... merk je het vanzelf :YY
O, kom op, die boeren gaan toch regelmatig met hun arm tot aan hun oksel in vagina's en anussen?
 
Wat betreft het geintje 'die boerenzakdoek is toch een teken van en voor vuistne*kers?' moet je gewoon eens naar een boerenprotest gaan en dan midden tussen die lui dat grapje maken. Misschien kunnen ze erom lachen en anders... merk je het vanzelf :YY
Weet je hoeveel vuisten dat dan zijn…daar ga je dan wel even last van houden.

Maar je punt is natuurlijk dat je bang moet zijn dan, precies het doel van die boeren daar hé. 👏 intimideren is de weg.
 
Laatst bewerkt:
Of mensen die eerst alles laten scannen, dan afreken, liefst contant en met kleingeld proberen gepast te betalen, en dan pas als ze jouw spullen al aan het scannen zijn hun rommel gaan inpakken zodat ze dusdanig in de weg blijven staan dat jij zelf niet vast kunt gaan inpakken. :(

Ach, de kleine frustrates van het leven. Keer diep ademhalen en weer door. :]
Supermarkt irritaties
Klant van Albert Heijn viel om. Werd reanimatie. Wij (ambulance) komen ter plaatse en doen ons best.
Komt er een dame tussen ons door geschuifeld, buigt over mij heen (let wel. Ik ben dus een man aan het beademen.......) Om NET dat ene potje pindakaas te pakken. Ze kon er net niet bij (want er lag iemand midden in het pad op de grond, belachelijk natuurlijk) en vroeg mij om het even aan te geven. |( .
 
Supermarkt irritaties
Klant van Albert Heijn viel om. Werd reanimatie. Wij (ambulance) komen ter plaatse en doen ons best.
Komt er een dame tussen ons door geschuifeld, buigt over mij heen (let wel. Ik ben dus een man aan het beademen.......) Om NET dat ene potje pindakaas te pakken. Ze kon er net niet bij (want er lag iemand midden in het pad op de grond, belachelijk natuurlijk) en vroeg mij om het even aan te geven. |( .
😧 Dat ze het gangpad niet ook even hebben afgezet.
 
Of mensen die eerst alles laten scannen, dan afreken, liefst contant en met kleingeld proberen gepast te betalen, en dan pas als ze jouw spullen al aan het scannen zijn hun rommel gaan inpakken zodat ze dusdanig in de weg blijven staan dat jij zelf niet vast kunt gaan inpakken. :(

Ach, de kleine frustrates van het leven. Keer diep ademhalen en weer door. :]
Geen problemen mee, gewoon je eigen spullen snel inpakken, moet je kijken hoe snel ze dan ineens worden..
Bang dat jij ook spulletjes inpakt die dus niet van jou zijn....

Been there, done that..


Behalve als ik in "de juiste" bui ben.
Dan komt er vaak op een hele sarcastische toon "doe maar rustig aan joh, we hebben de tijd" zin uit..
(of het zijn ouwe bessies, dan niet uiteraard en gun ik ze alle tijd. Zo ben ik dan ook wel weer)

Maar om ontopic te blijven, was een saaie rit op een klein momentje na.
BMW piloot op 2 wielen vondt dat ik waarschijnlijk te langzaam door de file filterde, en besloot maar een
blikje links te passeren (dus tussen het blikje en de vangrail in) :/
 
Duif vliegt op de snelweg vlak voor me langs pardoes tegen de bestelbus op de rechterbaan. Overal veren. Kwam als een ongeplukte kip op het werk.
Maar ik denk dat die duif een slechtere dag had...
 
Supermarkt irritaties
Klant van Albert Heijn viel om. Werd reanimatie. Wij (ambulance) komen ter plaatse en doen ons best.
Komt er een dame tussen ons door geschuifeld, buigt over mij heen (let wel. Ik ben dus een man aan het beademen.......) Om NET dat ene potje pindakaas te pakken. Ze kon er net niet bij (want er lag iemand midden in het pad op de grond, belachelijk natuurlijk) en vroeg mij om het even aan te geven. |( .
Kansloos he, dat soort mensen. Dan snap je er echt geen reet van.
 
Er zijn allerlei soorten... Ik stond ooit in het Leyenburg Ziekenhuis naar buiten te kijken, 's morgens vroeg. Vanaf de OK had je uitzicht op het kruispunt beneden. Ik zie er een serieus ongeluk gebeuren en ren samen met de anesthesist van dienst naar buiten om een slachtoffer uit zijn auto te halen (beiden dus in ziekenhuispak met witte jas er overheen), De anesthesist klimt op de motorkap om de man naar buiten te halen via de (niet meer aanwezige voorruit), ik probeer of ik toch een deur open krijg. Komt er een man aan die aan de benen van de anesthesist begint te trekken onder het meedelen dan alleen een gediplomeerd EHBO'er dat mag doen...
 
Op dat moment zal het die bestuurder waarschijnlijk aan zn aars roesten wie hem naar buiten trekt... Hij zal echt niet om een diploma gaan vragen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan