Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Langzamer lijkt me ook niet zo'n goed idee.Als je iets in ieder geval niet moet doen bij het filefilteren is het dezelfde snelheid als de auto's rijden
Dan is het meer infiltreren?Filosofische vraag... Als je dezelfde snelheid rijdt, is het dan nog wel filteren?
Meneer komt van links uit een dorpsstraatje kijkt naar rechts waar ik aankom en voorrang heb, hij kijkt naar me en de koplampen om vervolgens gewoon door te rijden. Ik kom een halve meter naast m tot stilstand druk op de claxon en hij schrikt zich de tering??????
Ik was onzichtbaar ofzo????
Wat heb je daaraan als je met 23 botbreuken en inwendige bloedingen en een klaplong op de IC ligt?Niet noodzakelijk. Het kan nog steeds zo zijn dat bij een aanrijding de aansprakelijkheid bij de automobilist ligt of gedeeld wordt, afhankelijk van de situatie.
Niets natuurlijk. Ik geef alleen wat tegengas op de rare reactie dat iemand die zich niet strikt aan de gedragscode voor filerijden zou houden, automatisch gevaarlijk en/of strafbaar bezig zou zijn. Dat is gewoonweg niet waar.Wat heb je daaraan als je met 23 botbreuken en inwendige bloedingen en een klaplong op de IC ligt?
Smidsy.Meneer komt van links uit een dorpsstraatje kijkt naar rechts waar ik aankom en voorrang heb, hij kijkt naar me en de koplampen om vervolgens gewoon door te rijden. Ik kom een halve meter naast m tot stilstand druk op de claxon en hij schrikt zich de tering??????
Ik was onzichtbaar ofzo????
Dan zeg je tegen de zuster:" nee, ik wil geen pijnstilling want ik heb gelijk".Wat heb je daaraan als je met 23 botbreuken en inwendige bloedingen en een klaplong op de IC ligt?
Daarom één of twee borrels innemen voor je onderweg gaat.Smidsy.
Altijd ff een beetje slingeren .
Vandaag ook wel zoiets meegemaakt ja. Eigelijk allang weer vergeten.....Knipper naar rechts, maar we gaan naar links…en de nog de vrachtwagen. Gelukkig ging het goed.
Bekijk bijlage 1848705
Er zit flink wat tussen 'niet aan de gedragscode houden' en 'fileren tussen twee rijstroken met 90 km/u rijdend verkeer erop,' maar reacties heeft het zeker opgeleverd.Niets natuurlijk. Ik geef alleen wat tegengas op de rare reactie dat iemand die zich niet strikt aan de gedragscode voor filerijden zou houden, automatisch gevaarlijk en/of strafbaar bezig zou zijn. Dat is gewoonweg niet waar.
Kijken en zien zijn twee totaal verschillende dingen.
Ik vind dit nog steeds het beste filmpje om dergelijke fenomenen te verklaren. Ik probeer er elke dag rekening mee te houden dat mensen me gewoon niet zien want je bent inderdaad vaak onzichtbaar...Meneer komt van links uit een dorpsstraatje kijkt naar rechts waar ik aankom en voorrang heb, hij kijkt naar me en de koplampen om vervolgens gewoon door te rijden. Ik kom een halve meter naast m tot stilstand druk op de claxon en hij schrikt zich de tering??????
Ik was onzichtbaar ofzo????
vind ik een goeie....Ik monteer daarom ook altijd een stevige toeter op mijn motoren, doorgaans een Stebel Nautilus Compact.
Die zit zelfs op mijn NX250, dat verrast mensen soms wel eens (zeker omdat ze me toch al niet echt gezien hadden want anders toeter ik niet).
fin in een afgetrapte renault megane
Toeteren etc....
Valt me nog mee dat je niet een opgefokte "waar bemoei je je mee?" krijgt..Vanmorgen vroeg nog een mevrouw die geen dimlichten aan had, alleen daglicht, die was blij dat ik het zei en deed ze gelijk aan.