Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Wellicht was die fietser maatje Rico en dan hou jezelf snel in denk ik. 😉
Uhh nee....Niet als diegene mij tegen de grond werkt. Dan ga ik mijzelf toch echt verdedigen ongeacht hoe diegene eruitziet en dan vecht ik niet meer netjes ;-)
En nee ben geen drift kikker of iemand die gevechten opzoekt, ik zal dan ook eerst proberen om het verbaal op te lossen maar als meneer mij wilt slaan, tegen de grond gaat werken of een poging daartoe oid dan is het snel klaar.
 
Laatst bewerkt:
Uhh nee....Niet als diegene mij tegen de grond werkt. Dan ga ik mijzelf toch echt verdedigen ongeacht hoe diegene eruitziet en dan vecht ik niet meer netjes ;-)
En nee ben geen drift kikker of iemand die gevechten opzoekt, ik zal dan ook eerst proberen om het verbaal op te lossen maar als meneer mij wilt slaan, tegen de grond gaat werken of een poging daartoe oid dan is het snel klaar.
Altijd goed om er zo in te staan. Je moet immers 's-avonds met jezelf naar bed.
Je moet dan wel bereid zijn tot sterven of winnen.

Ben je dat?
 
Altijd goed om er zo in te staan. Je moet immers 's-avonds met jezelf naar bed.
Je moet dan wel bereid zijn tot sterven of winnen.

Ben je dat?
Goeie en vooral volwassen reply man...:')
Ieder zijn eigen manier om om te (kunnen) gaan met een dergelijke situatie. En nee ik ben niet iemand die moet laten zien hoe goed ie wel of niet is. Maar wel iemand die niet met zich laat sollen als het niet anders kan, en daarbij ook een inschatting maakt mbt veiligheid e.d.

Sterven of winnen...😳 er is meer dan dat hè. Maar goed back on topic.
 
Laatst bewerkt:
:')
Ieder zijn eigen manier om om te (kunnen) gaan met een dergelijke situatie. En nee ik ben niet iemand die moet laten zien hoe goed ie wel of niet is. Maar wel iemand die niet met zich laat sollen als het niet anders kan.

Sterven of winnen...😳 er is meer dan dat hè. Maar goed back on topic.
Oh ik zie dat je je reply hebt aangepast.
Iets meer kleinerend.:t

Je hebt echt niets begrepen van wat ik schreef. Als je het gewoon bij je eerste reply had gelaten had ik niet eens gereageerd.
 
Oh ik zie dat je je reply hebt aangepast.
Iets meer kleinerend.:t

Je hebt echt niets begrepen van wat ik schreef. Als je het gewoon bij je eerste reply had gelaten had ik niet eens gereageerd.
Nadeel van geschreven teksten… dan interpreteer je wel eens wat verkeerd indd. Net zoals mijn reply op jou niet kleinerend was bedoeld. Afijn en door…..
 
Uhh nee....Niet als diegene mij tegen de grond werkt. Dan ga ik mijzelf toch echt verdedigen ongeacht hoe diegene eruitziet en dan vecht ik niet meer netjes ;-)
En nee ben geen drift kikker of iemand die gevechten opzoekt, ik zal dan ook eerst proberen om het verbaal op te lossen maar als meneer mij wilt slaan, tegen de grond gaat werken of een poging daartoe oid dan is het snel klaar.
Zo is het ,ik ben bijna 72,en dat giftige is er wel af,maar ik laat mij niet tegen de grond werken.
Vroeger was het anders als iemand verbaal begon te dreigen,had hij er al één te pakken voor hij er erg in had
 
Zo is het ,ik ben bijna 72,en dat giftige is er wel af,maar ik laat mij niet tegen de grond werken.
Vroeger was het anders als iemand verbaal begon te dreigen,had hij er al één te pakken voor hij er erg in had
Toch denk ik dat je het de laatste tijd niet meer meegemaakt heb.
Ik heb er laarst een van zn fiets getrokken, en een robbetje gevochten. Geen van beide gewonnen of verloren.
Ook geen ernstige verwondingen.
Maar ben al vier weken aan het proberen te herstellen van een pijnlijke knie, en heupen. Schaafwonden waren zo weg, daar heb ik nog niet eens een pleistertje of zalfje aan gespendeerd.
Maar goed lopen gaat me nog niet af.
Maar denk dat ik het weer doe, enkel dan sla ik door. Nu trok ik hem enkel van zn fiets. Waardoor hij iets terug kon doen.
Nooit meer.
Want ik ben helaas niet meer zo sterk en of flexibel.
 
Laatst bewerkt:
Toch denk ik dat je het de laatste tijd niet meer meegemaakt heb.
Ik heb er laarst een van zn fiets getrokken, en een robbetje gevochten. Geen van beide gewonnen of verloren.
Ook geen ernstige verwondingen.
Maar ben al vier weken aan het proberen te herstellen van een pijnlijke knie, en heupen. Schaafwonden waren zo weg, daar heb ik nog niet eens een plijstertje of zalfje aan gespendeerd.
Maar goed lopen gaat me nog niet af.
Maar denk dat ik het weer doe, enkel dan sla ik door. Nutrok ik hem enkel van zn fiets. Waardoor hij iets terug kon doen.
Nooit meer.
Want ik ben helaas niet meer zo sterk en of flexibel.
Ik maak nooit ruzie,ze maken ruzie met mij,maar gelukkig lang niet meer meegemaakt
 
Opaatjes ken je plek, tegen een soepele jongere moet je het gemeen spelen, anders laten wezen. Op snelheid of kracht leg je het af.
In gedachten kun je nog alles, in werkelijkheid breek je of kneus je alles. ( bij jezelf ) :Y :Y
Ik weet er alles van, toen ik de laatste voetbalwedstrijd floot heeft het team me met veel plezier van het veld gedragen:
20230102_175559.jpg

het gaat echt niet meer opa!
 
3 kwartier terug zaak dicht gedaan, trek het niet meer, hele avond op krukken (kan niet meer lopen, met die verrekte kuit)
Gelukkig rustig vanavond, maar ben echt op nu
Heb alles rustig overdacht, en denk dat ik bij politie aangeef me bedacht te hebben, en alsnog aangifte doe
Zei zeiden dat hij ook aangifte zou gaan doen, als ik het deed (waarvan dan??) We gaan het zien
 
3 kwartier terug zaak dicht gedaan, trek het niet meer, hele avond op krukken (kan niet meer lopen, met die verrekte kuit)
Gelukkig rustig vanavond, maar ben echt op nu
Heb alles rustig overdacht, en denk dat ik bij politie aangeef me bedacht te hebben, en alsnog aangifte doe
Zei zeiden dat hij ook aangifte zou gaan doen, als ik het deed (waarvan dan??) We gaan het zien
Sterkte!
 
3 kwartier terug zaak dicht gedaan, trek het niet meer, hele avond op krukken (kan niet meer lopen, met die verrekte kuit)
Gelukkig rustig vanavond, maar ben echt op nu
Heb alles rustig overdacht, en denk dat ik bij politie aangeef me bedacht te hebben, en alsnog aangifte doe
Zei zeiden dat hij ook aangifte zou gaan doen, als ik het deed (waarvan dan??) We gaan het zien
Gewoon aangifte doen. Ook al wordt het niks, zo'n eikel krijgt op een gegeven moment wel erg veel van dat soort aangiftes. Dat gaat ook een ovj of rechter opvallen.
 
't is donker en nat.... dus voor de verandering weer eens een stukje over de snelweg.
Geen probleem zou je zeggen.

Nou, ik stond op het punt een of andere trien uit d'r auto te sleuren en daar op de vluchtstrook een kopschop te geven.
't is na 6 uur, dus vMax 100, snelweg verders leeg dus Ik rij netjes 100Km/u.
Komt er een auto aangevlamd (duidelijk harder dan 100 km/u), linker koplamp lijkt het te gaan begeven, rechter koplamp super fel.
Ik denk die passeert wel, maar nee, die gaat zo kort achter op mij rijden dat de linker koplamp onder m'n spiegel verdwijnt en rechter lamp echt hinderlijk gereflecteerd word in m'n rechter spiegel.

Dus ik ga lichtjes slingeren en laat gas langzaam los richting 80km/u..... auto blijft achter mij....
Hallo? links is leeg, ga er dan voorbij kut.

Zo blijven we een paar honderd meter rijden met 't geval achter mij variërend van heel kort achter op mij, tot "normale volgafstand" (beide koplampen normaal ongeveer halverwege in m'n spiegels te zien. Maar iedere keer weer tot extreem kort op komen.

Ok, 80 rijden heeft dus geen zin, dus ik ga weer 100 rijden en koekblik blijft kort op mij rijden.
Zie verder op (~500 meter) een vrachtwagen rijden, dus ik even 130 en voorbij de vrachtwagen en naar rechts en snelheid weer terug laten vallen. Nu 80 rijdend en een normale afstand voor de vrachtwagen rijden, in de hoop dat 't geval van net er voorbij gaat/moet.

Nou dat geval haalt de vrachtwagen in en propt zich er tussen/gaat tussen mij en de vrachtwagen rijden, weer zo'n beetje op m'n achterwiel.
2 afslagen later is de vrachtwagen achter ons er al af gegaan en zijn we weer met z'n 2, dus ik begin met m'n remlicht te flitsen, kijken of het bericht misschien over komt.... nope, niks nada, niente.
Nou ik vertraag tot zelfs 60km/u en 't geval blijft achter mij.... Dus ik maar wenken ga er dan omheen....

Eindelijk (4 a 5 hectometer paaltjes verder) gaat het geval er omheen en vervolgens kunnen we rustig door naar 100km/u...
Ja nee dus, nu gaat ze voor mij 90 rijden en onregelmatig op d'r rem trappen...
In plaats van er achter blijven maar meteen weer ingehaald, bij het inhalen blik naar binnen, stomme trut schaapachtig voor zich uit kijkend.
En vervolgens het stuk Uden-Eindhoven met die kut vlak achter mij.
 
Enigste wat ik zou kunnen verzinnen is dat het arme mens mogelijk nachtblind is? Ze had een achterlicht nodig precies in het midden van het gezichtsveld om zich te kunnen oriënteren? Gaat ze voor jou rijden dan heeft ze het gevoel dat ze in een donkere afgrond rijdt? Het kan vervelender. Ik stond paar maanden terug stil voor rood stoplicht 2 baansweg met een auto voor me. Kreeg ineens volledig onverwacht out off the blue zo'n whiplash klap van achteren en schoot naar voren. Vrachtwagen van Bavaria klapt achterop mijn rek van top koffer. Ik bleef overeind en remde meteen zodat ik niet op de auto voor me botste. (Afstand was voldoende). Zijn snelheid was ongeveer 10 per uur omdat het eerst allemaal file rijden was. Chauffeur zat met zijn telefoon te spelen, gaf het ook toe met een paar honderd verontschuldigingen. Stond trillend zijn gegevens op papier aan mij te geven. Verder helemaal geen schade aan de motor, daarbij gelaten. Alleen zijn kunststof gril was gescheurd.
 
't is donker en nat.... dus voor de verandering weer eens een stukje over de snelweg.
Geen probleem zou je zeggen.

Nou, ik stond op het punt een of andere trien uit d'r auto te sleuren en daar op de vluchtstrook een kopschop te geven.
't is na 6 uur, dus vMax 100, snelweg verders leeg dus Ik rij netjes 100Km/u.
Komt er een auto aangevlamd (duidelijk harder dan 100 km/u), linker koplamp lijkt het te gaan begeven, rechter koplamp super fel.
Ik denk die passeert wel, maar nee, die gaat zo kort achter op mij rijden dat de linker koplamp onder m'n spiegel verdwijnt en rechter lamp echt hinderlijk gereflecteerd word in m'n rechter spiegel.

Dus ik ga lichtjes slingeren en laat gas langzaam los richting 80km/u..... auto blijft achter mij....
Hallo? links is leeg, ga er dan voorbij kut.

Zo blijven we een paar honderd meter rijden met 't geval achter mij variërend van heel kort achter op mij, tot "normale volgafstand" (beide koplampen normaal ongeveer halverwege in m'n spiegels te zien. Maar iedere keer weer tot extreem kort op komen.

Ok, 80 rijden heeft dus geen zin, dus ik ga weer 100 rijden en koekblik blijft kort op mij rijden.
Zie verder op (~500 meter) een vrachtwagen rijden, dus ik even 130 en voorbij de vrachtwagen en naar rechts en snelheid weer terug laten vallen. Nu 80 rijdend en een normale afstand voor de vrachtwagen rijden, in de hoop dat 't geval van net er voorbij gaat/moet.

Nou dat geval haalt de vrachtwagen in en propt zich er tussen/gaat tussen mij en de vrachtwagen rijden, weer zo'n beetje op m'n achterwiel.
2 afslagen later is de vrachtwagen achter ons er al af gegaan en zijn we weer met z'n 2, dus ik begin met m'n remlicht te flitsen, kijken of het bericht misschien over komt.... nope, niks nada, niente.
Nou ik vertraag tot zelfs 60km/u en 't geval blijft achter mij.... Dus ik maar wenken ga er dan omheen....

Eindelijk (4 a 5 hectometer paaltjes verder) gaat het geval er omheen en vervolgens kunnen we rustig door naar 100km/u...
Ja nee dus, nu gaat ze voor mij 90 rijden en onregelmatig op d'r rem trappen...
In plaats van er achter blijven maar meteen weer ingehaald, bij het inhalen blik naar binnen, stomme trut schaapachtig voor zich uit kijkend.
En vervolgens het stuk Uden-Eindhoven met die kut vlak achter mij.

Eerste afrit pakken, rustig in- en uitademen en dan de weg weer op.
Dat soort lui zijn slecht voor je gezondheid, zelfs als er verder niets gebeurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan