Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ik kom net thuis met een raar sturende auto en een bobbelende achterkant.
Lekke achterband. Fijn. 235x35x19. Daar gaat weer €150.
Tja, laat ik het met plaatjes zeggen :+
6D5DC32D-B052-41C9-B305-CD889FB2C6A7.jpg

49E103ED-350A-4124-AFF3-603EC5D78987.jpeg
 

Bijlagen

  • FB55A530-DDA2-40E8-AA07-888B16003A27.jpeg
    FB55A530-DDA2-40E8-AA07-888B16003A27.jpeg
    11,6 KB · Weergaven: 9
Soortgelijke situatie wel eens gehad, minus het gebaar van mijn kant. Vier dames in een koekblik. Alleen een keer meewarig nee schudden na een lompe actie van hun kant was voldoende voor allerlei middelvingers en andere lompe acties. Deze dames waren echter 'vergeten' dat de naam en het telefoonnummer van het uitzendbureau waar ze voor werkten op de auto staat. En ik kan vrij goed kentekens onthouden... Op mijn werk dus maar even gebeld met het betreffende bedrijf. Dame aan de telefoon was het absoluut niet eens met de actie van haar medewerkers! 1x is waarschuwing, 2x is sleutels inleveren en je ziet maar hoe je op je werk komt. En in de tuinbouw (waar het betreffende uitzendbureau de meeste klanten heeft) is je werk in het algemeen slecht bereikbaar met OV, vooral als je vroeg moet beginnen...
Middelvingers en andere lompe acties? Middelvingers zie jij niet als je op het verkeer let, en welke van de andere lompe acties deed zeer? :?
 
Middelvingers en andere lompe acties? Middelvingers zie jij niet als je op het verkeer let, en welke van de andere lompe acties deed zeer? :?
Geen van de lompe acties deed zeer, maar als jij met een vol koekblik bewust mijn rijbaan op stuurt en ik moet daarvoor uitwijken dan vind ik dat meer dan voldoende om dat bij je werkgever te melden...
 
Waarschijnlijk lieten ze hun tieten zien, althans dat verwacht ik een beetje.
daar moet je niet te hard mee lachen....

ik heb serieus zonder gekheid meegemaakt dat een kerel bij mij achterop klapte omdat hij dus afgeleid werd door een paar dames die toeterden naast hem, en dat vervolgens deden...... hij zag niet dat ik stil stond en remde dus te laat.
(waren meer meldingen over binnen gekomen bij de politie, helaas was de kentekenplaat van de auto met de dames erin vals bleek later)
 
Had graag geschreven dat eindellijk het gips van mijn been was verwijderd en ik voorzichtig een stukkie had gereden. Helaas door acties van het ziiekenhuispersoneel uitgesteld tot maandag :-(
Overigens hebbenze wel mijn sympatie mbt de acties, ik had deze keer pech
 
Had graag geschreven dat eindellijk het gips van mijn been was verwijderd en ik voorzichtig een stukkie had gereden. Helaas door acties van het ziiekenhuispersoneel uitgesteld tot maandag :-(
Overigens hebbenze wel mijn sympatie mbt de acties, ik had deze keer pech
En daarmee verdien jij weer mijn sympathie. Het is makkelijk om te mopperen op de stakers, maar volgens mij hebben ze wel een punt. Nog ff twee dagen geduld! :t
 
Vanochtend op de A12 net vanaf de a50 richting Arnhem. Ik rijd op de linker baan. Naast mij een groen gele kia picanto op de middelste rijbaan met kort pittig erin. Niet in haar dode hoek, nee echt ernaast…. De vrachtwagen schuin voor haar op rijstrook 3 geeft richting naar links aan. Mevrouw geeft richting aan en komt mooi naar mij toe. Ik rij letterlijk naast haar en kijk haar boos aan, er zat immers nog een auto pal voor me… ze kijkt terug, wijst naar de vrachtwagen en komt gewoon vrolijk verder naar links. Werkelijk wtf.. ik helemaal naar links en pal op de auto voor mij gekropen en mevrouw deed net of er niets aan de hand was….
 
Vanochtend op de A12 net vanaf de a50 richting Arnhem. Ik rijd op de linker baan. Naast mij een groen gele kia picanto op de middelste rijbaan met kort pittig erin. Niet in haar dode hoek, nee echt ernaast…. De vrachtwagen schuin voor haar op rijstrook 3 geeft richting naar links aan. Mevrouw geeft richting aan en komt mooi naar mij toe. Ik rij letterlijk naast haar en kijk haar boos aan, er zat immers nog een auto pal voor me… ze kijkt terug, wijst naar de vrachtwagen en komt gewoon vrolijk verder naar links. Werkelijk wtf.. ik helemaal naar links en pal op de auto voor mij gekropen en mevrouw deed net of er niets aan de hand was….
Ze heeft gedacht: Wat een aardige kerel; die windt zich er vast niet over op en wordt ook niet boos 😃
 
Op de linker baan!!!! Heb je nog geluk gehad, spookrijder.
Maar zonder gekheid. Niet te geloven joh. Dat is tegenwoordig ‘normaal.’
Het is tegenwoordig vaak ‘knipperen en gaan’ of gewoon gaan.
 
Ik. Moest even wat vragen over m’n camper.
Dus lekker binnendoor met de motor van Woerden naar Oldebroek gereden. Tja ik had ook kunnen bellen natuurlijk,maar nu ff een doel.
Daarna maar binnendoor gereden naar Urk lekkere zalm haring en een groot slaatje gehaald.
Via Urk binnendoor naar huis.
En weer 240 km op de teller gezet. En geen gekke dingen meegemaakt.
Lekker dagje zo.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht: ‘en nu komt het,’ maar niet dus. Zo kan het ook. 👍🏻
Of krijgen we zo nog een berichtje van iemand die lekker met de motor aan het rijden was en door een blinde kip in een camper van de weg is gereden? 🤣
 
Vanmiddag een fietser onder de scooter. Meneer stak plotseling over en ik kwam daar (gelukkig redelijk rustig) aanrijden. Ik kon niet ver uitwijken ivm een vluchtheuvel op dat punt. Met een been/voet de fiets iets van mij af kunnen houden, maar meneer de fietser kwam natuurlijk ten val. Ik even de Vespa op de standaard gezet en de beste man geholpen met opstaan en naar de overkant brengen. Ik alleen wat krasjes op de remhendel, achter zijkant wat lakschade en de kentekenplaathouder is een stukje kwijt.
Fietsmeneer had alleen gekeken of er geen auto aan kwam ..
We hebben elkaar een fijne dag gewenst en binnen drie minuten waren we beide weer onderweg. Fietsmeneer wel met een slinger in zijn wiel.
 
Laatst bewerkt:
Had graag geschreven dat eindellijk het gips van mijn been was verwijderd en ik voorzichtig een stukkie had gereden. Helaas door acties van het ziiekenhuispersoneel uitgesteld tot maandag :-(
Overigens hebbenze wel mijn sympatie mbt de acties, ik had deze keer pech
Dank je :t
(Vandaag was het precies 3 jaar geleden dat NL applaudisseerde voor de zorg medewerkers. Want wat zijn we ze dankbaar. Nu willen we 10% erbij. En dat is toch echt te veel.) Sorry offtopic
 
Terug
Bovenaan Onderaan