Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

laten ze ze maar gewoon verbieden , het past gewoon niet in het verkeer
Moet wel regeld worden.

25 km ebikes, 45 km ebikes, snorscooters, bromscooters, voetgangers, reguliere fietsers, 39 kmu zones.....

Regel het.
 
Die fietser heeft kennelijk het verkeersinzicht van een pinda en speelt met zijn eigen leven, absoluut mee eens! MAAR technisch gezien moet de bestuurder van de tractor de fietser wel voor laten gaan. Zijn gezwaai toont aan dat hij zich van de aanwezigheid van de fietser bewust was. Dan toch insturen toont ook niet heel veel verkeersinzicht.
Nee, fietser dient dan gewoon te wachten of er LINKS voorbij te gaan.
 
Nee, fietser dient dan gewoon te wachten of er LINKS voorbij te gaan.
1684166128450.gif
 
Alle fietsers zijn gevaarlijk. Daarom worden ze extra beschermd in de wet. Jammer genoeg denken ze daardoor niet meer aan hun potentieel snel naderende levenseinde in het soort situaties met oa de tractor. Ver van wegblijven wanneer het kan, geef ze maar voorrang wanneer al het andere lijkt te falen. Iemand bewust overhoop rijden in de categorie 'had ie maar moeten opletten' wordt door de meeste rechters niet gewaardeerd ;)
 
Over trekkers op een smalle weg gesproken. Ik reed van morgen zo rond 6:30 op de rijnbandijk ergens bij Opheusden, stond er ineens een monster van een trekker op de weg die met een lange boom gras onderaan de dijk aan het maaien was. Ik reed 'm tegemoet. Hij tilde de arm van de maaier op en gebaarde dat ik daar maar onderdoor moest rijden. Maar ik had maar iets van twintig centimeter wegdek over en berm was er niet echt.

Slik.

Stapvoets erlangs, spiegel sloeg helemaal om omdat die tegen de afvoerslang van de maaier aan kwam. Maar gelukkig niet de dijk afgesukkeld.
 
Sinds Balkenende - wie kent hem nog? - wordt er al "Deregulering!" geroepen. Bij jou aan dovemansoren, begrijp ik |(
Deregulering?
Iets farsoenlijks regelen dat moeten ze..
Die klabakken, nog niet droog achter de oren. Doof en blind, wereldvreemd. Ja achter een schermpje denken ze de wereld te kennen. Ervaring, nul!
Roepende dat wij, de oudere een helm moeten gaan dragen op een fiets! Alleen omdat ze niet kunnen regelen dat die fuking broekies zich aan de regels houden
Ik die al 60 jaar met een fiets zich door dat oerwoud heeft geworsteld
Die al 45 jaar op een fukking motor rijd. Mij willen ze verplichten een helm te dragen omdat ik niet in staat zou zijn mij veilig door het verkeer te begeven :(:(
Laat ze gvd eens echt iets regelen.
En dan beginnen bij de jeugt!
Laat ze die eens muilkorven.
Verplicht steriliseren bij dodelijke incidenten, dat ruimt op.
Kunnen wij tenminste op een natuurlijke manier tot ons einde komen.
Klotezooi!










Hehe, dat lucht op..
 
Deregulering?
Iets farsoenlijks regelen dat moeten ze..
Die klabakken, nog niet droog achter de oren. Doof en blind, wereldvreemd. Ja achter een schermpje denken ze de wereld te kennen. Ervaring, nul!
Roepende dat wij, de oudere een helm moeten gaan dragen op een fiets! Alleen omdat ze niet kunnen regelen dat die fuking broekies zich aan de regels houden
Ik die al 60 jaar met een fiets zich door dat oerwoud heeft geworsteld
Die al 45 jaar op een fukking motor rijd. Mij willen ze verplichten een helm te dragen omdat ik niet in staat zou zijn mij veilig door het verkeer te begeven :(:(
Laat ze gvd eens echt iets regelen.
En dan beginnen bij de jeugt!
Laat ze die eens muilkorven.
Verplicht steriliseren bij dodelijke incidenten, dat ruimt op.
Kunnen wij tenminste op een natuurlijke manier tot ons einde komen.
Klotezooi!










Hehe, dat lucht op..
Het is niet allemaal volslagen onzin wat je hier zegt, maar wat is een "fukking motor?" :?
 
Als het niet draait om geld, macht en oorlog dan blijft sex over…….nouja, vandaag wel lekker gereden…..op de motor.

Komende dagen niet want het wordt weer frisser.
 
Al die tering topic verzanden in gelul.
Wat een stomme vraag over een inrelevand woord, fukking!
Verzin dat zelf maar na een krat bier achter je strot. :(

Zo, of ik nog wat meegemaakt heb onderweg!
Geen idee! Meestal zo onrelevand dat ik het al weer ben vergeten dat ik aankwam op bestemming!
Ja laats dan zn fukking motor zonder fatsoenlijke pinkers. En dan maar jammeren! 8)7ze zien me niet als ik wil afslaan....


Ja heb wel een leuke n.a.v die fietser en zn traktormaatje.

Jaren geleden inmiddels, dat ik nog met een 850gt met trommelremmen over heers wegen kroste.
Ik ook achter een trekker terecht kwam welke stierlijk vervelend langzaam reed. Gelukkig op een N weg dus breed zat voor een inhaal actie! Dus geef gas richting netjes aangeven, en traktor gaat in sn remmen om met netjes gelijktijdig richting aangeven rechts af. Gelukkig niet links dan had ti in het kanaal gereden. Ik ook in de remmen, maar die gaven niet thuis. Doe het zelf maar. Wat ik dan ook maar deed. Wel op een haar na de achterkant van op en aan de trekker gemonteerd landbouw bewerkingstuig gemist. Maar dan komt dat fukking tuig ook nog eens jou kant op gedraait.moet je je bocht toch nog ff groter nemen.
Geen tegenligers.......*O*
Ja die zit in mn geheugen gegrift!

Zo en nu oogjes toe en slapen maar.





:j
 
Terug
Bovenaan Onderaan