Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ik heb heel wat kringverjaardagen meegemaakt, maar daar werd weinig gemasturbeerd, of ik had ‘t niet door :/.
Niet alle masturbatie is fysiek zichtbaar. Er is ook nog zoiets als mentale masturbatie. Zeker in verjaardagsgesprekken, waar mensen graag al hun oude zelfkikkerverhalen nog een keer aan elkaar vertellen. Liefst met veel "en toen zei ik dus uiteindelijk [vul iets briljants in wat iemand graag had willen zeggen] en toen wist hij niet meer waar hij kijken moest"-stukjes.

Je ziet het ook vaak bij kroeggesprekken, koffiecornergesprekken en MF-topics zoals "Het grote wat ik onderweg meegmaakt heb topic".
 
tu tu tu .. de juiste methode is een filmpje maken, kenteken op het net flikkeren, hopen dat er een handhaver er wat mee doet.
met een beetje mazzel z'n werkgever google'en

en daar ook nog even klagen dat ie een monsterlijke-aso heeft als personeel en dat je daar wel even negatieve reclame over gaat
maken als ie niet meteen z'n baan verliest

waarna hij wild masturberend op het eerste verjaardagsfeest kringentje kan vertellen na het wegsabbelen van een blokje kaas
aan tante toos dat ie toch wel even heeft laten merken nu dat die schavuit niet word geaccepteerd op zijn openbare weg.

anoniem, dat wel natuurlijk .
Excuses; ik "Cancel" mezelf wel even :+
 
Nou, ik snap wel dat je er "wat van vindt" hoor, zo'n motorrijder die rijdt als een levensmoeie pizzakoerier en verwacht dat de rest zich maar aan hem aanpast.

Waarbij ik tegelijk ook weet dat ik er altijd heel anders over denk als ik in de auto zie en anderen zie rijden, tegenover als ik op de motor zit en ik me bijvoorbeeld door een drukke Amsterdamse spits heen probeer te laveren.

Want vanaf de motor voelt je eigen gedrag toch altijd een stuk acceptabeler :+
 
Ah voor mij is t ook een stukje beroeps deformatie .. het boeit me echt geen ruk meer tenzij ze mij in de weg zitten / in gevaar brengen.

En zolang ik 50t weeg, is d'r niet zoveel een bedreiging voor m'n gezondheid.

Ik word letterlijk niet genoeg betaald om me er druk over te maken "ge doet maar"

Het is regelmatig een bron van vermaak "haalt ie t wel... of haalt ie het niet" , meer is het ook echt niet meer. Helpt toch niet :)


( tenzij het wielrenners, caravans of campers zijn.. die zijn een aparte categorie van haat )
 
Maar dan heb ik nog steeds liever niet dat ze tegen mijn prive voertuigen aan knallen. Met al het gezeik rondom tekort aan werknemers en onderdelen zit je zo weken zonder je voertuig. En daar zit ik niet op te wachten. Als ze zich dood willen rijden dan tegen een boom of transormatorhuisje graag.....
 
Niets bijzonders voor Thaise begrippen
Vrouwlief had “voor ons” weer een saaie dag
Dus scooter van schoonzus geconfisqueerd en samen met zoonlief op pad
Lekker toeren door de omgeving, nu rond neuzen in een shopping mall en zit te eten in een food court
Heen weg was wat zoeken, veel veranderd afgelopen 10 jaar, zit in de provincie, dus de meeste borden zijn niet 2 talig 😂 dus geheugen en logisch na denken
Maar belangrijkste is: samen op pad, genieten en we zien wel hoe we straks thuis komen 😁
 
Ah was het bijna vergeten om alle consternatie om een verkeerschavuit ;p

Stond gisteren even op een snelweg P om aan m'n helm te prutsen ( zit nog steeds niet helemaal goed ) , en om een peuk te roken.. uiteraard.

Een koppeltje Duitse motor-toeristen , hadden de grootste lol over m'n Varadero die zich identificeert als een GS , ze "zagen' meteen de grap
Dat was wel erg leuk ;p


( ze reden zelf op een grote Guzzi en een Suzuki )


en pleuris wat is m'n mofrikaans slecht geworden , heb me daar hun taal toch bruut en ruw staan verkrachten.
Vond het zélf gewoon schandalig
 
Onze scoot voor nu even
Honda scooping 125
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    300,5 KB · Weergaven: 30
  • image.jpg
    image.jpg
    296,2 KB · Weergaven: 30
Gisteren teruggekomen van crematiedienst in Z-L en weer op weg naar het noorden, na 19.00 dus kon het gas erop, me toch zeker een keer of 5 verbaasd over het tempo van sommigen. Er wordt dan nog steeds rustig/bruusk met max 90 kmh ingehaald terwijl er een ploegje van 120-130 kmh rijders aankomt. Bruusk vanwege het kennelijke gegeven dat spiegels onnodig zijn bij zulke maneuvres en de auto er gewoon vóór geflikkerd wordt.
Dat leverde zo af en toe beste taferelen op.
 
Laatst bewerkt:
Bijna de fout in, maar tijdig door om te herstellen…..
Kom bij de winkel vandaan, en wil de weg op draaien, lijkt links, rechts, wil handgevormde om in te voegen…… direct weer stil, lijkt nog naald links, wacht even tot er ruimte is om in te voegen, lijkt rechts, geen verkeer, steekt over en slaat rechtsaf

Yep, Th is links gestuurd 😂😘
 
Bijna de fout in, maar tijdig door om te herstellen…..
Kom bij de winkel vandaan, en wil de weg op draaien, lijkt links, rechts, wil handgevormde om in te voegen…… direct weer stil, lijkt nog naald links, wacht even tot er ruimte is om in te voegen, lijkt rechts, geen verkeer, steekt over en slaat rechtsaf

Yep, Th is links gestuurd 😂😘
Google translate kan hier helemaal niks mee.
 
Bijna de fout in, maar tijdig door om te herstellen…..
Kom bij de winkel vandaan, en wil de weg op draaien, lijkt links, rechts, wil handgevormde om in te voegen…… direct weer stil, lijkt nog naald links, wacht even tot er ruimte is om in te voegen, lijkt rechts, geen verkeer, steekt over en slaat rechtsaf

Yep, Th is links gestuurd 😂😘
Heel simpel.
@martin117 is in Thailand en doet ijverig z'n best om rekening te houden met het links rijden daar. Verder heeft 'ie dikke vingers en/of een brakke autocorrect.
Hij kijkt links-rechts-links wat dus de verkeerde volgorde is ('lijkt nog naald links' is ongetwijfeld 'kijkt nog naar links') en draait vervolgens alsnog rechtsaf de verkeerde weghelft op.

Been there, done that. Weliswaar in de UK maar ook daar rijden ze aan de verkeerde kant van de weg 8-)

:]
 
Vandaag een lekker rondje gereden.
Sta ik ergens bij een tankstation, komt er een net zo’n blauwe GT als ik heb langs.
En een bestuurder die als een malloot zit te zwaaien :+
Ben ik nou betrapt?O-)
 
Vandaag een lekker rondje gereden.
Sta ik ergens bij een tankstation, komt er een net zo’n blauwe GT als ik heb langs.
En een bestuurder die als een malloot zit te zwaaien :+
Ben ik nou betrapt?O-)
Dat hangt ervan af wat je bij dat tankstation deed of het moest al het enkele feit zijn dat je daar was terwijl je vrouw dacht dat je aan het werk was 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan