Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Nee.. alleen Finland heeft daar inkomensafhankelijke boetes voorzover mij op dit moment bekend.
Maar ga je in Zweden écht veels te hard dan ben je ook zwaarder aan de beurt, althans dat was in het verleden wel zo.
Maar is hier ook het geval.
 
Op een persoon die het nodig vond om me op het velperbroek circuit van de weg af te drukken niks geks tegen gekomen. Verder wel een lekkere rit gehad richting werk…

1C77911A-10B0-45DC-AFFE-1557E6236C60.jpeg
 
Op een persoon die het nodig vond om me op het velperbroek circuit van de weg af te drukken niks geks tegen gekomen. Verder wel een lekkere rit gehad richting werk…

Bekijk bijlage 1888624
Balen, zeg! Op de een of andere manier snappen veel mensen Velperbroek niet. Rijdt er niemand door rood dan gaat er wel iemand naar de verkeerde rijstrook. De belijning is duidelijk, maar blijkbaar niet voor iedereen.
 
Ai daar gaat je waterdichtheid....
Ducktapje er op. Of kusje?
Balen, zeg! Op de een of andere manier snappen veel mensen Velperbroek niet. Rijdt er niemand door rood dan gaat er wel iemand naar de verkeerde rijstrook. De belijning is duidelijk, maar blijkbaar niet voor iedereen.
Even een mis communicatie. De schaaf plek is mijn eigen schuld aangezien het voor de rest wel lekker reed. Iets met een rotonde.
 
Kijk, BMW kan blijkbaar wel een werkbaar systeem maken. In theorie heb ik dit op de Suzuki ook, maar dat blijft helaas tot nu toe bij de theorie...
Toch een beetje gemiste kans van BMW (en andere fabrikanten met een digitaal dashboard) dat ze niet Apple CarPlay en Android Auto implementeren. Hoeven ze niet zelf het navigatie wiel (en andere media zaken) uit te vinden.
 
Is het "Nationale rij rustig door rood" week ofzo??

Gister middag op de weg terug naar huis, op de rotonde onder de Brienernoordbrug komend vanaf de snelweg,
weer een mafklappert vol door ROOD.
En de peperkoek kijk je nog strak aan ook.

Vanochtend ochtend op de rotonde onder de Brienernoordbrug, vanuit de Maasblvrd een mafklappert door ROOD..
En dan ook nog mij aankijkend met een zuurpruimenbakkes gezicht van "Wat?!? Wie?!? Waar?!"

Wordt tijd dat ze bij die verkeerslichten is roodlicht camera's gaan stallen.
Zal de stad aardig wat centjes opleveren..
 
deze wil ik jullie ook niet onthouden:
vanochtend onderweg in mijn bedrijfsauto naar werk rijdt ik achter een Fiat 500 aan met (inderdaad en hoe stereotyperend) zo'n kantoormiep achter het stuur. ik zie haar druk doen in haar auto, bleek ze bezig te zijn met haar make-up met 80/90 km/u op de teller (stap dan ff half uurtje eerder uit bed ipv je vriendje oraal wakker te maken).
en maar druk bezig met dat spul, op de stoel kijken, in de spiegel af en toe felle stuurcorrecties uitvoeren, en maar weer bezig met rommelen op de stoel naast haar en weer in die spiegel loeren en weer frutten met dat spul.
dan komen we bij een bocht aan en je zou toch denken..... je rijdt elke dag hier (neem ik aan) dus dan weet je uiteindelijk toch dat er een bocht aan zit te komen....

maar nee hoor!!!!
kantoormiep rijdt zo rechtdoor het gras in nog steeds aan het frutten met haar make-up!!!

had d'r smoel wel es willen zien na dat stukje off-road rijden!
ze zal er wel uitgezien hebben als The Joker _O- _O- _O-

auto die stukkie achter mij reed stopte zag ik nog in de spiegel dus heb me er verder niet druk om gemaakt.
dit geloof je echt niet!
vanochtend op weg naar mijn werk reed ik op een afstandje achter een leenauto van een garagebedrijf aan.
leenauto zwalkend van links naar rechts, iemand druk met iets bezig, komen we aan bij dezelfde bocht als de gebeurtenis hierboven en die auto beland ondanks een (te late) rempoging van de persoon achter het stuur ook hier in de berm.
op nog geen meter van de bandensporen van de Fiat 500 (nog lekker duidelijk zichtbaar in het gras).
ik zie het gebeuren, stop half in de berm/half op de weg, knipperlichten aan, stap uit en neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........... |( |( |(

DEZELFDE MUTS ALS VAN DIE FIAT!!!

heb je dan echt , maar dan ook echt niks geleerd van de eerste keer????
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan