Het grote "Wat ik vandaag onderweg meemaakte" deel VI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister stond ik vooraan bij een stoplicht met een motorscooter aan de ene zijde en een golf 2 aan de andere zijde. Drie keer raden wie als eerste de volgende bocht in ging.

De Golf in ieder geval niet, die reed bijna achterop een bus :p

(tvp)
 
Gister stond ik vooraan bij een stoplicht met een motorscooter aan de ene zijde en een golf 2 aan de andere zijde. Drie keer raden wie als eerste de volgende bocht in ging.

De Golf in ieder geval niet, die reed bijna achterop een bus :p

(tvp)

de motorscooter, die diversions zijn niet vooruit te branden :+
 
De scootah!! Je weet tog. Swag. Yolo.

justin bieber weet hoe het moet. jij ook!

justin-bieber-ducati-1115-02.jpg
 
Vanochtend in de regen toch gelijk opgegaan met een Hindenburg, of Wartburg of hoe heten die scooters.

OK, het was wel heel nat en dan rij ik als een natte krant, en ik was niet aan het opletten, en hij stond 2 meter verder. Maar toch ...
 
Vanochtend in de regen toch gelijk opgegaan met een Hindenburg, of Wartburg of hoe heten die scooters.

OK, het was wel heel nat en dan rij ik als een natte krant, en ik was niet aan het opletten, en hij stond 2 meter verder. Maar toch ...

een 1200 GS moet toch wel redelijk mee kunnen komen met zo'n 400 cc pleepot op wielen?
 
Nogmaals: ik was niet aan het opletten, en hij stond 2 meter voor mij en ... en ...

Bekka heeft gelijk. Ik kan niet rijden -O-

ik rijd ook als een oud wijf in de regen, maar ik zal me toch van z'n lang-zal-ze-leven niet laten verslaan door zo'n scooter :9
 
Vanmorgen naar Middelburg gereden. Op weg naar de tunnel achter een soort turbo-tractor met een heeeeeeeeeele lange oplegger zitten trutten. (middenstuk van de weg met van die blokjes EN een dubbele doorgetrokken streep, dus niet even voorbij helaas)
Er zat een multipla achter me, die duidelijk niet blij was. Dus bij het oprijden naar de tunnelweg hield ik hem in de gaten, en jawel. De invoegstrook was nog niet eens begonnen (dubbele lijn ipv blokmarkering) en hij gooide hem al naar links. Best joh, als je er zo gruwelijk graag langs wil dan wacht ik toch even?
Na een paar honderd meter kon ik zonder problemen langs de multipla, en lekker door de tunnel. :]
 
Vanmorgen naar Middelburg gereden. Op weg naar de tunnel achter een soort turbo-tractor met een heeeeeeeeeele lange oplegger zitten trutten. (middenstuk van de weg met van die blokjes EN een dubbele doorgetrokken streep, dus niet even voorbij helaas)
Er zat een multipla achter me, die duidelijk niet blij was. Dus bij het oprijden naar de tunnelweg hield ik hem in de gaten, en jawel. De invoegstrook was nog niet eens begonnen (dubbele lijn ipv blokmarkering) en hij gooide hem al naar links. Best joh, als je er zo gruwelijk graag langs wil dan wacht ik toch even?
Na een paar honderd meter kon ik zonder problemen langs de multipla, en lekker door de tunnel. :]

<3 middelburg
 
Vanmorgen naar Middelburg gereden. Op weg naar de tunnel achter een soort turbo-tractor met een heeeeeeeeeele lange oplegger zitten trutten. (middenstuk van de weg met van die blokjes EN een dubbele doorgetrokken streep, dus niet even voorbij helaas)
Er zat een multipla achter me, die duidelijk niet blij was. Dus bij het oprijden naar de tunnelweg hield ik hem in de gaten, en jawel. De invoegstrook was nog niet eens begonnen (dubbele lijn ipv blokmarkering) en hij gooide hem al naar links. Best joh, als je er zo gruwelijk graag langs wil dan wacht ik toch even?
Na een paar honderd meter kon ik zonder problemen langs de multipla, en lekker door de tunnel. :]
De Westerscheldetunnel is vooral erg vet als je een versnelling te laag rijdt en dan vanaf vluchtweg 13 (einde trajectcontrole) volgas gaat rijden, alleen opletten bij verlaten van de tunnel willen ze nog wel eens met een laser staan.
 
Laatst bewerkt:
De Westerscheldetunnel is vooral erg vet als je een versnelling te laag rijdt en dan vanaf vluchtweg 13 (einde trajectcontrole) volgas gaat rijden, alleen op letten bij verlaten van de tunnel willen ze nog wel eens met een laser staan.

doe dan de vlaketunnel, daar mag je tenminste gas geven :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan