Het grote Weer-topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiRoj

MF veteraan
9 sep 2007
5.412
1
Hengeloow
Dag mensen..

Aangezien het weer voor vele motorrijders erg belangrijk is, vond ik het tijd om hier eens een apart topic voor te openen...

Dus bij deze!

Ik zit momenteel echt te wachten op de verwachtte regen en de temperatuur die iets stijgt, pekel weg, zonnetje er bij en ik kan weer heerlijk rondknallen a.s. zondag *O*

http://www.knmi.nl/voorl/weer/reindex.html?meerdaagse.html

Buienradar.nl - Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden
 
Had je allang kunnen doen hoor.

Afgelopen zaterdag voor een week nog heerlijk rondgereden in Duitsland, zelf op het terras gezeten bij Bikersfarm.

En rondknallen, doe maar kalm voordat je op je bek gaat wegens overmoed, tis nl nog vroeg in het seizoen. En zeker omdat je die rijstkoker maar pas hebt......
 
Laatst bewerkt:
Ik moest afgelopen zaterdag door de natte sneeuw naar huis, dus zo mooi was dat niet ;)
 
Ik kom net van m'n werk af, 80 km verderop. Man man man ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal doorweekt. Ik heb een textielpak, alles is waterdicht maar het regende zo hard en zoveel en ook nog eens heel de weg lang. Daar viel niet tegenop te boksen.

Eerst kroop het regenwater bij m'n buik omhoog, vervolgens liep het vanaf m'n mouwen m'n handschoenen in en ook m'n kraag en bivakmuts hielden het niet droog.

Gelukkig heb ik wel 13 km file kunnen overslaan dus het was het nog steeds waard, liever dit weer dan file :)
 
*mompelt iets met winterbikkelrit*

Kutman die zomertopics , ieder jaar het zelfde ritueel. Kledingtopics,Kneedowntopics,Winterstallingtopics, etc :+

Dinsdag had ik ongeveer onderstaand uitzicht (foto geleend van andere MF'er) en gewoon met de fazer naar buiten en niet klagen om half 5 in de ochtend!
full
 
Laatst bewerkt:
Kutman die zomertopics , ieder jaar het zelfde ritueel. Kledingtopics,Kneedowntopics,Winterstallingtopics, etc :+

Dinsdag had ik ongeveer onderstaand uitzicht (foto geleend van andere MF'er) en gewoon met de fazer naar buiten en niet klagen om half 5 in de ochtend!
[afbeelding]

tering welk land is dat, al om half 5 in de ochtend zo mooi licht blauw!!! :9
 
Regen? Sneeuw? Pekel? Liever niet, maar als het moet, gaan we er dwars doorheen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan