Het grote WR en YZ Motardtopic

Ok, hij is onderweg enne dat zoeken viel uiteindelijk wel mee, ik had mijn meissie op een missie gestuurd.. ;)

oja, ik heb hem ge-rart, dus het is een .exe file geworden..

Als het nou toch te groot is stuur ik hem wel in delen op.
 
Ok, hij is onderweg enne dat zoeken viel uiteindelijk wel mee, ik had mijn meissie op een missie gestuurd.. ;)

oja, ik heb hem ge-rart, dus het is een .exe file geworden..

Als het nou toch te groot is stuur ik hem wel in delen op.

Ik heb nog niets binnen, klopt dat, is ie soms nog onderweg :?
 
38 mb in een keer kreeg een timeout. Stuur hem nu maar in delen. Als het goed is heb je de eerste binnen.

@#4 dat is een functie van winrar. Hoeft de ontvanger geen winrar progje te hebben.

update: ik geloof dat je mailbox vol is:
MAILER-DAEMON>: wanadoo.nl platform: said: 552 5.2.2 Over quota
O-)
 
Laatst bewerkt:
Effe een update van mijn winterproject.
De Exelvelgen zijn binnen.
Voor zit een 3,5 inch en achter een vette 5,00 inch
full
 
He Kokkie, Het begint nu toch echt wel ergens op te lijken. Die kleurencombinatie zal ook wel goed staan bij de rest van de motor.

Heb vorige week nog gereden met een aantal supermotards. Was eigenlijk voor het eerst dat ik hem kon vergelijken met andere motoren. Niet normaal zoals dat achterwiel naar buiten glijd bij het aanremmen van een bocht. Ben er gelijk verslaafd aan geworden geloof ik.
 
Hij is nu een stukkie verder in aanbouw, Het blok ligt voor een gehele revisie bij bon-motoren :} dus die zit er nog niet onder '(
Ik heb het volgende ondertussen al vernieuwd en /of gekocht :9

Exel velgen 3.5 en 5.0 inches met Maxxis goldspeed
Frame, jiffy, achterbrug en voetsteunen gepoedercoat
Nieuwe 2005 One stickerset, met zadelovertrek
Al het plastic vernieuwd
Acerbis koplamp
Acerbis led achterlicht
Kellerman knipperlichten (om de blauwe zeikpolitie :( van de PPP voor te zijn)
Nieuwe voorvorkveren van JD met een dikkere HPX 10 olie, nieuwe keeringen, en stofringen
Alle lagers en keeringen van de achterbrug vervangen
Voor en achterwiel lagers en keeringen vervangen
Schokbreker lagers vernieuwd
Renthal stuur
Moto-master 320 remschijf voor
Moto-master remschijf achter
Twin-air luchtfilter
Uiteraard nieuwe (betere remblokjes)
Goodridge stalen remleidingen voor en achter(nog niet te zien op de foto)
Lichtschakelaar van KTM
Er moet nog wel een paar dingetjes gebeuren, maar het begint al ergens op te lijken.

full
 
'het grote...'

laat me raden, jij komt zeker ook van brommerforum af? B|

daar gaat tegenwoordig elk topic gepaard met: het grote blablabla topic
 
'het grote...'

laat me raden, jij komt zeker ook van brommerforum af? B|

daar gaat tegenwoordig elk topic gepaard met: het grote blablabla topic

Nee dus, rijd al 8 jaar motor.

Jij komt zeker zelf van het brommerforum af met je 1986? B.
 
Hé Barry

Is 86 je leeftijd, want je zeik als iemand van leeftijd :r
of is dat je geboorte jaar, en heb je heimwee naar je crossbrommer :Z

Enne mocht je willen reageren, ik kom niet van het brommer-forum, en ben ook geen oude lul, ik rij al vele jaren motor, en had samen met de topicstarter het idee om een forum te openen voor wr/yz rijders, en niet voor crossbrommerpubers zoals jij :X

Aan je Registratie datum" 22-06-2002 (987 dagen geleden) "te zien reed je nog brommer toen je al op het grote mensen-forum zat.
 
Laatst bewerkt:
Omg wat heeft je leeftijd er mee te maken?
Heb je niets beters te doen dat kleuters af te zeiken?

Edit: gelukkig zetten we niet allenaal ons geboortejaar hier neer hea :X
 
Laatst bewerkt:
He Kokkie "keep up the good work" en als het weer beter is zien we elkaar is een keer. Die sneeuw is ook niet alles . Ik rij nu tijdelijk met cross-wielen, is ook wel leuk. Daar aan het einde van de A4 is het ook goed crossen geblazen.
ben denk ik volgende week of over 2 weken weer van de partij op de coldenhoven in maasland.
kom ook eens een keer kijken als je tijd hebt. Meestal rijden we op zondag.

Kijk dan eens op:

Het Westlandse SM meeting point (en omstreken)
 
He Kokkie "keep up the good work" en als het weer beter is zien we elkaar is een keer. Die sneeuw is ook niet alles . Ik rij nu tijdelijk met cross-wielen, is ook wel leuk. Daar aan het einde van de A4 is het ook goed crossen geblazen.
ben denk ik volgende week of over 2 weken weer van de partij op de coldenhoven in maasland.
kom ook eens een keer kijken als je tijd hebt. Meestal rijden we op zondag.

Kijk dan eens op:

Het Westlandse SM meeting point (en omstreken)

Hé WR, da's een tijdje geleden

Het SM project begint al ergens op te lijken :9 het heeft alleen wat langer geduurd, omdat Paul van Bon-motoren die het blok aan het reviseren is een zwaar ongeluk heeft gehad '(
Hij ligt al in het ziekenhuis vanaf december, en hoopt er over 3 weken uit te zijn, daarna gaat ie aan het blok beginnen :}

Aan het einde A4 kan je inderdaad flink uit je dak gaan, vorig jaar stond ik regelmatig met de PPP gang op de brug daaro, toen zagen wij al de crossers verderop tekeer gaan :9

Ik kom zeker een keertje kijken als jullie naar maasland gaan, kan ik een keertje mijn filmcamera uitproberen.
Als het zover is moet je mij ff mailen, kunnen we afspreken(rij ik wel achteraan met mijn SP1) :P

Groetjes Kokkie
 
Jeej hoor ik nu bij de grote mannenclub dan ofzo B|


Leeftijd maakt geen donder uit.... :) verder mooie moto om even ontopic te reageren
 
Terug
Bovenaan Onderaan