Het grote WR en YZ Motardtopic

Ik heb onderstaande teller er bij gekregen, heb nu een fiets teller ingebruik

(Afbeelding)

Deze teller kan je niet instellen, is voor het standaard 21" wiel '( '(

Dus toch maar op zoek naar een KOSO ik twijfel tussen deze 2

kosoxr.jpg


3d_1_b.JPG


Iemand ervaring hier mee??
 
Laatst bewerkt:
Oke ik ben erachter gekomen dat de Wr250f waar ik naar aan het kijken ben, 21kw op het kenteken heeft en dat het dus een zware motorfiets is :X (ik geloof 104kg/21kw= 0,20kw per kg). Is er toevallig iemand hier die zijn yz of wr heeft laten begrenzen? Ik ben trouwens van plan om eerst een half jaar met de Wr te crossen en hem dan in april (als ik 18 word) om te bouwen naar een sm. *O*
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een WR of YZ, om om te bouwen naar supermotard.
Rij nu nog steeds met een XR600, maar die dingen vind ik echt lomp.
Nu vroeg ik mij af, zijn de verschillen groot tussen een WR/YZ qua gewicht, power, betrouwbaarheid en onderhoud? Is het waar dat de 400's de betrouwbaarste zijn?

Groet,
Jerre
 
mijn oog is gevallen op een wr426f die in enduro staat van het jaar 2001, <25 kw, <10.000 km voor 2400 euro, op hoeveel extra euro's moet ik rekenen voor een setje supermotard velgen, ( moet niet nieuw zijn ) remmen nog niet bijgerekend. enkel velgen.
 
mijn oog is gevallen op een wr426f die in enduro staat van het jaar 2001, <25 kw, <10.000 km voor 2400 euro, op hoeveel extra euro's moet ik rekenen voor een setje supermotard velgen, ( moet niet nieuw zijn ) remmen nog niet bijgerekend. enkel velgen.
Zo hé werd oma niet boos :+ die heeft een jaar liggen slapen :Y

€ 2400 voor een 426 uit 2001 is niet verkeerd

Je moet rekenen op € 500,-mits je de wielnaven van de enduro gaat gebruiken en ze om laat spaken.
Wil je ook nieuwe naven erbij dan kom je snel op het dubbele bedrag uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan