Het grote: WSB 2003 Assen - wie gaan er?

De een noemt het euromaster ja, de ander Tirol. Daar dus. We zijn er om 7 uur. Don Yoshi kennende zal het wel kwart over zijn als hij aankomt....
 
De een noemt het euromaster ja, de ander Tirol. Daar dus. We zijn er om 7 uur. Don Yoshi kennende zal het wel kwart over zijn als hij aankomt....

ja neem een broer van een vriend van me mee...dus je ziet me wel..en zo niet messchein anders wel onderweg...maar dnek wel daar
 
Ga je met een groepje maurice?

EDIT: je had zelf het antwoord al gegeven.

Anders halen we jullie wel in })
 
Mensen in vipboxen en op hoofdtribune,

zouden jullie wel foto's van mij willen maken als ik dienst doe in de GT? Ik sta aan de kant van de pitstraat. Hier staan wel wat pics waardoor je me kan herkennen.

Jullie zijn super! Alvast bedankt ;) :}

Dit is joe aai priesjoem?

full
 
Hey Villie, je bent gespot! 8-) Ik had helaas geen camera bij mij. Jij stond recht tegenover onze vip-box en kwam in actie toen een motor onderuit ging. Je liep te sjansen met die blonde van de medical :+

Toppie dag overigens!!! Behoorlijk droog gehouden en lekker sfeertje. Ik bofte maar dat ik met een lieverd mee mocht! :} Mijn eerste dagje Assen, maar zeker niet de laatste! *D
Haha! Lache! Die Medical is trouwens ruim 2 keer zo oud als ik, dus laten we dat maar niet doen ;)

Réénie, dat ben ik idd!!! :}
Een actie foto. Gaaf ;) :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan