Het grote: WSB 2003 Assen - wie gaan er?

Weet iemand wanneer er wat op de baan te beleven valt? De donderdag lijkt me wel leuk om even in de paddock te kijken maar dan wil ik ook wel wat zien rondrijden.
 
Donderdag alleen handtekeningensessies en open paddock
Vrijdag alleen trainingen
Zaterdag trainingen/kwalificatie's/eerste race WK zijspan
Zondag races + Craig Jones

Ik heb thuis wel een schema voor donderdag tm zondag met alle tijden...
 
Bedankt. Ja dat schema had ik gezien en ik was al bang dat het alleen maar een "statisch" gebeuren zou worden op donderdag... Jammer. Verder zal er wel niet gereden mogen worden door de renstallen, niet?
 
Nope, dat wordt hem niet. Als je 2 teams laat rijden, lopen de andere teams te zeuren, rijden ze allemaal, dan kost het teveel geld ;)
 
Ben der ook. vanaf donderdag ochtend *D . Wel met koekblik, maar aangezien we met zen tweeen zijn, is dat nog steeds een gemiddelde van 2 wielen per persoon... :+
 
Yes me, alleen zaterdag. Rondstruinen over het circuit en oh ja 2 vip kaarten voor de box van De Graaf Technische Personeel. :9
 
Mensen in vipboxen en op hoofdtribune,

zouden jullie wel foto's van mij willen maken als ik dienst doe in de GT? Ik sta aan de kant van de pitstraat. http://members.home.nl/bas.prins/FotosTT/nieuw/ (Hier) staan wel wat pics waardoor je me kan herkennen.

Jullie zijn super! Alvast bedankt ;) :}
 
Ik kom ook... zaterdag en zondag! *D

Vraagje: Een kaartje voor "Overige tribunes", betekend dat, dat je dus kunt kiezen waar je gaat zitten (eerst komt, eerst maalt-principe) of koop je toch kaartjes voor een bepaalde tribune (bijv. Strubbe)?

Heb er zin an :]
 
[me]Revolution is er ook met aanhang, zojuist 2 vrijkaarten gekregen voor de zondags. :9 8-)
[/me]


Welke plaats is het mooist om te staan/zitten? :? GT-bocht zal wel erg druk zijn dus dat hoeft om mij niet en op de hoofdtribune mag ik niet komen met deze kaarten.
 
[me]Revolution is er ook met aanhang, zojuist 2 vrijkaarten gekregen voor de zondags. :9 8-)
[/me]


Welke plaats is het mooist om te staan/zitten? :? GT-bocht zal wel erg druk zijn dus dat hoeft om mij niet en op de hoofdtribune mag ik niet komen met deze kaarten.


Ramshoek? Bevalt me altijd wel.
 
Ik kom ook... zaterdag en zondag! *D

Vraagje: Een kaartje voor "Overige tribunes", betekend dat, dat je dus kunt kiezen waar je gaat zitten (eerst komt, eerst maalt-principe) of koop je toch kaartjes voor een bepaalde tribune (bijv. Strubbe)?

Heb er zin an :]
Je mag overal gaan zitten, behalve op de hoofdtribune.
Ik kan niet, m'n vrije dag is ingetrokken :( En dat terwijl ik 2 weken eerder begonnen ben op m'n stage om vrij te krijgen, elke dag 1,5 uur extra werk om vrij te krijgen, en al vrij gekregen had!
Veel plezier zondag allemaal, ik sta lekker in de keuken van HET ARSENAAL IN NAARDEN-VESTING!!! BOYCOTTE DIE TENT!!! :P
(Grapje hoor, anders heb ik zometeen geen stage plek mee :r )
 
Yep, natuurlijk ga ik ook. :) Samen met m'n broer, een vriend en een collega van hem.
De laatste twee hebben VIP kaarten op uitnodiging van HM Plant Ducati, dus die zien we waarschijnlijk na aankomst de rest van de dag niet meer.
 
Laatst bewerkt:
GVD :( De jongens die met mee zouden gaan laten het één voor één afweten '( Wie staan er zaterdag op de camping? Zou m'n tentje er graag bijzetten :) \

Bel of mail me evt even :} Mail staat in m'n profiel, tel is 06-15062368.
 
JAJa, ik ga dr ook heen met grote ducati corse vlag loop ik zatderdag door het paddoch en zit ik zondag bij de GT bocht, hoop dat het weer ons weer niet in de steek laat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan