Het grote: WSB 2003 Assen - wie gaan er?

Ik ben er ook, ik denk met een man/vrouw of 6. Zometeen vertrekken en dan een goede plek vinden voor de tenten.
Veel plezier allemaal, het wordt weer spannend dit jaar.
:]
 
Kom net uit Assen.
Heb ff langs de baan gestaan (bij de doorgaande weg).
Zo heej wat klinken die duc's oké zeg! :9

[me]meendering verlangt al naar Zondag..... :o [/me]
 
Welke plaats is het mooist om te staan/zitten? :? GT-bocht zal wel erg druk zijn dus dat hoeft om mij niet en op de hoofdtribune mag ik niet komen met deze kaarten.

Naar mijn smaak zijn naast de GT ook de Strubben, de Stekkenwal en de Ramshoek mooie plekken om te zitten. En de Haarbocht luistert lekker :9
 
bij de tt van assen ben ik er ook zo heen gegaan..en ook gewoon een kaartje daar gehaald dus zal nu ook wel gewoon kunnen...als jullie gaan hoe laat gaan jullie dan?
Ik wil er in ieder geval op tijd zijn voor het superbike gebeuren, dus ik dacht aan een vertrek om een uurtje of 8 's ochtends vanaf de Tirol? Of is eerder aan te raden?
 
Ik wil er in ieder geval op tijd zijn voor het superbike gebeuren, dus ik dacht aan een vertrek om een uurtje of 8 's ochtends vanaf de Tirol? Of is eerder aan te raden?

met de tt ben ik dus om 6:30 weg gegaan uit hoevelaken.dan ben je lekker optijd en nog niet heel erg last van veel auto's enzo..en kan je makelijk een plekje langs de baan zoeken
 
Ik ben erbij, voor vele ben ik nog onbekend. Kan kloppen want ik ben pas vandaag lid van mf.

Groeten en tot morgen

Ralf
 
Maurice, half 7 is wel een beetje errug vroeg. Wat dacht je van half 8? SBK trekt denk ik minder publiek dan de TT.
Kom jij dan ook Future?
 
Joh, het hele gedoe begint pas om 9:00 dus 7:30 vertrekken lijk me wel vroeg genoeg..........
 
Mensen in vipboxen en op hoofdtribune,

zouden jullie wel foto's van mij willen maken als ik dienst doe in de GT? Ik sta aan de kant van de pitstraat. Hier staan wel wat pics waardoor je me kan herkennen.

Jullie zijn super! Alvast bedankt ;) :}

Hey Villie, je bent gespot! 8-) Ik had helaas geen camera bij mij. Jij stond recht tegenover onze vip-box en kwam in actie toen een motor onderuit ging. Je liep te sjansen met die blonde van de medical :+

Toppie dag overigens!!! Behoorlijk droog gehouden en lekker sfeertje. Ik bofte maar dat ik met een lieverd mee mocht! :} Mijn eerste dagje Assen, maar zeker niet de laatste! *D
 
ik werdt vandaag gebeld door de motorzaak in mijn buurt, dat ze nog wat paddockkaartjes hadden liggen voor mij. Dus ik ben morgen lekker foto's van pitspoezen aan het maken. (o,ja ook van de coureurs en motoren)
 
de foto's van die pitpoezen mag je dan wel hier plaatsen, kunnen wij ook mee genieten ;) . Vanaf de tribune zie je ze toch niet scherp en ik heb helaas geen kaartje voor de pits.
 
Net voordat je hoevelaken inrijdt voor de stoplichten aan de linkerkant, das dat parkeerterreintje voor het wegrestaurant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan