code
Die hard MF'er
- 19 jan 2004
- 990
- 1
Jogens, ik ben waarschijnlijk van plan mijn xr250r van de hand te doen. Nou wil ik wel eens weten wat ik ervoor zou kunnen vragen. er moet wel het een en ander aan gebeuren.
Hij moet opnieuw afgesteld worden. (carburateur) Nu loopt ie ong. 1 op 9 dus da's niet goed. Heb een carburateur liggen maar daarvan is de inlaat te groot voor het luchtfilterhuis.
Verder moet de beugel van de uitlaat (laser) bijgesteld worden, want nu raakt ie de achterband als ik erop zit. (noppenbanden) Dus da's even sleutelen en het is opgelost.
Acerbis handvat beschermers
Acerbis koplamp. (1 lampje moet vervangen worden)
Scheurtje in zadel. (moet dus nieuwe hoes om of evt. te verhelpen met wat duct tape (of wd40, helpt bij alles )
Buiten het feit dat ie meer zuipt dan mij is ie motorisch nog goed.
Her en der wat roest etc.
eigenlijk zou een handige jongen het beste voor h'm zijn die 'm helemaal stript en 'm een nieuw leven schenkt.
Dus wat zou dat op moeten brengen?
Oh ja, MET kenteken uiteraard.
en reserve zijkappen.
Hij moet opnieuw afgesteld worden. (carburateur) Nu loopt ie ong. 1 op 9 dus da's niet goed. Heb een carburateur liggen maar daarvan is de inlaat te groot voor het luchtfilterhuis.
Verder moet de beugel van de uitlaat (laser) bijgesteld worden, want nu raakt ie de achterband als ik erop zit. (noppenbanden) Dus da's even sleutelen en het is opgelost.
Acerbis handvat beschermers
Acerbis koplamp. (1 lampje moet vervangen worden)
Scheurtje in zadel. (moet dus nieuwe hoes om of evt. te verhelpen met wat duct tape (of wd40, helpt bij alles )
Buiten het feit dat ie meer zuipt dan mij is ie motorisch nog goed.
Her en der wat roest etc.
eigenlijk zou een handige jongen het beste voor h'm zijn die 'm helemaal stript en 'm een nieuw leven schenkt.
Dus wat zou dat op moeten brengen?
Oh ja, MET kenteken uiteraard.
en reserve zijkappen.