Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met een carbtune Pro.mag ik vragen hoe je hem synchroon heb gesteld?
Zal ik tzte weer eens doen.leg het blok carbs eens op de werkbank en kijk eens naar de 4 inlaatkleppen hoe de stand is.
Je kent niet zonder de XS heVanavond zijn we dus even verder wezen zoeken en hebben nog een oud topic gevonden wat de betreft de pick-ups bij de onsteking.
De bovenste heeft een oranje en een blauwe draad, bij nader onderzoek waren deze gewoon (bijna) door. Dit gemaakt en van de onderste witte en blauwe draad was de witte blood gelegd. Ook gemaakt.
Liep nu wel wat netter maar nog niet mee te rijden.
Eerst alles weer op de standaard afstellingen zetten en toch weer opnieuw beginnen.
Ik ben dus wel dus klaar met dat ding, maar dat ding nog niet met mij.
Wel steeds dat cilinder 3 spruitstuk minder heet is vergeleken met de rest.
Geen idee waarom.
Morgen dan toch maar weer verder, zit niets anders op.
Ik heb op zoveel motoren lopen klagen,maar er heeft er op 1 na niet 1 van me gewonnenIk loop best wel te klagen over dat ding, maar voor mij vond ik dat best logisch.
Maat van mij heeft een Blackbird die al jaren stil staat en die loopt daar weer op te klagen als hij er mee bezig is.
Alleen reageer ik weer zoals jullie dat tegen mij doen .
Laatste ding is vlotternaalden die blijven hangen bij de BB. Als dat niet lukt dan is hij er wel klaar mee (waar heb ik dat eerder gehoord?).
Dus die ben ik weer aan het pushen.
Dit is voor een 78er,andere bouwjaren hebben een andere sproeiermaat,een 80er heeft 115 voor cilinder 1en4 en 120 voor 2en3 .De vraag is nu welke maat moet ik hebben?
Dan heb ik 1 goede.Dit is voor een 78er,andere bouwjaren hebben een andere sproeiermaat,een 80er heeft 115 voor cilinder 1en4 en 120 voor 2en3 .
Bekijk bijlage 1672892
Tja een foutje is zo gemaakt,heb er ook genoeg gemaakt waar van je achteraf denkt hou kan ik3 sproeiers zijn besteld, afwachten dus.
Blijft stom dat ik dat niet gezien heb.
Ja dat zou kunnen,aan dikkere zien te komen,of als dat moeilijk word dubbele pakkingen er in,Inmiddels alles weer gemonteerd, vlotters nog wat extra aandacht gegeven (lees, nu echt op juiste hoogte afgesteld).
Gestart en draait niet verkeerd, maar vindt de motor best lawaai maken bij de uitlaat poorten. Best wel klappen.
Wat is dit? Uitlaat pakkingen te dun?
Uitlaat harder aandraaien gaat het niet worden.
Ik zal de pakking opmeten, althans wat er van over is.Ja dat zou kunnen,aan dikkere zien te komen,of als dat moeilijk word dubbele pakkingen er in,
of met RTV kit er tussen,of uitlaat montage pasta.
Oeps,ik dacht al zoiets,dat word een andere voorbocht zoeken of misschien nog te lassen.Dit helpt ook niet echt....Bekijk bijlage 1676637
Maatje van mij gaat een poging wagen om te lassen, heb ik wel vertrouwen in.Oeps,ik dacht al zoiets,dat word een andere voorbocht zoeken of misschien nog te lassen.
Maatje van mij gaat een poging wagen om te lassen, heb ik wel vertrouwen in.
Zal het zeggenVan binnen uit lassen en weer in model slijpen
Misschien wil ie hem wel terug kopenStuk stiller nu, pakt goed op.
Zal binnenkort er toch aan moeten geloven om een groter rondje ermee te gaan rijden.
Spannend...
Sowieso langs de oude eigenaar, dat had ik beloofd.