Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zoo nog maar ff wat geverft vanaaf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"May you never rust again"
[afbeelding]
Vandaag geprobeerd een magnesium blokdeksel te hard solderen......ging dus mooi niet lukken, schijnt toch alleen tig gelast te kunnen worden met mangaan elektrode of zo....
Magnesium fikt wel lekker trouwens
27575 kost 14,83
Die stofring gaat nog wel, maar die metalen beugel.....grrr.
Eet niet de verkeerde op he.
[afbeelding]
om er nog even op terug te komen:dus je wint wel wat, alleen de levensduur (betrouwbaarheid) gaat wel drastisch naar beneden als ik het goed lees?
iig bedankt voor je antwoord!
die redenering is goed?
Als je eruit bent hoe het wel moet, heb ik hier ook nog een carterdeksel voor je
Volgens kedo is die set geschikt voor: XT600'87-'89, XT600Z'88-, XT600E, XTZ660.Dat is hetzelfde bestelnr als ik heb, heb je een tenere of een "gewone"600 ? En zit daar verschil in qua achterrem. Mijn set past niet, is te groot.
Drastisch is wat overdreven, het hangt er helemaal vanaf hoe ver je wilt gaan.
Als je de uitlaat en het filter al aangepast hebt dan kun je nog denken aan een afstelset van Factorypro bv
Het wordt al snel erg duur als je nog verder wil gaan , als je veel zelf kan dan kan dat veel geld schelen maar het blijft een dure hobby.
Op MF is een supermono topic verder is er nog een supermono forum.
Grobewachter is een firma die ook nog onderdelen levert verder heb je nog Megacycle n Web cam voor andere nokkenassen.
PS
Dacht dat bij die grote zuiger ook het carter aangepast moet worden, dan moet dat hele carter leeg, wordt een dure grap
maar natuurlijk gebeurt er dan weer iets wat ik niet verwacht.
zie hier:
[afbeelding]
rechts de as die het frame en de achterbrug bij elkaar houd, en in het midden een bus waar de as in kan bewegen (zijn er 2 van natuurlijk) en links de lagers?? die uit de brug vielen, en die had ik daar niet verwacht.
kan ik die schoonmaken, opnieuw invetten en terug stoppen, of moeten er dan nieuwe in?
Daar moet ff een revisie op plaatsvinden. Complete set is te krijgen bij Kedo incl. as-bus, lagers en stofkappen. Kost wel iets van € 70.-. Die naaldlagers zijn behoorlijk verrot zie ik. Heb je op je achterbrug nog een vetnippel zitten?
Enschede, zelftrialrijden.nl
net ff gekeken bij kedo, maar kan nix vinden, heb je een linkje of zoekterm voor me??
en op de achterbrug zit geen vetnippel
Dat lijkt me een leuk ritje.Ik heb een (hopelijk) klein probleemtje met mijn XT600 uit 1999. De bevestigingsbeugel van een van de uitlaatbochten op de cilinder zit los. Er is gewoon een boutje uit gevallen.
Voordat ik er een bout in terugdraai vroeg ik mij af of iemand een tekening heeft van alle onderdelen die bij de bevestiging horen? Ik had begrepen dat er bij sommige motoren een flens en soms twee halfvormige maantjes werden gebruikt om alles op zijn plek te houden. Ik begreep het verhaal niet helemaal, maar hoop dat jullie me toch kunnen helpen
En gaan er nog mensen mee doen met de KNMV OTR ritten die binnenkort starten? Ik zag een paar filmpjes en ik heb toch wel mijn twijfels of dat gaat lukken met de XT600E op allroadbanden
Product category Chassis -> Swingarm
21008 Swing Arm Repair Kit, complete (9 Pieces) 69.90 €
XT500,SR500
Als het goed is zit er een gaatje waar ooit een vetnippel opgezeten heeft. Ik raad toch aan er zelf ff twee in te zetten. Anders is hij binnen de kortste keren weer verrot.
@Tim,
Lees mijn vorige post eens?
ziet er behoorlijk hetzelfde uit maar,
ik heb een XT600E uit '95
dat gaat niet passen toch??
Dat lijkt me een leuk ritje.
MOet je je daarvoor aanmelden en waar is dat?
Je kunt het proberen, maar ik geef je weinig kans.