---- Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 8 ----

Status
Niet open voor verdere reacties.
tot nu toe gemiddeld 2 topics per jaar.
dat geeft je nog een half jaar })

wat die demper betreft en het rijden zonder, dan zou ik iig niet te laag in toeren gaan rijden.
hij is toch weg gelaten om de dikke klappen direct over te brengen, tijdens het offroaden(?).
 
Ik heb net een xr650sm bekeken en ff gestart wat is dat een monster zeg....
Denk dat ik voor die ga.
Optisch is hij niet mooi meer (vies enz) maar het is echt een beest
 
Vraagje: ik ga over twee weken in Marokko op een gehuurde tt600re bouwjaar 2004 rijden. Nu heeft verhuurder Peter Buitelaar (www.bikershome.net) me gevraagd een achterspatbord mee te nemen. Is nieuw nu niet aan te komen (er zijn er in Europa zo'n 200 in bestelling). Heeft iemand nog tips voor een sloop achterspatbord. B.v.d. Wijnand
 
Onderhand heb ik de xr gekocht igg heel erg bedankt voor alle tips maar de voorkeur gaat liever naar dit monstertje.
Paark appen vernieuwen etc en hij is weer tiptop
984809.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: ik ga over twee weken in Marokko op een gehuurde tt600re bouwjaar 2004 rijden. Nu heeft verhuurder Peter Buitelaar (www.bikershome.net) me gevraagd een achterspatbord mee te nemen. Is nieuw nu niet aan te komen (er zijn er in Europa zo'n 200 in bestelling). Heeft iemand nog tips voor een sloop achterspatbord. B.v.d. Wijnand

Ik heb nog een wit gebruikt achterspatbordje liggen.
 
ik zou dakar wel eens willen rijden op een XT,
dan ben je pas een beest.
 
stom,stom,stom |( |( |(

niet op tijd olie peilen |(

nu is de nokkenas vastgelopen in de cilinderkop ;(


is daar niet een revisiebedrijf voor die lagerschalen kan maken? nokkenassen staan zat op ebay


http://cgi.ebay.de/Zylinderkopf-Noc...pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item27b6ea61d2 complete set. nog 23 uur en dan loopt ie af

http://cgi.ebay.de/Yamaha-SRX-TT-XT...pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c59067d4c

http://cgi.ebay.de/Yamaha-SRX-TT-XT...pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2eb1bae00d

zoeken op: xt 600 zylinderkopf of xt600 zylinderkopf

(als bovenstaande passen natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen!
Heb even een vraag.
Ik emigreer eind februari naar Aruba en ben van plan om een XT te verschepen. Zal eerst een betaalbaar geschikt exemplaar moeten vinden (suggesties welkom).
Nou is het zo dat je een motorvoertuig 6 maanden in je bezit moet hebben om geen invoerkosten te hoeven te betalen. Dat gaat hem niet worden dus kreeg ik de tip om hem in losse onderdelen te laten verschepen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is een XT goed te demonteren? Waar moet ik op letten of wat zou ik absoluut niet moeten doen?

Ideeën, tips, adviezen en ander goed bedoeld commentaar welkom!

Bij voorbaat dank,
Bram.
Hoeveel zijn die invoerkosten dan? Kan toch niet veel zijn?
 
Vraagje: ik ga over twee weken in Marokko op een gehuurde tt600re bouwjaar 2004 rijden. Nu heeft verhuurder Peter Buitelaar (www.bikershome.net) me gevraagd een achterspatbord mee te nemen. Is nieuw nu niet aan te komen (er zijn er in Europa zo'n 200 in bestelling). Heeft iemand nog tips voor een sloop achterspatbord. B.v.d. Wijnand
Ik zou het zo ook niet weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan