---- Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 8 ----

Status
Niet open voor verdere reacties.
is daar niet een revisiebedrijf voor die lagerschalen kan maken? nokkenassen staan zat op ebay


http://cgi.ebay.de/Zylinderkopf-Noc...pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item27b6ea61d2 complete set. nog 23 uur en dan loopt ie af

http://cgi.ebay.de/Yamaha-SRX-TT-XT...pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c59067d4c

http://cgi.ebay.de/Yamaha-SRX-TT-XT...pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2eb1bae00d

zoeken op: xt 600 zylinderkopf of xt600 zylinderkopf

(als bovenstaande passen natuurlijk)

goeie tip, maar ben niet zo thuis op (duitse) E-Bay
 
Zoooo ik heb alle onderdelen voor mijn momentsleutel binnen, dus vandaag gaat het blok weer inelkaar. voorzever het gaat want heb nog geen vloeibare pakking. :)
 
Ja, dan ben ik er ook al geweest.
Als het echt moet, dan combineer ik het wel met een uitje naar de mooiste Kerstmarkt van Duitsland met enkele andere gezinsleden.
 
Hoeveel zijn die invoerkosten dan? Kan toch niet veel zijn?

zou je op aruba niet beter kunnen kijken wat ze daar veel rijden en DAT dan kopen. Scheelt je een berg gezeik als je een keertje naar de werkplaats moet en ze iets moeten bestellen wat ze niet kennen. Kortom, voor die paar knaken die je de fiscus nu te vlug af wilt zijn en de kosten van het verschepen kan je waarschijnlijk al de helft van een SuzukiDr aldaar meenemen. En uit elkaar meenemen......moet je 'm ook zelf weer in elk aar zetten...bij 31 graden in de schaduw. Ik zeg, je mag toch niet door het witte zand rijden de eerste weken en de eternal bridge is ingestort, gewoon dar wat halen! En blij zijn
 
zou je op aruba niet beter kunnen kijken wat ze daar veel rijden en DAT dan kopen. Scheelt je een berg gezeik als je een keertje naar de werkplaats moet en ze iets moeten bestellen wat ze niet kennen. Kortom, voor die paar knaken die je de fiscus nu te vlug af wilt zijn en de kosten van het verschepen kan je waarschijnlijk al de helft van een SuzukiDr aldaar meenemen. En uit elkaar meenemen......moet je 'm ook zelf weer in elk aar zetten...bij 31 graden in de schaduw. Ik zeg, je mag toch niet door het witte zand rijden de eerste weken en de eternal bridge is ingestort, gewoon dar wat halen! En blij zijn

denk ook dat een daar zoeken een beter idee is. misschien nog wel goedkoper ook.
 
en dan eindigen met wat 3/4 van die gasten rijdt: een Hayabusa met verlegde achterbrug. hahaha
Suzuki-Hayabusa.jpg
 
Zo, het blokje zit weer voor een deel inelkaar. ging best snel allemaal :)

blok1i.jpg


als ik vloeibare pakking heb kan de rest ook vast :)
 
die koppelingsdeksel zit toch een normale pakking tussen, enkel de kop zit met vloeibare?
ga je hem ook nog spuiten of laat je het zo?
 
Andersom. Deksel houdt nokkenas vast.

Komkommer , je bedoelt de klepdeksel zeker. Koppelingsdeksel moet met een pakking iig.
't kan ook nog eens anders zijn dan bij een 550-600-660 omdat die op glijlagers draaien, steekt veel nauwer dan die enorme kogellagers van de 500.
Kortom deepspace, stick to the manual.
 
met de kop bedoelde ik dus die nokkenas deksel, die zit als het goed is zonder pakking door die passing van de nokkenas. koppelingsdeksel heb ik eigenlijk nog nooit zonder papieren pakking gezien

@csml:

crankcase-cover-xt500f-1979_bigyau1051b-1_a553.gif
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik zit nu al een tijdje op dit forum te lezen en heb besloten om een Yamaha TTR600 aan te schaffen, nu heb ik er op marktplaats 1 gevonden die mij heel erg aanstaat.

Hij staat op marktplaats en dan Advertentie: 397779918

Lijkt jullie dit een goede motor?

Alvast bedankt voor de reacties en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
 
Hallo,

Ik zit nu al een tijdje op dit forum te lezen en heb besloten om een Yamaha TTR600 aan te schaffen, nu heb ik er op marktplaats 1 gevonden die mij heel erg aanstaat.

Hij staat op marktplaats en dan Advertentie: 397779918

Lijkt jullie dit een goede motor?

Alvast bedankt voor de reacties en hoop dat jullie mij kunnen helpen.


Netjes.
Die in deurne staat ziet er ook wel netjes uit en is van de 1e eigenaar ingeruild.
Ik heb die eigenaar gebeld en alles klopt nette motorfiets wel iets duurder dan die jij linkt.
Aleen bij die ander krijg je er 2 setten velgen bij 1 x wegbanden 1 x offroad misschien kan je daar ook eens overleggen die winkel is een aardige kerel.
Kan ook vast nog wat van de prijs af denk ik
 
Laatst bewerkt:
Netjes.
Die in deurne staat ziet er ook wel netjes uit en is van de 1e eigenaar ingeruild.
Ik heb die eigenaar gebeld en alles klopt nette motorfiets wel iets duurder dan die jij linkt.
Aleen bij die ander krijg je er 2 setten velgen bij 1 x wegbanden 1 x offroad misschien kan je daar ook eens overleggen die winkel is een aardige kerel.
Kan ook vast nog wat van de prijs af denk ik

Ja klopt die heb ik idd ook gezien, heb alleen mijn budget op max 2500 gezet dus ben ik meer in die andere geinteresseerd.
 
Hallo,

Ik zit nu al een tijdje op dit forum te lezen en heb besloten om een Yamaha TTR600 aan te schaffen, nu heb ik er op marktplaats 1 gevonden die mij heel erg aanstaat.

Hij staat op marktplaats en dan Advertentie: 397779918

Lijkt jullie dit een goede motor?

Alvast bedankt voor de reacties en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb er ook nog een:
Motorshopper: Yamaha TTR600 TT600R TT600 R TTR 600
 
Het blijven slappe dingen, die 660's.

Of wordt er te lomp mee omgesprongen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan