Het grote XV1700 Topic Deel 2

Ik heb nog een fotootje van de 1ste januari.
Prachtig weer was het!
 

Bijlagen

  • 20220101_141850.jpg
    20220101_141850.jpg
    181,5 KB · Weergaven: 23
Dit seizoen zal ik meestal op deze gaan rijden. Heeft aan het einde van het vorig seizoen eindelijk zijn eigen kenteken "verdiend" bij de RDW. Ziet er wel heel anders uit als die van jullie. Maar kan het wel aardig bijhouden, zeker met de huidige maximale snelheden hier in Nederland.
_DSC5479a.jpg
 
Big twin is hij al een keer geweest, maar daar kom ik nooit weer. Als je ziet wat daar de prijzen wint hoor ik daar niet thuis. Motoren gebouwd door Thunderbike, motoren met een glazen tank en ook zonder versnellingsbak. Niet rijdende bouwwerken. Is dan meer een kunstbeurs als motorbeurs. Ik vind dat een motor allereerst goed moet kunnen rijden. Daarnaast mag hij er best vreemd, mooi, technisch hoogstaand uit zien. Maar moet wel rijden.😉🤣
 
Dit jaar hebben ze mij benaderd om hem er neer te zetten. Ook wilde ze hem gebruiken voor de "Bike Wash" , een paar van die mooie meiden er omheen. Maar ik had geen vervoer, is wel een lang geval. Misschien dit seizoen.🤔😉
 
Baggers zijn nooit "af fabriek" maar het resultaat van Customizing.
waar ik heen wil is , een 1700 classic is niet een warrior ? er zit veel verschil in power ? is misschien wel wat te kittelen ?
ik sta op het punt om mijn HD in te ruilen op een yam 1700 classic 2006 , dus ben alle informatie aan het opzoeken ...
is dit gemaakt voor de Europese markt of altijd ingevoerd ?
Dank
 
De 1700 is altijd ingevoerd, is in Europa nooit uitgebracht. Er zijn twee uitvoeringen van, 1 carburateur uitvoering, heerlijk, en later is dat injectie geworden. Ik weet niet precies welke datum het kantelpunt geweest is.
 
Taijssen bedoel ik
Ik heb een tijdje geleden de warrior verkocht.
Dacht eigenlijk te stoppen met motorrijden, vanwege klachten aan me pols. Ik kreeg de koppeling naar enige tijd rijden niet meer ingedrukt zonder pijn te hebben aan de vinger/pols.
Maar het bleef toch kriebelen met dit mooie weer. Dus heb ik me toch weer een motor gekocht, maar dan een met een hydraulische koppeling.
Het een is een ducati monster s4r geworden.
heb veel plezier gehad met de warrior. En hij ziet er prachtig uit.
qua looks is de warrior veel dikker natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan