Het grote XV1700 Topic Deel 2

Rijd een stukkie mee. JE KUNT JE NOG STEEDS AANMELDEN!!!!
Fulltimers: Mini-max, Tornado, Lowrider en Bolwar
Parttimer vrijdag Groen 124, Maassluis - Wervershoof?
Parttimers zaterdag:
Senmenx, wervershoof tot nijmegen!
Slagschip, vanaf ???? tot Nijmegen
Parttimers zondag: Taijssi, nijmegen tot

EN DE REST?? Warrior76 (heb je hem nog?) Buskey, Rob D, JC de Borg, rockorbust, teabag? en wie ik verder nog vergeet??
Fishman (te ver) GVM (buitenland), Harrienoef (cursus)
KOM OP MANNEN, DIT WORDT UNIEK, doe een stukkie mee
 
Gisteren even de route maassluis-zoeterwoude (kaasboerderij) gereden, voor de zekerheid.Ik vond het stuk A4 (tussen schipluiden en zoeterwoude-dorp) toch wel saai rijden. Enige voordeel is dat je snel op de bestemming bent (zoeterwoude boerderij).

Dus reed ik voor de zekerheid gisteren een alternatieve route, ook vlot rijden, maar veel mooier. Duurt 20 minuten langer ivm een paar stoplichten op een relatief korte doorgaande weg in zoetermeer. Zie kaart. Ik hoor wel of dit o.k. is.

Overigens, is de gedetailleerde route van zondag al bekend, voor part-time invoegers?

route%20warriors2016vrijdag_zpsh994tpp6.jpg
 
JIJ bent aan de leiding naar de kaasboerderij, dus JIJ mag kiezen-)
maak een mooie route
Tav zondagroute, Tornado?

Gisteren even de route maassluis-zoeterwoude (kaasboerderij) gereden, voor de zekerheid.Ik vond het stuk A4 (tussen schipluiden en zoeterwoude-dorp) toch wel saai rijden. Enige voordeel is dat je snel op de bestemming bent (zoeterwoude boerderij).

Dus reed ik voor de zekerheid gisteren een alternatieve route, ook vlot rijden, maar veel mooier. Duurt 20 minuten langer ivm een paar stoplichten op een relatief korte doorgaande weg in zoetermeer. Zie kaart. Ik hoor wel of dit o.k. is.

Overigens, is de gedetailleerde route van zondag al bekend, voor part-time invoegers?

[afbeelding]
 
O.k. dan wordt hierboven dus de finale route. Tot a.s. vrijdag, aanlegsteiger veerboot Rozenburg-Maassluis.

Whatsapp of bel svp als het vertrek uit Middelburg om een of andere reden aanzienlijk vertraagd is.
 
we hebben contact!
zondag Nijmegen Den Bosch en dan richting antwerpen, thats it tot nu toe -)
O.k. dan wordt hierboven dus de finale route. Tot a.s. vrijdag, aanlegsteiger veerboot Rozenburg-Maassluis.

Whatsapp of bel svp als het vertrek uit Middelburg om een of andere reden aanzienlijk vertraagd is.
 
Hoe laat vertrekken jullie zondag van nijmegen naar den bosch ?
en hoe lang gaat dat ongeveer duren, oftewel hoe laat zijn jullie in den bosch ?
ik hoef namelijk pas om 1 uur in amsterdam te zijn
 
VERANDERDE VERTREKTIJD ZONDAG NIJMEGEN
SPECIAAL VOOR Harrienoef, vertrek 08.30 uur!!

Hoi Wim, ik schat in vertrek zo ongeveer 09.00 of 09.30 uur
en dan binnendoor naar den bosch, tja zeg t maar
Lukt je dat?
je kan altijd eerder afhaken natuurlijk

Hoe laat vertrekken jullie zondag van nijmegen naar den bosch ?
en hoe lang gaat dat ongeveer duren, oftewel hoe laat zijn jullie in den bosch ?
ik hoef namelijk pas om 1 uur in amsterdam te zijn
 
Laatst bewerkt:
zie jullie om 9 uur.. als je me vertelt waar in wervershoof..

hoe kom je trwns bij Raalte.. da's voor mij best een pestend weg ;)
 
Rijd een stukkie mee. LAATSTE UPDATE
Fulltimers: Mini-max, Tornado, Lowrider en Bolwar
Parttimer vrijdag Groen 124, Maassluis - Wervershoof?
Parttimers zaterdag: Senmenx en Slagschip, wervershoof tot nijmegen! Buskey evt vanaf brug Zwartsluis??
Parttimers zondag: Harrienoef nijmegen tot den bosch

9 NL Warriors in actie!

EN DE REST MIST EEN UNIEKE GELEGENHEID
 
Laatst bewerkt:
Lastig Buskey
Zie de kaart van die dag, we vertrekken rond 09.30 uur
Mag ik de inschatting aan jou overlaten
bel of app mij anders, 06.539.89.637 (ook voor andere last minute berichten)
groet

RUWE SCHATTING 14.00 UUR

hoe laat denken jullie zaterdag in zwartsluis te zijn?? dan sluit ik daar aan! bij de brug
 
Laatst bewerkt:
Als het bij vertrek al regent ga ik niet rijden, wordt lastig als ik drijfnat op de cursus kom, dus als ik er om 9 uur niet ben gewoon aanrijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan