Het grote XV1700 Topic Deel 2

als de P2088 een E-keur heeft kan hij daarmee door de RDW..
en misschien kan je ook een koplamp lenen, ze zijn vrij simpel te demonteren..
als je wat dichterbij zou zitten zou je de mijne kunnen lenen voor het uurtje bij de RDW
 
Hallo, Bolwar, "Long Time No See'n" Ik kijk hier regelmatig, maar merk dat er nu weer mensen "wakker" zijn. Hun motoren zeer waarschijnlijk ook met het afgelopen weer. Zo langzaam aan ontwijkt tweewieler Nederland weer.🤣👍😊😊
Ja, dit jaar moet het gaan gebeuren, een eigen kenteken op de Blauwe. Door een vertraging, herseninfarct 😢duurde het allemaal wel wat langer.
Maar ik hoop dat 2021 mijn jaar gaat worden.🤞🤞
 
Ouch knutsel, dat klinkt heftig.
Ik wens jou een topjaar en, als enige niet warrior, deelname aan een NL warriortreffen toe:}
 
Heren, (recent powerpipe, canada, slagschip en knutsel, maar voor iedereen bestemd)
16 mei, onder voorbehoud een NL Warrior treffen in Almere.
Bescheiden opzet, verzamelen met koffie (Mac?) rondrit van ca 1.5 uur en afsluiten maar.
Graag een reactie.
groet ton
 
Hallo Mensen,
Ik ben nieuw hier en heb een uit Canada mee geïmporteerde Warrior 2004 we hebben daar 3,5 jaar gewoond.
Maar nu komt het ik zoek een stille of de originele uitlaat (te leen) voor de RDW.
Komt er iemand uit mijn buurt omgeving Venray ik meen dan dat er een forum lid uit mijn buurt komt klopt dit.
Alvast bedankt.
Ik kom uit venray 👌🏼 Beetje laat gezien krijg geen meldingen meer.
ik heb een orgineel gemodificeerde uitlaat liggen, ik weet niet of je hem nog nodig hebt, maar je mag hem lenen.
leuk om te horen dat er nog iemand uit venray een warrior heeft.
een bekende van mij heeft zijn warrior nu tekoop staan.
Mocht er iemand interesse hebben;

≥ Yamaha Road warrior XV 1700 2003 ++UNIEK++ - Motoren | Yamaha - Marktplaats.nl


Haha gr.
 
Laatst bewerkt:
OK,
Slagschip van harte welkom, mag ik jouw 06?
Wij verzamelen ca 11.30 bij de Mac langs de A6 in Almere
Koffie to go en kijken, kennismaken en motorpraat
ca 12.15 gaan we een ride out maken van zeg 5 kwartier
dus 13.30 weer terug bij de MAC
voor een napraat en daarna weer bijtijds huiswaarts.
Tayssen, Canadian en Powerpiep, doen jullie mee???
 
Mijn meisje moet werken die dag, en zo een stuk alleen rijden is ook niks, zijn er mensen die met me mee naar daar kronkelen, ik zou hier vertrekken om 07.30, en rij dan via weert, Someren, Helmond, oss, dan rond Amersfoort.
Is vanaf hier een 200 km en 4 uurtjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan