Het grote XV1700 Topic Deel 2

verse uitlaat geslaagd... :)

20190817_161031.jpg
 
Beste Warrior rijders
Fijne feestdagen en een mooi motor nieuw jaar toegewenst
Houd dit forum in de gaten voor ons NL treffen 2020 (2019 was met Bigtwin!)
en voor het europese treffen:
Opwarmen: 9 juli 2020
treffen: 10 tot en met 12 juli 2020
plaats: Burgschänke Kaiserslautern-Hohenecken
wordt vervolgd.
Ben je hier nieuw, registreer even en laat van je horen!
 
Ik ben met een project begonnen met mijn Wildstar, die je hier kan volgen. en daarvoor ben ik ben op zoek naar een belt voor een XV 1700 heeft iemand er toevallig nog een 2e hands liggen? Of iemand nog tips waar ik deze kan kopen voor een nette prijs?
reageren wordt zeer gewaardeerd.
 
Ik ben met een project begonnen met mijn Wildstar, die je hier kan volgen. en daarvoor ben ik ben op zoek naar een belt voor een XV 1700 heeft iemand er toevallig nog een 2e hands liggen? Of iemand nog tips waar ik deze kan kopen voor een nette prijs?
reageren wordt zeer gewaardeerd.
Ik zou eens kijken voor een S&S-Gates riem.. die schijnen beter te zijn dan origineel en goedkoper (werd mij verteld een week nadat ik de mijne had vervangen)
 
Is ook mijn ervaring. Meeste Harleydealers verkopen m
Ik heb er ergens in de 200 voor betaald
Op RSW.com kun je vast het preciese artikelnummer vinden.
suc6
 
Ach, Harley verkoopt anno 2020 tenminste nog cruisers en choppers.
Dit in tegenstelling tot...
O-)
 
En ik vind ze best wel aardig. De Roadstar werd hier ook niet uitgebracht, zeker niet in de Silverado uitvoering, uitgebreid vol gehangen met mooie accessoires. Maar na ruim een jaar was die hier ook volop te verkrijgen. Gaat met deze modellen ook gebeuren.
7803411-6104981-43089671.png


De Eluder.

main_pic.jpg

De Venture

En als onze Stars nou om de haverklap stil vielen of het helemaal opgeven zou het misschien allemaal anders verlopen. Maar wij blijven met z'n allen veel te lang ongestoord door rijden op onze V-Twins. Er worden er te weinig van verkocht en de jeugd heeft toch vaak een andere voorkeur. Daar is het prijskaartje ook wel de oorzaak van. Maar dat is bij Harley zeker ook het geval.
 
IS INMIDDELS GEREGELD
blECDFqeTTzHeKWzU4uKGv2y3ezSK_Yn9EeJnMrn0ovizCw42u2hlV_4STcGuvZq-e-HipMyMuEB3waNMXgXhTXl2WfFvucVH4TOJeZJJXaBInvvJrSgBdSDpB6d-5hbi25jCk8QbOy_Y1Ef0tmtLCDnHoJayvAWTWNk-sLlEj66di9vPVgS18NS2dlsVUO5uVy3cIjejhUoIaDmWK3bmngr0ytvN2j2enyZ4R9mXNIs6YjZNaBKclapVunPd4ztbW5dQgkYB8q3b3E0Fe7L2DyYtgEvqoNLXo7hQnOr_qnvohLgD-vEtZUnKTuJ7hvHZSXRBWwbfXiUtdU-xeFUJl59439nd2Wrz9sDRjVUzTDwmWRi4FWXf5af8Vl4g8OO7TkJaLa-KYmtNzPg0ulYnerN2TtWIyy30u35xpiWCXtRFJbLIFfppARSZect51OZD5Xz4pyDXZyj8MYbVmfxLXDGe0wnn0gw8u-KqfyExLDMaC_MU-kcGo5ePfjUA5QFEd25g3gJUka-KzP8fnsrNyFlXzcUSxi7lXRCOHnYygTuibmJ82lNXDWIszk2DEjo-DSS3ZgROl8jYiQbLz0cIdET7k7qOP5LeH7cVybFMYSuD3YzX6Dnq_zgWaLsZszO0xmc_qnAdR-ItodSrgdP-B5wk6cT4nU2O4nSABZXf74euu8C8-Gz7l3Sa8wgjgUwCT6J0WJB5dZVjYMolT-3pWc2m9aIsq2qWsEJpehyrzzdSKKLpqAfhBI=w1249-h833-no

Ik doe even een oproep hier. Ik ben op zoek naar een standaard demper van een XV 1700 Warrior. Ik wil die gaan gebruiken om door de geluidskeuring te komen bij de RDW. Verder weet ik niet wat de invloed is van de eventuele Exup klep. Als die bij de acceleratie het geluid dempt heb ik mogelijk nog een uitdaging. Demper voor de koop of te leen, er komen daarna toch weer de Short Shots op. Die zijn voor een statische meting wel binnen de grenzen, maar bij de dynamische meting mag ik maar 82Db +2 hebben, vandaar mijn oproep.
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, met een demper die ik van een van de lui her geleend heb, Bolwar heeft me er toen mee geholpen, van wie de pijp was kan ik me zo gauw niet herinneren.
 
Eigenlijk past er niets. Als je een foto hebt kan ik zien of ik het passend kan maken. En voor de duidelijkheid, aan de uitlaat verander ik niets. Ook een voorwaarde om te bezien of het bruikbaar is. Ik ga zaterdag contact opnemen met L&L Opmeer. Die hebben ook nog steeds zelf en/of hun klanten, die met zelfbouwers naar Lelystad afreizen en met kenteken terug komen. Even vragen naar hun geheime uitlaat systeem.
 
btw. knutsel.. ik was net effe op ebay aan het kijken en kwam daar diverse standaard Warrior uitlatdempers tegen.. diverse onder de $200.. kommt helaas vaak nog wel transport e.d. bij.. maar als je er hier gen kan vinden is 't misschien een optie voor je.
 
hallo allemaal,
Iemand enig idee waar ik een nieuw achterspatbord kan vinden. Ben vorige week vanuit achter aangereden, en het spatbord is niet zo best haha. (Gelukkig alleen matriele schade) Op ebay vind ik tot heden alleen beschadigden fenders.
 

Bijlagen

  • 4D7ED151-112A-445D-B784-92E70A7772AD.jpeg
    4D7ED151-112A-445D-B784-92E70A7772AD.jpeg
    42,1 KB · Weergaven: 12
Ik heb een aangepaste originelen liggen. Weet niet of deze door de keuring heen komt. Maar mocht je hem willen lenen, je mag hem lenen iig.

Ik doe even een oproep hier. Ik ben op zoek naar een standaard demper van een XV 1700 Warrior. Ik wil die gaan gebruiken om door de geluidskeuring te komen bij de RDW. Verder weet ik niet wat de invloed is van de eventuele Exup klep. Als die bij de acceleratie het geluid dempt heb ik mogelijk nog een uitdaging. Demper voor de koop of te leen, er komen daarna toch weer de Short Shots op. Die zijn voor een statische meting wel binnen de grenzen, maar bij de dynamische meting mag ik maar 82Db +2 hebben, vandaar mijn oproep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan