het grote yamaha diversion topic(deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een post in het kader van Pimp My Div.

Iemand enig idee waar ik een hugger kan vinden? Kan het niet vinden op Motozoom.nl :( en op Louis.de kan ik al helemaal geeneens een plastic onderdeel vinden :P

btw gaat om een donkergroene xj600s uit '94 :)

:] Ohja! Vandaag lekker witte striping plakken in het zonnetje :]
 
Cool thanks Mover!! :*

Ik ben net klaar met plakken van mijn striping *D

Jullie willen VAST plaatjes, zien, dus heb ik 2 fotos genomen.

stripinglinks.jpg


stripingrechts.jpg


:9~ Ik ben het wel eens met het resultaat :Y

next step: Hugger *O*
 
ik heb op marktplaats een leuke Div zien staan voor 1150 uit 92 en 41000 gelopen. dit ziet er wel interesant uit leek me zo, maar de achterband en ketting+tandwielen zijn versleten. weten jullie hier hoeveel ik daarvoor kwijt ben? en is dat een normale prijs voor een div uit dat jaar met die km-stand en de dingen die nog gedaan moeten worden.
 
ik zou er 1000 voor geven en dan ben je nog 135 kwijt voor een achterband, en kettingset als je het zelf monteert is rond de 115-165 euro. Even goed zoeken dan heb je zo de laagste prijs gevonden. Je hebt waarschijnlijk OV dus kun je makkelijk wat geld besparen door het ergens anders te halen.
Banden e.d. is altijd wel wat mee te regelen incl. montage en BTW.
 
In het kader van pimp my div zou ik ook eens die pinkers aan een grondige inspectie onderwerpen. Daar kan geloof ik ook nog wel het een en ander gestyled worden.
Ik heb ze zelf toen ook vervangen door kleinere. en de spiegels btw ook.

Cool thanks Mover!! :*

Ik ben net klaar met plakken van mijn striping *D

Jullie willen VAST plaatjes, zien, dus heb ik 2 fotos genomen.

(Afbeelding)

(Afbeelding)

:9~ Ik ben het wel eens met het resultaat :Y

next step: Hugger *O*
 
:(

En nu heb ik het grootste nadeel van de Div gevonden: parkeerlicht.

Ik sta helemaal gereed in mijn garage om naar een conngres te gaan, 85 kilometer rijden met geweldig weer, heb ik gisteravond per ongeluk mijn parkeerlicht aan laten staan - denk ik. Accu nog 4.5V spanning, daar doet helemaal niks het meer op.

Startkabels naar de auto gaf ook geen sjoege :? . Snap ik niet, maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken. Accu aan de lader, en ik gewoon thuis aan het werk '(

Dat moest ik ff kwijt.

Had ik al gemeld dat er een nieuwe berijder voor mijn Div aan zit te komen? Meissie heeft vanavond haar vierde les en is helemaal *O* . Ik ook, want binnen een week komt mijn nieuwe fazer 600 :9~

Toch weer blij *D
 
In het kader van pimp my div zou ik ook eens die pinkers aan een grondige inspectie onderwerpen. Daar kan geloof ik ook nog wel het een en ander gestyled worden.
Ik heb ze zelf toen ook vervangen door kleinere. en de spiegels btw ook.

Knippers achter en spiegels moeten ook ja. Voor vind ik grote knippers wel prettig, om gezien te worden enzo.

Achter wil een een paar van die opbouw knippers. (niet die kleine leds :r )

Iemand idee voor mooie spiegels? :)
 
Weet iemand waar ik een beetje makkelijk informatie over mijn fiets (tech gegevens enzo) kan vinden, type specifiek? Aan de hand van framenummer het liefst.

Kwam namelijk een paar vreemde dingen tegen; oa dat mijn framenummer (JYA4DUE******) een beetje vreemd is... (Maar het kan ook zijn dat ik het verkeerd begrepen heb) 4DUE zou namelijk de typeaanduiding vanuit Yamaha moeten zijn. Alleen staat er op verschillende sites dat een 4DUE een SECA2 uit 1996 zou moeten zijn :?

Dat kan zegmaar niet...

Iemand enig idee? :)
 
Knippers achter en spiegels moeten ook ja. Voor vind ik grote knippers wel prettig, om gezien te worden enzo.

Achter wil een een paar van die opbouw knippers. (niet die kleine leds :r )

Iemand idee voor mooie spiegels? :)

whahahah, motozoom.nl en dan universele spiegels, heb ik die van mij ook vandaan! zijn stuk kleiner maar je ziet er net zoveel door!!!
 
61, duitsers hebben 50 ....

volgens mij ...... (mijne is Seca in '94 op naam gezet. Ik heb wel netjes een 4BR framenummer :P )

Over 1500 miles een grote beurt voor die van mij en dan laat ik hem daarna eens op een testbank zetten :]

Je hoort mijn resultaat dan wel :P
 
61, duitsers hebben 50 ....

volgens mij ...... (mijne is Seca in '94 op naam gezet. Ik heb wel netjes een 4BR framenummer :P )

Over 1500 miles een grote beurt voor die van mij en dan laat ik hem daarna eens op een testbank zetten :]

Je hoort mijn resultaat dan wel :P

Mijne is morgen aan de beurt .. moet weer een hoop aan gebeuren ben ik bang B|
Wel mooi nieuw achterbandje er op :9~
 
Startkabels naar de auto gaf ook geen sjoege :? . Snap ik niet, maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken. Accu aan de lader, en ik gewoon thuis aan het werk '(
Vreemd... Accu wel correct aangesloten (plus naar plus en min naar min)? Accupolen niet los toevallig?
Had ik al gemeld dat er een nieuwe berijder voor mijn Div aan zit te komen? Meissie heeft vanavond haar vierde les en is helemaal *O* . Ik ook, want binnen een week komt mijn nieuwe fazer 600 :9~

Toch weer blij *D
Feli *O* Piccie hier posten als ie er is :Y
Iemand idee voor mooie spiegels? :)
TDM-spiegels inderdaad, of anders universele van Louis/Motozoom... Let erop dat je rechts een spiegel met zogenaamd "links" schroefdraad nodig hebt! Deze draai je dus de verkeerde kant op (tegen de klok in) vast. Typisch Yamaha-dingetje...
 
TDM-spiegels inderdaad, of anders universele van Louis/Motozoom... Let erop dat je rechts een spiegel met zogenaamd "links" schroefdraad nodig hebt! Deze draai je dus de verkeerde kant op (tegen de klok in) vast. Typisch Yamaha-dingetje...

Ik ga denk ik ook maar eens op zoek naar TDM spiegels dan *D
 
TDM-spiegels inderdaad, of anders universele van Louis/Motozoom... Let erop dat je rechts een spiegel met zogenaamd "links" schroefdraad nodig hebt! Deze draai je dus de verkeerde kant op (tegen de klok in) vast. Typisch Yamaha-dingetje...


Ik zag dat er bij die MDI shop die je me linkte inderdaad een spiegel schroef dingetje was voor links :P Verder geen enkel merk of wat dan ook! Vond het al zo raar.

Weet je toevallig wat dat ding doet?

Ennuh ... Yamaha Universele bij motozoom .... die lelijke vierkante of die ronde :?

Vind ze er allebei niet zo tof uit zien :P Iemand piccie van TDM spiegels? O-)
 
Sh*t, lukt niet.....

*je moet je enter weghalen voor je [/img] doet :)

Heb hem al gevonden ;) Die blauwe div 900 van jou is een beetje mijn voorbeeld ;) Wist alleen niet meer dat jij dat was *D

Ik wil ook zulke knippers achter *D

Voor het achterlicht moet ik nog es wat anders bedenken ... Ben niet zo heeel handig om zelf iets te maken ;)
 
Laatst bewerkt:
Vreemd... Accu wel correct aangesloten (plus naar plus en min naar min)? Accupolen niet los toevallig?Feli *O* Piccie hier posten als ie er is :YTDM-spiegels inderdaad, of anders universele van Louis/Motozoom... Let erop dat je rechts een spiegel met zogenaamd "links" schroefdraad nodig hebt! Deze draai je dus de verkeerde kant op (tegen de klok in) vast. Typisch Yamaha-dingetje...
Jupz, plus op plus en min op min. Er zit wel elf jaar bagger op de accupolen van mijn auto, heb ik wel een beetje schoongemaakt maar misschien niet helemaal goed. Ik had echt helemaal geen zin in dat gerommel en heb maar gekozen voor de makkelijke en veilige oplossing.

Losse accupolen? Denk ik niet: ze zaten normaal vast toen ik de accu eruit haalde, en zowel losse accupolen als slechts 4,5V is wel erg toevallig tegelijkertijd.

Piccie komt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan