Het grote Yamaha Diversion topic deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
kettingset Yamaha XJ600S DIVERSION 1991->

volgens mij een goede ketting (DID), maar errug goedkoop als ik het vergelijk met andere webwinkels...verdacht of ben ik achterdochtig? Mijn "monteur" vermoedde een prijs van ongeveer 150-200 euro voor een deftige kettingset voor m'n divje, vandaar de vraag :)
 
full


heb een foto gemaakt op een pik donkere weg ( je ziet meer in het echt dan op de foto )
kon die weg afrijden zonder me normaale licht zeg maar de foto laat stukken minder zien
verblind niemand er mee en ik val gewoon meer op merk het met die mensen die snel nog even voor je neus willen invoegen of van baan wissele dat ze me zien en wachten
als ik een foto maak van voor kant zie amper wat door het licht .
kan jullie verzekere dat het goed werkt ( ook in de regen )
 
Laatst bewerkt:
kettingset Yamaha XJ600S DIVERSION 1991->

volgens mij een goede ketting (DID), maar errug goedkoop als ik het vergelijk met andere webwinkels...verdacht of ben ik achterdochtig? Mijn "monteur" vermoedde een prijs van ongeveer 150-200 euro voor een deftige kettingset voor m'n divje, vandaar de vraag :)

Daar heb ik ook mijn kettingset gekocht voor m'n VFR. Hoewel 30,- EUR duurder, zou ik er niks achter zoeken.
 
[afbeelding]

heb een foto gemaakt op een pik donkere weg ( je ziet meer in het echt dan op de foto )
kon die weg afrijden zonder me normaale licht zeg maar de foto laat stukken minder zien
verblind niemand er mee en ik val gewoon meer op merk het met die mensen die snel nog even voor je neus willen invoegen of van baan wissele dat ze me zien en wachten
als ik een foto maak van voor kant zie amper wat door het licht .
kan jullie verzekere dat het goed werkt ( ook in de regen )
Ziet er goed uit en ik denk ook niet dat je hiermee iemand verblind behalve als je een wheelie gaat maken.
Ga ik ook serieus over nadenken om deze te plaatsen.
 
[afbeelding]

heb een foto gemaakt op een pik donkere weg ( je ziet meer in het echt dan op de foto )
kon die weg afrijden zonder me normaale licht zeg maar de foto laat stukken minder zien
verblind niemand er mee en ik val gewoon meer op merk het met die mensen die snel nog even voor je neus willen invoegen of van baan wissele dat ze me zien en wachten
als ik een foto maak van voor kant zie amper wat door het licht .
kan jullie verzekere dat het goed werkt ( ook in de regen )
Heb je nog een fotootje van hoe ze gemonteerd zitten?
 
kettingset Yamaha XJ600S DIVERSION 1991->

volgens mij een goede ketting (DID), maar errug goedkoop als ik het vergelijk met andere webwinkels...verdacht of ben ik achterdochtig? Mijn "monteur" vermoedde een prijs van ongeveer 150-200 euro voor een deftige kettingset voor m'n divje, vandaar de vraag :)

Nee joh, is normale prijs, bij Louis koop ik hem ook altijd voor ca. rond de € 100,-.

Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit kortingsbon gebruiken en je hebt hem voor de dezelfde prijs...

Soms is ie ook in de aanbieding en dan is ie € 109,-
 
Laatst bewerkt:
Goedkoopste kettingsets kan je bestellen bij kettenmax.de
Ook gewoon merk kettingen hoor koop daar ook altijd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan