Het grote Yamaha Diversion topic deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
I need that too |( |(

Ik had nog stroboscopen liggen van uit mn auto knutsel periode. Maar er is gewoon geen ruimte om een lampje en draadje door de knipperlicht units te trekken. :N
Nog maar even andere oplossing bedenken om beide knipperlichten te laten knipperen

Ik had ook strobes in mijn koekblik, in de mistlampen, was erg leuk en handig! Type-R was het dacht ik, verschillende patronen.

Knipperlichten kan je laten knipper door een module van Mototronix..
 
Ik had ook strobes in mijn koekblik, in de mistlampen, was erg leuk en handig! Type-R was het dacht ik, verschillende patronen.

Knipperlichten kan je laten knipper door een module van Mototronix..

Hm 50 euro voor module.

+ links en + rechts met elkaar verbinden met schakelaar er tussen moet ook werken lijkt me.
Schakelaar aan, welke kant je ook op knippert dan gaan ze beide.
Schakelaar uit, gaat de knipper alleen die kant die je aangeeft

Theoretisch moet dat werken toch
 
Hm 50 euro voor module.

+ links en + rechts met elkaar verbinden met schakelaar er tussen moet ook werken lijkt me.
Schakelaar aan, welke kant je ook op knippert dan gaan ze beide.
Schakelaar uit, gaat de knipper alleen die kant die je aangeeft

Theoretisch moet dat werken toch

Theoretisch wel, maar volgens mij in de praktijk niet....vraag het even aan Kees Den Haag, dit is zijn afdeling.

Deze is ook leuk; Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit
 
Hm 50 euro voor module.

+ links en + rechts met elkaar verbinden met schakelaar er tussen moet ook werken lijkt me.
Schakelaar aan, welke kant je ook op knippert dan gaan ze beide.
Schakelaar uit, gaat de knipper alleen die kant die je aangeeft

Theoretisch moet dat werken toch

Standaardrelais zal dan raar gaan knipperen. Een 2e positieve lead met eigen lastonafhankelijk relais zou dan weer wel moeten werken. Die units doen allerlei patroontjes mogelijk maken, maar daar zie ik al helemaal geen nut voor buiten het opvallen op de kermis.
 
Theoretisch wel, maar volgens mij in de praktijk niet....vraag het even aan Kees Den Haag, dit is zijn afdeling.

Deze is ook leuk; Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit
Ziet er aardig uit, maar werkt het in de praktijk naar genoegen? Je moet wel heel zorgvuldig worden in de bediening van de richtingaanwijzerknop:
"Wird ein Taster
-kurz angetippt: 3 Blinkzyklen
- etwa eine halbe Sekunde gedrückt: 8 Blinkzyklen
- ca. 1,5 Sekunden gedrückt: Blinkt, bis erneut gedrückt wird.
-länger als 2,5 Sekunden gedrückt: Blinkt solange, bis Taste losgelassen wird.
-dreimal hintereinander angetippt: Warnblinkanlage ein"
Hoe gaat dat met (winter)handschoenen? Volgens mij doe je het dan makkelijk fout, of valt dat mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan