Het grote Yamaha Diversion topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zweer toch bij Pilot Road tot nu toe. Inmiddels (volgens mij) 2 keer PR2, 3 keer PR3 en straks PR4. Met daarvoor nog een (irritant) setje Avon's. En gemiddeld zo'n 18.000 km per set.

Heerlijk die PR's. De huidige 3's ga ik vervangen omdat de wangen zijn versleten... :D Ben benieuwd naar de 4!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor mijn XJ600S net twee stuks Michelin Pilot Activ besteld bij reifen.com. Zodra die binnen zijn en er op liggen zal dat ook wel een transformatie worden. :)
 
Ik heb tot nu toe alleen nog maar op motoren gereden met Bridgestone BT45's erop. Vind het prima banden :)

Althans, mijn motoren tot nu toe, alle motoren van m'n broer en schoonzus tot nu toe. Vrienden hebben een verdwaalde Pirelli of Michelin op de motor (exacte type weet ik niet).

~[edit]Wat is dat toch, toen ik deze post wilde plaatsen kreeg ik de melding "Site down or blocked" :?
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond allemaal,

Ik heb sinds deze week een divie 900 en is hierbij mijn 14e motor. Overigens heb ik in het verleden 2 nieuwe 600 gehad.

108000km historie aanwezig. Loopt mooi. Alleen de remleidingen en voorvork keeringen vervangen dan kan hij er weer even tegen aan.

Het enige wat ik mis is een windscherm. Heeft iemand nog eentje te koop?

Ik zal even kijken of ik een foto kan plaatsen...
 
Goedenavond allemaal,

Ik heb sinds deze week een divie 900 en is hierbij mijn 14e motor. Overigens heb ik in het verleden 2 nieuwe 600 gehad.

108000km historie aanwezig. Loopt mooi. Alleen de remleidingen en voorvork keeringen vervangen dan kan hij er weer even tegen aan.

Het enige wat ik mis is een windscherm. Heeft iemand nog eentje te koop?

Ik zal even kijken of ik een foto kan plaatsen...

Welkom. 108K is net lekker ingereden.
Aangezien veel mensen een hoger scherm hebben zal er zeker wel iemand zijn met een standaard scherm voor je.
 
Langzamerhand spullen bestellen om kleppen te stellen en carbs te synchroniseren: kleppenstel hulpmiddel is binnen nu wachten op pakkingen! Sync set van MM ligt te acclimatiseren op zolder.
Zat net even een rijtje van komende acties te maken:
1. voorvork - progressieve veren erin en meteen maar alles vernieuwen
2. remblokken voor vervangen
Trek voor het geheel een half jaartje uit (moet financieel ook leuk blijven!). Zal wel weer wat tussen komen zoals uitlaat waar ik niet meer aankom wegens de overdadige roestvorming! Bochten zijn nog ok!

Tja dan moet ie maar weer een jaartje of twee voort tot de volgende grote beurt!
 
Gisteren op weg naar Zuid Holland een ongeluk op de aansluiting van de A50 naar de A1, blijkt het te gaan om een motorrijder die tegen een lantaarn paal gereden is. Helaas met dodelijke afloop. Bah vervelend nieuws!
 
Hebben jullie tips voor wat je mee moet nemen aan onderdelen/gereedschap als je een trip gaat maken. Ik blijf gewoon in NL maar misschien is het handig om een en ander mee te nemen?

Als er nog leuke motorvriendelijke campings bekend zijn, laat maar weten. :)
Ik ga naar;
Eindhoven, Nijmegen, Utrecht, Apeldoorn, Emmen, Dokkum, Amsterdam, Den Haag.
 
Ik moet een knipperlicht vervangen. LA. (1992) Misschien doe ik ze alle 4 want ik heb een ander merk erop zitten, van die spitse.
Moet dit specifiek voor Div600 zijn of passen er ook andere en waar kan ik die vinden aub?
Dank

Caspar
 
Laatst bewerkt:
Ik moet een knipperlicht vervangen. LA. (1992) Misschien doe ik ze alle 4 want ik heb een ander merk erop zitten, van die spitse.
Moet dit specifiek voor Div600 zijn of passen er ook andere en waar kan ik die vinden aub?
Dank

Caspar
Bij www.louis.de zijn er genoeg te koop. Succes!
 
Vanochtend bij Motordinges barendrecht voor 20 euri 2 nieuwe aftermarket lampies gekocht, bijna hetzelfde als ik had. Van die puntjes. Ook weer opgelost. :)
 
Weet iemand of de voorvorkveren van de Div 900 hetzelfde zijn voor de XJ900f?
Wil er progressieve veren in zetten en kan waarschijnlijk veren overnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan