Mwoah, Als je eenmaal een ST1100 hebt gereden wil je niet meer terugEindelijk weer eens een ritje gedaan. Wat rijden ze toch heerlijk hè
Bekijk bijlage 1561346
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mwoah, Als je eenmaal een ST1100 hebt gereden wil je niet meer terugEindelijk weer eens een ritje gedaan. Wat rijden ze toch heerlijk hè
Bekijk bijlage 1561346
en ik vond al dat die van mij er netjes uit zag....ben vandaag ook nog wezen rijden met de Div, de pan rijd geweldig maar de Div is mijn eerste liefde wat erg amusant was is dat Ik bij het stoplicht stond en er een xj600 en een xj900 ( beiden zonder s) naast me kwamen staanEindelijk weer eens een ritje gedaan. Wat rijden ze toch heerlijk hè
Bekijk bijlage 1561346
Ik moet zeggen dat ik de houding van de Div ook wel okee vind, had als eerste lesmotor een CBF, daar kreeg ik toch wel wat last van na 2uur sturen..Ja een st1100 erg fijn vind ik al moet de houding en het karakter je wel aanstaan, net gekocht en toen 72km naar huis rijden was een peulenschilletje in ieder geval, en zolang ik de div nog niet verkocht heb kan ik een beetje afwisselen
hoe gaat het bij jou? Went het al, volgens mij heb je er al best wat km op zitten ( en dus vast al je eerste “HOLY SHIT” ervaring gehad met een koekblik
Kleine tip nog, draai die stelschroef bij de koppelingshandle als het even kan altijd met de open sleuf naar beneden, dan voorkom je dat er (regen)water inloopt.Daar is de noob weer.... Hoort dit nou zo te zitten of zit die koppelingskabel nou veel te losjes??
Zit op de eerste slag heel veel 'ruimte/ speling'
Koppelt wel gewoon goed ( naar mijn gevoel )
Kabel lijkt wel redelijk nieuw?
Dit viel me ineens op..
Excuus voor de waarschijnlijk weer 'domme' vraag...
Bekijk bijlage 1560595Bekijk bijlage 1560596
Goede tip! Ga ik morgen gelijk even checken!Kleine tip nog, draai die stelschroef bij de koppelingshandle als het even kan altijd met de open sleuf naar beneden, dan voorkom je dat er (regen)water inloopt.
Waarom laten doen? De Div is bij uitstek nog een motor waar je zelf nog goed aan kan sleutelen. Blokjes wisselen is ook niet heel spannend, handboek erbij en lekker zelf proberen. Vraag desnoods de buurman erbij, met een Harley moet je wel kunnen sleutelenMerk wel dat de achterremblokjes een beetje op beginnen te raken..binnenkort maar even laten vervangen want gas geven is leuk, maar veilig stilstaan nog leuker..
Is niet moeilijk, maar je kan best wel wat verkloten als je het niet goed doet.Wilde het laten doen omdat het mijn eerste motor is, en ik bang ben om iets onnodig te slopen haha! Zal vanavond eens in de Haynes kijken of ik het aandurf
Daar ga ik ook eens even kijken, tnx voor de tip!Is niet moeilijk, maar je kan best wel wat verkloten als je het niet goed doet.
Kijken even bij howto op het forum bij techniek, is vaak beter uitgelegd dan Haynes en is redelijk universeel.
Vorige week ook Lekdijk gepakt, mochten alleen een stuk niet de dijk op voor Schoonhoven, dag later had het wel gemogen, er stond al een motorrijder met een agent erbij, hij kreeg een waarschuwing.
Met pond naar de overkant en bij Kinderdijk weer terug.
Leuke route, maar lekker rustig aan gedaan, max 70. Ik snap die overlast wel daar, gewoon rustig rijden dan kan je er nog lang met de motor rijden.
Hoop bochtjes maar niet heel spannend met de toegestane snelheid.
Kijken even bij howto op het forum bij techniek, is vaak beter uitgelegd dan Haynes en is redelijk universeel.
Dat doe ik dus ook, duidelijk kan het niet worden ( behalve bij een bepaald lampje )Of gewoon YouTube
Boeide mij ook niet hoor haha! Rest waren op 2 HD's en een Hornet na ook racers.Ach ik was vandaag ook de langzaamste in een club van 6, lekker boeiend ( waren overwegend racers overigens) vandaag wel een half uurtje op een Kawasaki Ninja gestuurd..woooooo das ook echt wel mooi hoor, super soepel de bochten en keihard in de toeren, Nice!
maar zat toch lekkerder op mijn Pan, vandaag is de XJ verkocht aan een stel wat er reeds twee had, gaat goed verzorgd worden iig
Maar ehm..kom graag in dit gedeelte van het forum opdat ik echt een zwak voor de Divjes heb dus blijf graag plakken als dat oké is
Zo, dat is een duidelijke! Ik denk dat dit wel moet lukken zo te zien :-). Dankjewel!Of gewoon YouTube
Let wel op, is niet helemaal goed.Zo, dat is een duidelijke! Ik denk dat dit wel moet lukken zo te zien :-). Dankjewel!
Voor deze ene keer zien we dit door de vingers. Maar de volgende keer lekker zelf doen. Scheelt je een hoop poen, en bovendien weet je dan zeker dat het goed gebeurd. En met hulp het forum gaat het echt wel lukken hoor!Zo de Diva remt nu weer veilig gelukkig , heb het niet zelf gedaan maar het is gedaan door de zaak waar ik de motor gekocht heb.
Durfde het toch niet zelf aan.. ( iets met better safe than sorry..)
Ik ben op YouTube wel wat projecten tegengekomen, maar dit waren vooral de pre Diversion < 92, en een enkele Diva van daarna ( 92-02?) Hier waren best wel toffe exemplaren van gemaakt.Onze XJ6 Diversion (2011) staat te koop, maar we overwegen misschien om hem te houden, en er iets anders van te maken.
- Zijn hier mensen die een XJ6 hebben "omgebouwd" naar cafe racer?
- Heeft hier iemand ervaring met het opschroeven van het stock vermogen van 78 PK van deze motoren, bijvoorbeeld met een chiptuning of Powercomander achtig iets?
We denken gewoon even hardop, en zijn op zoek naar ervaringen, tips, do's en don't's....