Het grote Yamaha Diversion topic deel 22

O kleinigheidje, ik dacht van de 2e versnelling
Niks kleinigheidje. Daardoor het hele blok moeten vervangen.
Om het tandwiel in het blok te vervangen moest het hele blok uit elkaar. Niet lonend. Daarom goedkoper en sneller ander blok geplaatst.
 
hoi :)

Ik ben bezig met groot onderhoud, en nu toe aan de controle klepspeling (en evt. stellen).
Nu staat in het WPH en de howto in de startpost van @RemcoNL dat de carbs eraf moeten.
Moet dit echt? Kan het kleppendeksel er echt niet vanaf zonder de carbs eraf te halen?
Beetje eigenwijs denk ik... :X
 
hoi :)

Ik ben bezig met groot onderhoud, en nu toe aan de controle klepspeling (en evt. stellen).
Nu staat in het WPH en de howto in de startpost van @RemcoNL dat de carbs eraf moeten.
Moet dit echt? Kan het kleppendeksel er echt niet vanaf zonder de carbs eraf te halen?
Beetje eigenwijs denk ik... :X
De carburateur moet eraf. En als je al een olie gekoelde Diversion XJ600 (vanaf 1996) hebt, dan ook de olie koeler verwijderen. Anders wil het kleppendeksel er niet af.
Succes.🏍🐭
 
Ah thanks. Carburateurs liggen er inmiddels af. Nu nog op zoek naar een boutje. Hij viel uit mijn handen... Maar kan m op de grond niet vinden
'(😭
16110058352968542224030493246009.jpg
 
Ja, met de magneetpen komt niets omhoog... Daarom twijfel ik of hij er wel ingevallen is. Als ik hem niet kan vinden moet ik even zo'n camera op een stokje regelen...
 
Ben er nagenoeg van overtuigd dat hij er niet in zit, met een lampje kan ik redelijk in het gat kijken en ik zie gewoon de bovenkant van de klep.
 
Ja, met de magneetpen komt niets omhoog... Daarom twijfel ik of hij er wel ingevallen is. Als ik hem niet kan vinden moet ik even zo'n camera op een stokje regelen...
Moet je ook een goede pen hebben.
Niet eentje van een euro.🏍🐭🤣
 
Ja, ga ik even bestellen om bij de hand te hebben als het nog een keer voorkomt (maar goed, volgende keer iets voorzichtiger!
 
Terug
Bovenaan Onderaan