Het grote Yamaha Diversion topic deel 22

Hallo,

Vraag over een pakkingen.
Ik zoek alleen 4 nieuwe vlotterkamer pakkingen.
Zie alleen complete revisiesets voorbij komen.

Tevens de rubberen afsluitringen van de brandstof rail tussen de carbs.

Weet iemand of ik ergens alleen de rubberen pakkingen kan kopen?
Als er geen namen genoemd mogen worden dan graag via PM.
 
Bedankt ik probeer iets goedkoper uit te komen.
36 euro + 6,50 euro verzenden is toch wat veel voor paar rubbertjes..

Maar wel goede backup!
 
36 euro + verz. is veel te veel!

Via Ebay kost het maar 20 euro voor 4 stuks bij een grote motoronderdelenwinkel.
Ik bestel het daar.

Bij Mijn vorige vs1400 intruder maakte ik het zelf altijd van rond rubber wat ik precies pas maakte aan elkaar lijmde en met industrie secondenlijm.

Kocht een meter voor 3 euro ofzo.
Heel wat carbueateurs mee gedaan ook voor vrienden en nooit lekkage gehad.
Is al weer jaren geleden.

Alleen bij de diversion zit er een extra afdichting in de ring en daarom maak ik het nu niet zelf.
 
Waarom moet je altijd zo antwoorden? Zo vol cynisme.... Zo jammer in dit vriendelijke topic.
:? Nee nee, heb je verkeerd begrepen. Dit was echt niet cynisch bedoeld, ik meende alleen nog een aanvulling te mogen geven.
Er zijn op MF cynische reacties van mij, zeker, maar later heb ik daar altijd weer spijt van.
 
Het is zo makkelijk om alleen kritiek te geven op iemand die antwoord geeft en iemand wilt helpen in plaats van antwoord op vragen van (nieuwe) mf'ers te geven
Heus, het was geen kritiek. En ik ben blij dat er lui zijn zoals @Kees Den Haag die er verstand van hebben en nieuwe MF'ers willen helpen met antwoorden op hun vragen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit niet duur hoor, €9,- per carb.

Complete setje voor 1 carb;
 
Wie had er laatst problemen met de brandstofpomp???

 
Wie had er laatst problemen met de brandstofpomp???

Heb er nog eentje liggen voor een DAF 33. Past die ook? 😃
 
Sjonge jonge.... ik kan me niet herinneren dat we dit soort niveau zoals op het rest van het MF in dit topic hanteerden.
 
Sjonge jonge.... ik kan me niet herinneren dat we dit soort niveau zoals op het rest van het MF in dit topic hanteerden.
Ben ik met je eens... Iemand is hiermee begonnen en dan zeggen dat hij het niet zo bedoeld, ik vind het ook jammer, heb dat al een paar keer eerder gemeld dat als je iemand helpt met advies je door een ander de grond ingetrapt wordt, is btw niet alleen in dit topic, volgens mij zijn dit de mensen die vroeger gepest werden en achter hun anonieme toetsenbord dit nu terugdoen. Ze worden ook wel toetsenbord helden genoemd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan