Het grote Yamaha Diversion topic deel 22

Ik sta op t punt die tankcure er in te mikken, maar ik zie hier en daar nog wat zwarte aanslag zitten. In hoeverre moet dit weg zijn?
 
Ik sta op t punt die tankcure er in te mikken, maar ik zie hier en daar nog wat zwarte aanslag zitten. In hoeverre moet dit weg zijn?

Geen ervaring mee....

Andere vraag aan ieder ander met een xj600s liefste type 4br.

Wie wilt even meten met een multimeter hoeveel volt hij meet op;
- stationair licht uit
- stationair licht aan
- 4.000 toeren licht uit
- 4.000 toeren licht aan

Ik heb namelijk lage waardes....dus mijn accu laadt niet op.
 
Geen ervaring mee....

Andere vraag aan ieder ander met een xj600s liefste type 4br.

Wie wilt even meten met een multimeter hoeveel volt hij meet op;
- stationair licht uit
- stationair licht aan
- 4.000 toeren licht uit
- 4.000 toeren licht aan

Ik heb namelijk lage waardes....dus mijn accu laadt niet op.
Ik zou best voor je willen meten, maar hij licht momenteel nogal uit elkaar :s. Word op zijn vroegst volgende week. Laatste heb ik wel 13,8v op 2000rpm gemeten
 
Iemand ervaring met overzetten van een Givi Monokey rek?

Heb rek gedemonteerd om over te zetten op andere XJ, echter krijg ik de 'cilinders' niet los (nr 9 en 10)

15rxtmw.jpg
 
Iemand ervaring met overzetten van een Givi Monokey rek?

Heb rek gedemonteerd om over te zetten op andere XJ, echter krijg ik de 'cilinders' niet los (nr 9 en 10)

15rxtmw.jpg

Dat kan kloppen, is een conische bus die zich vasttrekt wanneer je de bout aandraait. Bij mijn Div kreeg ik die bus er zelfs niet eens in vanwege lasresten en de houder uiteindelijk zonder die bussen gemonteerd. Ging geen kant op en zat zo stevig als wat.
 
Dat kan kloppen, is een conische bus die zich vasttrekt wanneer je de bout aandraait. Bij mijn Div kreeg ik die bus er zelfs niet eens in vanwege lasresten en de houder uiteindelijk zonder die bussen gemonteerd. Ging geen kant op en zat zo stevig als wat.

Thnx, kreeg hem los toen ik wist dat het een conische bus is :)
 
Weet iemand een handige manier om deze schroefrubbers er uit te krijgen? Ben de kuip eraf aan het halen maar krijg ze er niet uit. Dit zijn die schroefrubbers van het ruitje.
 

Bijlagen

  • 20190504_094214.jpg
    20190504_094214.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 12
Weet iemand een handige manier om deze schroefrubbers er uit te krijgen? Ben de kuip eraf aan het halen maar krijg ze er niet uit. Dit zijn die schroefrubbers van het ruitje.

Je kunt ze erdoorheen duwen (voorzichtig)
Hierna kun je zwarte kuipdeel wegnemen
 
Tank cure erin gemikt, nieuwe druklager, nog een weekje dan kan alles in elkaar. In het geval dat alles werkt ga ik ff spanning meten, bij de motor :)
 
Mijn benzinekraan lekte bij de aanhechting met de tank. De kraan zelf is prima in orde. Revisiesetje besteld, pakking tussen kraan en tank en de schroeven vervangen maar hij lekt nog steeds. Iemand ervaring hiermee? Alles keurig schoongemaakt, dus daar zal het hem niet in zitten. De afbeelding is van voor het vervangen, maar dan hebben jullie een idee .
1391802
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.39.56.jpeg
    WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.39.56.jpeg
    137,2 KB · Weergaven: 9
Ik heb sinds het weekend deze bike aangeschaft :
1391910


Deze komt ui 1991 ( een van de eerste diversions heb ik mij laten vertellen in een ander topic )

Nu mijn vraag , waar kan ik het best terecht voor onderdelen ..

Ik ben opzoek naar :
Remblokken voor en achter
Uitlaat ?!
Voorvork keringen
Onderhouds onderdelen .

Ik vind heel veel voor 1992 en nieuwer ?

Alvast bedankt

Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan