Het grote Yamaha Diversion topic deel 22

In een schuur met een kacheltje op m'n voeten gericht. Maar goed, nu de shims gaan regelen en dan weer dicht maken!
 
Ik had zo'n scherm als op de onderste foto, maar omdat ik toch last had van turbulentie heb ik er zo'n opzetruitje (de naam zegt het al 😁) opgezet. Dat werkte. Er zaten dacht ik niet van die plooien in als op de bovenste foto.
Oké, heb dan dat hogere scherm gekocht. Dat is toch 50% hoger dan mijn huidig scherm, denk dat het wel zal werken. indien niet kan er nog steeds zo'n ruitje erbij. Heb het in Nederland gekocht, steun ook graag onze eigen economie of van de dichte buurlanden.
 
Ok, heb inmiddels begrepen van @Rob RD dat vervangende shims alleen in stappen van 0.05 gaan.

Even in een excel gezet, 4 shims te vervangen, exhaust bij 3 en 4, intake bij 1 en 2.
8C9F89DE-DFA0-4DB3-97D7-AADB3BCAAD55.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Klopt.

WPH zegt iedere 24k kleppen controleren, en aangezien ik deze motor kocht bij 36k en de historie van onderhoud niet 100% weet, toch maar deze klus opgepakt.
Rob heeft helaas deze maat shims niet, die van hem zijn kleiner. Ik moet ze nog even nameten, maar volgens mij heb ik ze in diameter 25mm nodig.
 
Klopt.

WPH zegt iedere 24k kleppen controleren, en aangezien ik deze motor kocht bij 36k en de historie van onderhoud niet 100% weet, toch maar deze klus opgepakt.
Rob heeft helaas deze maat shims niet, die van hem zijn kleiner. Ik moet ze nog even nameten, maar volgens mij heb ik ze in diameter 25mm nodig.
Ok ben benieuwd, had eigenlijk wel verwacht dat het de zelfde maat was.
 
Is er iemand die een duidelijk elektrisch schema heeft voor de 900 diversion(xj900s)

Degene die ik kan vinden zijn onduidelijk,slecht leesbaar.
Liefst 1 met kleuren....zou super zijn.

Voor de 600 zijn ze allemaal wel te vinden......
 
Ken die elektrische schema's enkel maar in het zwart(dus zonder kleuren). Zouden die in zo'n echt werkplaatshandboek niet in kleur staan?
Ja zwart wit klopt....maar ik kan nergens echt een duidelijke vinden.
Die online te vinden zijn,zijn met vergroten onduidelijk...de kleurcodes zijn niet te lezen dan.

Mocht iemand een echte wph hebben graag.
 
Motormuisie thx.
Dit is al een stuk beter.
Alleen met uitvergroten wordt het ook slecht leesbaar.
Is dit uit jouw privé collectie,of online gevonden?
 
Oke netjes.

Mocht je tijd hebben,zou je ipv een foto....er een pdf van kunnen maken?
Dan kan ik het uit vergroten.
Mag ook eventueel naar mij mailen.

Oke netjes.

Mocht je tijd hebben,zou je ipv een foto....er een pdf van kunnen maken?
Dan kan ik het uit vergroten.
Mag ook eventueel naar mij mailen.
Heb het geprobeerd op mijn mobiel, wat niet lukt. Mijn computer is uit het jaar nul. Helaas.
Misschien dat @Kees Den Haag dat wil doen.
@Kees Den Haag kom er eens bij!
👍🏍🐭
 
Terug
Bovenaan Onderaan