Het grote Yamaha Diversion topic deel 22

Bestellen jullie je brandstoffilter origineel? (a 23 euro ex BTW) of hebben jullie een ander adresje?
 
Bestellen jullie je brandstoffilter origineel? (a 23 euro ex BTW) of hebben jullie een ander adresje?
Een brandstof filter is niks speciaals. Ik zou gewoon een goedkope bestellen. (Tenzij je de motor helemaal origineel wilt houden...)


P.S. Neem je de elektrische schema's op in de openingspost?
 
Origineel hoeft van mij zeker niet. Bestel wel een paar goedkope tegelijk.

Ik heb de vraag aan @Duderuud gesteld of hij me ook van de andere openingspost eigenaar kan maken. Of dat het makkelijker is om een nieuw topic te openen.
Dan kan ik de schema's toevoegen aan de juiste post.
 
Ok, inmiddels ben ik de eigenaar van alle openingspost aan het begin van dit topic.

Zal het vanavond eens bij gaan werken.

Zal ook de mensen die al langer als 1 jr niet meer op MF komen uit de "piloten" post halen. Zal ook de mensen een PM sturen of ze nog wel een Div hebben.
Willen er nog mensen toegevoegd worden?
Verder ga ik de links en fotos checken.
 
Oké, heb dan dat hogere scherm gekocht. Dat is toch 50% hoger dan mijn huidig scherm, denk dat het wel zal werken. indien niet kan er nog steeds zo'n ruitje erbij. Heb het in Nederland gekocht, steun ook graag onze eigen economie of van de dichte buurlanden.
Na amper 2 dagen was dit nieuwe scherm reeds in huis, erg snelle shop! Vandaag tussen de winterse buien door vlug dat nieuwe scherm gemonteerd. Het is mooi gebogen langs boven(super flip-up) en merkelijk hoger(scheelt 20 cm met het vorige)
De montage was kinderspel paste perfect. Benieuwd naar morgen voor de testrit.
IMG_1130.JPG
IMG_1128.JPG
 
Na amper 2 dagen was dit nieuwe scherm reeds in huis, erg snelle shop! Vandaag tussen de winterse buien door vlug dat nieuwe scherm gemonteerd. Het is mooi gebogen langs boven(super flip-up) en merkelijk hoger(scheelt 20 cm met het vorige)
De montage was kinderspel paste perfect. Benieuwd naar morgen voor de testrit.
Bekijk bijlage 1589416Bekijk bijlage 1589417
Waarom vandaag niet nog even een rondje?
 
Ok, heb zojuist OP3 aangepast. Zijn er nog mensen die (al dan niet met een foto) daar in willen?
 
@marcvandorpe ik bedoel openingspost 3 aan het begin van dit topic

 
A
@marcvandorpe ik bedoel openingspost 3 aan het begin van dit topic


Ah,ja snap het. Wanneer een Belg ook mee kan doen,dan mag mijn motor er ook bij.
IMG_0958 (2).JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan