Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je had het probleem toch gevonden? De "paddestoel". Je rijdt dagelijks niet veel kilometers met deze temperaturen duurt het erg lang voordat je olie warm is en het vocht in de olie verdampt, dit kan een oorzaak zijn.Ik heb al enige tijd problemen met het druklager van de koppeling van mijn diva. Hij gaat steeds sneller kapot. Ik heb er in 1,5 jaar tijd al zeker 6x een nieuwe ingezet. De platen zijn nagemeten en zijn allemaal binnen de marges en zien er nog goed uit, de veren zijn al een keer vervangen en de laatste keer ook de pushrod vervangen. Olie wordt 1x per jaar ververst. Met de laatste 2 lagers heb ik nog geen maand kunnen rijden.
Ik begin het idee te krijgen dat het lager op zich niet het probleem is, maar het gevolg van een ander dieperliggend probleem.
Wie kan mij aanwijzingen geven waar ik het moet zoeken? Of zou er een keer voor naar Mook willen rijden om mij hierbij te helpen?
Ik heb al enige tijd problemen met het druklager van de koppeling van mijn diva. Hij gaat steeds sneller kapot. Ik heb er in 1,5 jaar tijd al zeker 6x een nieuwe ingezet. De platen zijn nagemeten en zijn allemaal binnen de marges en zien er nog goed uit, de veren zijn al een keer vervangen en de laatste keer ook de pushrod vervangen. Olie wordt 1x per jaar ververst. Met de laatste 2 lagers heb ik nog geen maand kunnen rijden.
Ik begin het idee te krijgen dat het lager op zich niet het probleem is, maar het gevolg van een ander dieperliggend probleem.
Wie kan mij aanwijzingen geven waar ik het moet zoeken? Of zou er een keer voor naar Mook willen rijden om mij hierbij te helpen?
Ik ga voor je kijken. Duurt wel effe. Probeer het komende weekend even die dingen los te maken.2 vlotterkamer deksels zou ik al heel erg mee geholpen zijn.
Zoals op de foto te zien is is er ook een hoekje met schroefgat van één van de carburateurs zelf afgebroken dus een (lege?) behuizing zou helemaal mooi zijn.
Hartelijk dank, maar het is niet meer nodig.Ik ga voor je kijken. Duurt wel effe. Probeer het komende weekend even die dingen los te maken.
Ja, zo zat het bij mij ook. Ik gebruik bij elke klus het Haynes werkplaatshandboek. Ik bedacht me gisteren ook... Zou het aan het veertje (nr. 26 op de tek. van cmsnl) kunnen liggen? Deze voelt nogal slap aan...Doe je het wel in de juiste volgorde paddestoel, lager en dan de ring en dan dit geheel door de deksel van de korf.
Ik heb een keer een handboek gezien waar de ring en lager omgewisseld waren...zo zit het bij mij nu!
Klopt voelt niet heel erg sterk aan, je spant hem ook met het pookje.Ja, zo zat het bij mij ook. Ik gebruik bij elke klus het Haynes werkplaatshandboek. Ik bedacht me gisteren ook... Zou het aan het veertje (nr. 26 op de tek. van cmsnl) kunnen liggen? Deze voelt nogal slap aan...
Voor welke Diversion is het?Als ik iemand blij kan maken met een origineel scherm wat in nette staat is hoor ik het graag
Mag opgehaald worden en als je een 6 packje jillz raspberry cider wilt sponsoren is dan fijn maar hoeft niet perse want ligt hier ook maar in de weg maar weggooien is ook zonde
Ik wil deze wel, hoe nu verder?4km 900er , mijne was een 96er maar zullen vast op alle 4km modellen passen
Nee dus. In Twente, richting de Duitse grens.woon je beetje in de buurt ? ik woon in zuid limburg
En de Jillzz....?Nee dus. In Twente, richting de Duitse grens.
Misschien is opsturen een mogelijkheid, verzendkosten worden vergoed.
Dat hoeft een ander niet voor mij te beslissen, dat kan ik zelf heel goed regelen.En de Jillzz....?
Niet zulke lange teentjes mevrouw muisie... was niet zo bedoeld, je kent me al langer.Dat hoeft een ander niet voor mij te beslissen, dat kan ik zelf heel goed regelen.
Kijk eens op Yamaha XJ600N 1995 4KE3 EUROPE 254KE-300E1 CARBURETOR - buy original CARBURETOR spares onlineHallo, ik ben hier supernieuw dus ik hoop dat ik in de juiste categorie reageer.
Ik bezit momenteel een XJ 600 S Diversion van '95. Tijdens het uitkuisen van de carburateur ging het mis ... de fuel inlet fitting is namelijk afgebroken. ik heb het stukje uit de carburateur gekregen maar had nu graag die 90° elleboog vervangen door een nieuwe "press in" elleboog. zijn er hier mensen die ooit eens het zelfde probleem hebben gehad en een oplossing hebben ? ik vind namelijk nergens een vervang stukje of als ik al iets online vind staan er nergens afmetingen bij .Zo zijn er veel te vinden voor de Mikuni SBN maar weet niet of deze op de 4BR zouden passen. Graag eventjes jullie mening
Mvg Davy
Of je koopt een 2e hands deksel?Hallo, ik ben hier supernieuw dus ik hoop dat ik in de juiste categorie reageer.
Ik bezit momenteel een XJ 600 S Diversion van '95. Tijdens het uitkuisen van de carburateur ging het mis ... de fuel inlet fitting is namelijk afgebroken. ik heb het stukje uit de carburateur gekregen maar had nu graag die 90° elleboog vervangen door een nieuwe "press in" elleboog. zijn er hier mensen die ooit eens het zelfde probleem hebben gehad en een oplossing hebben ? ik vind namelijk nergens een vervang stukje of als ik al iets online vind staan er nergens afmetingen bij .Zo zijn er veel te vinden voor de Mikuni SBN maar weet niet of deze op de 4BR zouden passen. Graag eventjes jullie mening
Mvg Davy
Bekijk bijlage 1621933
Bekijk bijlage 1621934