Het grote Yamaha Diversion Topic (Deel 3)

  • Onderwerp starter Anoniempje337
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer ik em verkoop? Ik weet het eigenlijk nog niet. Ik ga er in ieder geval mee doorrijden tot ik een normaal rijbewijs (lees: geen licht meer) heb. Dan gaat ie begrenzing eruit en kijk ik hoe dat rijd. Vind ik het nog steeds saai, dan gaat ie eruit of wordt het mijn pekelbrommer :)

Geen zorgen hoor Feef, ik weet niet of het je bedoeling is, maar ik ben niet zo gauw op m'n teentjes getrapt door jouw opmerkingen :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bumsen.gif



Nee dank je, de DIV maakt ut wel goed :Y

Hoewel..............een trippie op de fiets naar Polen wél lekker is O-)
 
Hallo mensen ik meld mij hier ook maar , sinds vorige week ben ik in het bezit van een Div 600s uit 1993 kleur blauw/paars.
Ik ga hem als woon/werkfiets gebruiken naast mijn Duc.
Ik heb 1 vraagje, op foto's zie ik vaak een kort achterspatbord(wat veel mooier staat) is het een kwestie van de zaag erin zetten en inkorten die hap?

Groetjes Marty

Welkom! En veel plezier van je Div dan maar hoewel....als je er een Duc bij hebt.....

Het spatbord is nog makkelijker: kwestie van het verlengstuk eraf schroeven!
;)



@Honda600/ Yamaha900:

Mooi ding, ziet er goed uit!
Gefeliciteerd ermee!!
*O*
 
Laatst bewerkt:
vraagje ben nieuw hier en heb sinds kort een div600. iemand enig bekend met een porbleem met starten. soms pakt de startmotor hem niet en vanochtend zat die zelf vast. hij klakt ook tijdens het starten. zelf denk ik dat he taan de starter krans ligt of daar iest achter. me motor staat op dit moment bij de dealer voor nieuwe ketting, tandwielen en voorvork keringen. is het een makkelijke klus om de boel zelf na te kijken met het starten. iemand tips enof ideeen. welke kant moet ik de boel los halen om erbij te komen?

alvast bedankt voor het lezen en hopelijk is het een beetje duidelijk.

mvg Ivo Gerritsen
 
Hallo mensen ik meld mij hier ook maar , sinds vorige week ben ik in het bezit van een Div 600s uit 1993 kleur blauw/paars.
Ik ga hem als woon/werkfiets gebruiken naast mijn Duc.
Ik heb 1 vraagje, op foto's zie ik vaak een kort achterspatbord(wat veel mooier staat) is het een kwestie van de zaag erin zetten en inkorten die hap?

Groetjes Marty

Zoals eerder vermeld, dus gewoon losmaken. Maar hou er dan wel rekening mee, dat dit ding echt zijn werk wel doed. Heeft mevrouwtje Yama div dus mogen ondervinden. 2 weken geleden in de ardennen gaan toeren, en wat in de regen gereden, en hare jas had als moddervanger gediend.

Was direct 2 banken achteruit en geen kus .........

Het staat natuurlijk wel mooier, en als je niemand meeneemt is het dus geen probleem
 
Zoals eerder vermeld, dus gewoon losmaken. Maar hou er dan wel rekening mee, dat dit ding echt zijn werk wel doed. Heeft mevrouwtje Yama div dus mogen ondervinden. 2 weken geleden in de ardennen gaan toeren, en wat in de regen gereden, en hare jas had als moddervanger gediend.

Was direct 2 banken achteruit en geen kus .........

Het staat natuurlijk wel mooier, en als je niemand meeneemt is het dus geen probleem

Het is gelukt inderdaad 4 schroefjes, staat veel mooier!
Bewaar het stuk wel misschien voor de winter dank je wel voor het advies en even een fotootje
diversion.jpg
 
zoals jullie hebben kunnen lezen, heb ik eergisteren een Diversion 900 gekocht. Vandaag zag ik dat er een spijker in mijn achterband zat :( .. En de banden zijn nog nieuw '( .. Daar word je niet vrolijk van :+
 
zoals jullie hebben kunnen lezen, heb ik eergisteren een Diversion 900 gekocht. Vandaag zag ik dat er een spijker in mijn achterband zat :( .. En de banden zijn nog nieuw '( .. Daar word je niet vrolijk van :+

;) Je roept 't ook wel over jezelf af met het niet aanpassen van je nickname natuurlijk...... ;)

Maar goed, wel zwaar kl%$#. Bij aanschaf vergewis je je ervan dat de bandjes nog wel even meekunnen en dan zo iets ;( . Proppie erin?
 
Iemand tips voor goede (nieuwe) stuurgewichtjes? Ik heb mijn Div gekocht met maar 1 stuurgewichtje, en bedenk me nu dat dat wel zou kunnen schelen bij het trillen vd spiegels tijdens het rijden...
 
zoals jullie hebben kunnen lezen, heb ik eergisteren een Diversion 900 gekocht. Vandaag zag ik dat er een spijker in mijn achterband zat :( .. En de banden zijn nog nieuw '( .. Daar word je niet vrolijk van :+

Kan je de band niet omwisselen met die van die Honda? je hebt nu toch een Diversion, dus op die Honda hoef je niet meer te rijden.... }) }) }) })
 
Iemand tips voor goede (nieuwe) stuurgewichtjes? Ik heb mijn Div gekocht met maar 1 stuurgewichtje, en bedenk me nu dat dat wel zou kunnen schelen bij het trillen vd spiegels tijdens het rijden...

Ik zou er gewoon eentje van een slopert scoren.............Zoals met alles geldt dat je het met die gewichtjes zo gek kunt maken als je wilt en bruintje toelaat. Er is zeer veel keuze qua kleur, uitvoering, werking etc. Maar op je Div?? Kweenie hoor 8-)
 
Laatst bewerkt:
serieuze modus
Stuurgewichtjes ... hoh, effe bij je dealer es gaan vragen of ie geen 2 gelijke gewichtjes over heeft voor een zacht prijsje ... hoeft niet echt bling bling te zijn

en div600 standaard spiegels trillen ALLEMAAL zo rond de 4500rpm .. niets aan te doen :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan