Het grote Yamaha R1 Topic - deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee...heb 'm juist expres ingesteld op 50...vind ik prettiger. Vraag me niet waarom :P

Is alleen een wat lastiger met de 1e pagina

Hier ook op 50 en dan de opties

[x] Van nieuw naar oud.
[x] Ga naar de eerste pagina.

komen de nieuwste post altijd boven. Dan haal je de rss feed string uit de html source en die laat je parsen door rss2email. Zo krijg je al de post ook in je mailbox. Handig bijvoorbeeld op kantoor.
 
Hier ook op 50 en dan de opties

[x] Van nieuw naar oud.
[x] Ga naar de eerste pagina.

komen de nieuwste post altijd boven. Dan haal je de rss feed string uit de html source en die laat je parsen door rss2email. Zo krijg je al de post ook in je mailbox. Handig bijvoorbeeld op kantoor.

Kijk das iemand die het ook snapt :P

Ik heb het ook op 50 posts en van nieuw naar oud, veel handiger!
 
hey ik kom net weer op het forum, lees ik dat de rit is gecancelled?! :|
Zijn er geen liefhebbers?
Kom net overde dijk terug... dijk is droog...
 
Hier ook op 50 en dan de opties

[x] Van nieuw naar oud.
[x] Ga naar de eerste pagina.

komen de nieuwste post altijd boven. Dan haal je de rss feed string uit de html source en die laat je parsen door rss2email. Zo krijg je al de post ook in je mailbox. Handig bijvoorbeeld op kantoor.


Bij mij staat ie gewoon op oud naar nieuw....van mij moet dat dan weer op volgorde staan. :X :X

Maar in m'n mailbox hoef ik dit echt niet te hebben :P Dan ga ik alles dubbel lezen _O-
 
ik zou met de benenwagen naar 112 moeten en dan de r1 naar 0611 dus ook voor mij word het hem niet :N plus dat ik net aan een biertje zit :+
 
jammer jongens... ziet net op weeronline.nl dat de regen langs de dijk trekt en niet over de dijk...
wordt dus alleen met mijn nieuw gespoten machine rijden...
volgende keer beter.
 
jammer jongens... ziet net op weeronline.nl dat de regen langs de dijk trekt en niet over de dijk...
wordt dus alleen met mijn nieuw gespoten machine rijden...
volgende keer beter.


Zou als ik jouw was ook niet teveel blindstaren op die weerkaart. zou zondags ook geen regen bij ons komen was net 5 min van huis en was zeik nat. :?
 
Zondag was meneer pettemans met zijn blue-ray schietgeweertje op het FF.

Exact tegenover waar we stonden te kijken filmen en fotograferen.


Tippie mijnerzijds.....Eerst even een verkenningsrondje rijden.
 
wahahah idd... haal net de motor uit de stalling... komen de eerste druppels alweer!
Laat maar... *D daarom ben ik ook geen weerman, laat staan dat ik kan navigeren :'(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan