Het grote Yamaha R1 Topic - deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
MFMM: heb vrij van werk dus ik kan gaan, ligt eraan met wie ik kan samenrijden want tis best een eind vanuit mij... wel gaaf als we met een hele groep R1's aankomen :P
 
Gaat snel vandaag met posten, is het te warm om te werken ?? .. Denk dat dit deeltje nog wel vol komt vandaag :D Ik heb zelfs moeite om bij te lezen en ben er inmiddels behoorlijk in getraind..
 
Gaat snel vandaag met posten, is het te warm om te werken ?? .. Denk dat dit deeltje nog wel vol komt vandaag :D Ik heb zelfs moeite om bij te lezen en ben er inmiddels behoorlijk in getraind..

Nou ik moest eigenlijk werken maar niet dus... heb hele middag buiten aan de R1 zitten knutselen en poetsen op m'n gemakje, laptopje erbij in de schaduw en een koud drankje :P
 
Gaat snel vandaag met posten, is het te warm om te werken ?? .. Denk dat dit deeltje nog wel vol komt vandaag :D Ik heb zelfs moeite om bij te lezen en ben er inmiddels behoorlijk in getraind..
:Y

Echt geen weer om te werken :N -O-

Lul maar ff verder, dan kan ik over een uur een nieuwe openen _O-
 
Moet ik ook nog eens heen _O-
Met een beetje geluk ben ik zaterdag nog ergens bij je in de buurt :W , moet 'effe' op en neer naar mn ouders :]

laat maar weten ik ben zo in nederweert dat weet je ;) kan trouwens goed zijn dat ik al in weert ben in de middag, dus hoe laat vertrek jij? doen we ff milkshakie bij de mac kun je dan weer door :)
lol 'effe' ja, A2 = knallen :P Zeker daar onderaan richting maastricht kun je goed doorpoken haha
 
Laatst bewerkt:
laat maar weten ik ben zo in nederweert dat weet je ;) kan trouwens goed zijn dat ik al in weert ben in de middag, dus hoe laat vertrek jij? lol 'effe' ja, A2 = knallen :P Zeker daar onderaan richting maastricht kun je goed doorpoken haha
in elk geval een beetje op tijd, want ik mot om half 5 al weer terug zijn in Breda O-)
 
@ Daan, welk klaverblad in Venlo bedoel je dan ? de nieuwe afrit richting Blerick ?

Ik moet zeggen : de tunnels zijn kl*te maar de op- en afritten zijn geniaal. Ook de weggetjes over de snelweg heen zijn allemaal lekker gekruld. A73 : niets mis mee :D
 
in elk geval een beetje op tijd, want ik mot om half 5 al weer terug zijn in Breda O-)

_O- dat wordt blazen :+

nee laat maar weten je weet me te vinden ;)

@ Daan, welk klaverblad in Venlo bedoel je dan ? de nieuwe afrit richting Blerick ?

Ik moet zeggen : de tunnels zijn kl*te maar de op- en afritten zijn geniaal. Ook de weggetjes over de snelweg heen zijn allemaal lekker gekruld. A73 : niets mis mee :D

yep die, lekker nieuw asfalt en breed. A73 opzich is niks mis mee maar dat gezeik met die tunnels altijd :X trouwens best leuk om auto's op te jagen in de tunnel met dat geluid :P
 
_O- dat wordt blazen :+

nee laat maar weten je weet me te vinden ;)yep die, lekker nieuw asfalt en breed. A73 opzich is niks mis mee maar dat gezeik met die tunnels altijd :X trouwens best leuk om auto's op te jagen in de tunnel met dat geluid :P

Je bedoeld dat jij aan het eind van de tunnel je uitlaat erin ziet gaan :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan