Het grote Yamaha R1 Topic - deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet zeggen : de tunnels zijn kl*te maar de op- en afritten zijn geniaal. Ook de weggetjes over de snelweg heen zijn allemaal lekker gekruld. A73 : niets mis mee :D
ben dr nog nooit geweest, laatste keer dat ik het hele stuk heb gereden waren ze nog bezig met de ombouw :X
 
?

ik bedoel dat het geluid van je bike dan zo lekker galmt, koekblikken trekken hun auto dan altijd een beetje naar rechts :P maar je mag daar niet inhalen
tunnels is altijd leuk.
bij mij om de hoek liggen de drechttunnel (A16, met flauwe bocht }) ) en noordtunnel (A15, kaarsrecht :X)
 
Zo ben weer terug :X

Bleek dat mn kies heel ver naar achter bij mn keel zat en vandaar dat ik ook wat last van keel had, ook zat er een leuke onsteking bij( nog te zien op mn kies die ik terug mee heb genomen er zit een onstekingszak aan).
Heb de rest van de dag maar vrij genomen want ik heb het gevoel dat als de verdoving is uitgewerkt dan heb ik niet veel zin om te werken denk ik :X

Net trouwens een shagie gedraaid, gelukkig zit heel mn vloeitje onder het bloed nu _O-

Maar het is veel te lekker weer om te gaan zitten huilen over pijntjes dus effe lekker in de zon laptoppen 8-)
 
Ik ga langzaan de banden opwarmen, pak aantrekken (pfff) , knieen strekken, macDo eten, en dan op het gas naar de KD :] 8-)
 
Zo ben weer terug :X

Bleek dat mn kies heel ver naar achter bij mn keel zat en vandaar dat ik ook wat last van keel had, ook zat er een leuke onsteking bij( nog te zien op mn kies die ik terug mee heb genomen er zit een onstekingszak aan).
Heb de rest van de dag maar vrij genomen want ik heb het gevoel dat als de verdoving is uitgewerkt dan heb ik niet veel zin om te werken denk ik :X

Net trouwens een shagie gedraaid, gelukkig zit heel mn vloeitje onder het bloed nu _O-

Maar het is veel te lekker weer om te gaan zitten huilen over pijntjes dus effe lekker in de zon laptoppen 8-)


Suc6 ermee :P

Kan me goed voorstellen dat het pijnlijk is :/
 
Ik heb ff een technische vraag... zit te kijken om wat te tjoenen, waar heb ik dan het meeste profijt van, een Dynojetkit? zie dat die niet zo duur zijn en je hebt er alleen maar voordelen bij lees ik...

Met een Dynojet kit wordt de prestatie verbeterd, daarnaast pakt de motor door het hele toerengebied beter op, terwijl een optimaal brandstofverbruik gerealiseerd wordt.

Klopt dat?

Vind hier bijv. een kitje voor 75 eurie: http://link.marktplaats.nl/268627830

hoe goed je dit merkt weet ik zo ook niet want ik heb nooit eerder met een andere 99er R1 gereden..
maar mijn R1 is toen (vorige eigenaar) wel goed afgesteld op de testbank en die haalt der met een andere uitlaat, K&N, en Dynojetkit 148,1 PK en 112Nm koppel
 
Suc6 ermee :P

Kan me goed voorstellen dat het pijnlijk is :/
Nu nog niet de verdoving werkt nog :}
Het was alleen effe minder toen hij begon en de verdoving was nog niet ingewerkt :X
Lekker met die soort beitel mn tandvlees wegduwen zonder verdoving _O-
Bedankt in ieder geval
 
hoe goed je dit merkt weet ik zo ook niet want ik heb nooit eerder met een andere 99er R1 gereden..
maar mijn R1 is toen (vorige eigenaar) wel goed afgesteld op de testbank en die haalt der met een andere uitlaat, K&N, en Dynojetkit 148,1 PK en 112Nm koppel

Hmm keertje bike exchange doen dan ;) wat voor uitlaat heb jij erop liggen? ik heb een laser hotcam carbon.. maar geen K&N luchtfilter en dynojetkit :X wordt een duur grapje... heb momenteel liever een undertail :P maar zeg nooit nooit :P
 
Hmm keertje bike exchange doen dan ;) wat voor uitlaat heb jij erop liggen? ik heb een laser hotcam carbon.. maar geen K&N luchtfilter en dynojetkit :X wordt een duur grapje... heb momenteel liever een undertail :P maar zeg nooit nooit :P

wil ik best maar ik mag niet weg met de R1 (25 kw gebonden he -O- )
heb momenteel een orginele uitlaat der op zitten maar na de zomer ga ik langzaam aan eens kijken voor een andere uitlaat zodat als ik dalijk wel officieel met de R1 mag rije ook een andere uitlaat heb

heb trouwens hier op MF een Racefit growler (gp style)tekoop gezien en die vind ik wel ruig voor op de R1 maarja heb nu ff geen 550 euro ''over'' voor zoiets omdat mijn auto nog wat geld nodig heeft
 
als je het hebt :P

btw ik kan aan een dynojetkit komen stage 1 t/m 3 nog nieuw in verpakking voor 75 euro.. is niet duur of wel?

ik ben ff tussen de documenten gaan kijken van mijn R1 en daar zit nog een factuur tussen van de dynojet afstelling enz.. dat koste toen 149,98 euro ik weet niet of dit incl. de kit is denk het haast van niet of je moet in 3 uur tijd de kit kunnen inbouwen en compleet afstellen...
 
ik ben ff tussen de documenten gaan kijken van mijn R1 en daar zit nog een factuur tussen van de dynojet afstelling enz.. dat koste toen 149,98 euro ik weet niet of dit incl. de kit is denk het haast van niet of je moet in 3 uur tijd de kit kunnen inbouwen en compleet afstellen...
k weet niet hoeveel tijd een dynojet inbouwen kost, maar een power commander (ok, wel de usb plug n play) is een half uurtje inbouwen,
 
ik ben ff tussen de documenten gaan kijken van mijn R1 en daar zit nog een factuur tussen van de dynojet afstelling enz.. dat koste toen 149,98 euro ik weet niet of dit incl. de kit is denk het haast van niet of je moet in 3 uur tijd de kit kunnen inbouwen en compleet afstellen...

dus dat is testbankrun + inbouwen... tja wat moet dat moet...

die racefit kan ik niet meer terugvinden, maar ik had ook contact met hem gehad via mail, 475euro lukt je wel ;) maar vind het veel geld voor zo'n klein pijpje... heb er liever 2 pijpen voor lijkt alsof het meer waard is :+
 
k weet niet hoeveel tijd een dynojet inbouwen kost, maar een power commander (ok, wel de usb plug n play) is een half uurtje inbouwen,

maar em maken de oudere R1's wel gebruik van een power commander? is toch pas vanaf model 2002 dat het elektronisch gaat? correct me if i'm wrong :X
 
Als ik er tijd voor heb en toe in staat ben (ben nu namelijk ziek, de griep geen mexicaanse) wil ik daar wel een keer naar toe komen. Waar is het trouwens?
Wie van jullie gaan er naar de MFMM?


Tof...laat maar weten...

Ik wil opzich wel naar de MFMM, maar dan wel met een groep...ben 1 keer alleen gegaan en daar is geen fuck aan _O-
 
Tof...laat maar weten...

Ik wil opzich wel naar de MFMM, maar dan wel met een groep...ben 1 keer alleen gegaan en daar is geen fuck aan _O-

nee precies daarom had ik al een ideetje om met de R1's van dit topic te gaan maar Taz zei al dat velen met de groep uit hun regio gaan... dus weet niet of dat zin heeft
 
power commander is idd alleen voor injectie motoren dus niet voor onze OER R1tjes... :')


en over die racefit uitlaat:
die is der nog hoor: Racefit Growler R1 98 tm '01

vind ut echt super ruig en als ik deze niet kan kopen volgende maand ofzo dan koop ik dan zoek ik dan gewoon opnieuw op koop de uitlaat gloedje nieuw
 
De oudere R1`s hebben geen injectie maar met carbs
Als je dan een setje dynojet setje erin wil hebben is dat echt wel meer werk als een
PC3 usb :Y

Carbs moeten er dan dus af om er andere gasnaalden in de carbs te zetten
Daarna dus pas afstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan