Het grote Yamaha R1 Topic - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog eentje van RED-D

desteeg_03.JPG




En eentje van iedereen....


desteeg_07.jpg




Sorry voor het formaat O-)
 
mooie pic bosnimf die van jullie allemaal met die schemering in de achtergrond :)

en congrats natuurlijk *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
ff kijken wat de staat is van mijn lichaam zondag ochtend! Is die redelijk tot goed kom ik ook die kant op. :Y


Tnx allen

@Rene,, ik vind dat er veel teveel ruis inde foto's zit hoor, zijn echt niet super! Ik kende de camera ook niet...Nikon D90, Moest erg wennen, wist niet waar alle instellingen stonden, maar oefening baart kunts, komt helemaal goed...

@Appel misschien ergens int midden afspreken dan?




@spelfouten=BIER!
 
Laatst bewerkt:
Tnx allen

@Rene,, ik vind dat er veel teveel ruis inde foto's zit hoor, zijn echt niet super! Ik kende de camera ook niet...Nikon D90, Moest erg wennen, wist niet waar alle instellingen stonden, maar oefening baart kunts, komt helemaal goed...

@Appel misschien ergens int midden afspreken dan?



@spelfouten=BIER!

Voorstel: Misschien ie t trouwens handig om te meeten bij de mac in Best? 10.30?
 
:$ zie nu dat er geen foto's gelukt zijn van daandaan :$ :?

Nou ik heb wat uit te leggen.....gelukkig is ie 3 meter groter dan mij..
 
Tnx allen

@Rene,, ik vind dat er veel teveel ruis inde foto's zit hoor, zijn echt niet super! Ik kende de camera ook niet...Nikon D90, Moest erg wennen, wist niet waar alle instellingen stonden, maar oefening baart kunts, komt helemaal goed...

@Appel misschien ergens int midden afspreken dan?




@spelfouten=BIER!


Ruis komt denk ik door een gebrek aan licht (weet niet precies hoe donker het was, maar aan de luchten te zien zal het niet echt licht zijn geweest).

Maar zeker op kleiner formaat zijn ze (vind ik) echt goed. :Y
 
Ruis komt denk ik door een gebrek aan licht (weet niet precies hoe donker het was, maar aan de luchten te zien zal het niet echt licht zijn geweest).

Maar zeker op kleiner formaat zijn ze (vind ik) echt goed. :Y

Dat bedoel ik met de instellingen, zocht ff snel de Iso waarde etc. maar ging mij niet rap genoeg, was te weinig tijd om uit te zoeken, ik wilde zo veel mogelijk plaatjes.

Er zijn er 170 geschoten, niet alleen door mij, maar misschien maar 40 gelukt. Helaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan