Het grote Yamaha R1 Topic - deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo alweer een nieuw deel *O*

Heb mezelf maar even een cado gedaan van de week :]

Vrijdag ff een andere R1 ophalen en wel deze *O* [afbeelding]

zo'n cadeau wil ik ook, ik zal de kerstman maar eens gaan schrijven :P mooi ding!

@twan; ik kon me ook niet voorstellen dat ie er lekkerder van ging lopen, zeker een thunderace heeft vrij veel koppel dus ik snapte het al niet.
 
thanks all , zal zo spoedig mogelijk ff een paar mooie plaatjes schieten voor in de o.p.

Circuit foto`s moet nog ff wachten tot komend jaar *O* :Y
 
Ze zijn Niet gemaakt om te gaan liggen...............al heb ik dat ook al meer dan eens gedaan :(

Je kunt toch wel een leuke circuitdag hebben ook al heb je niet alles uit je blok gehaalt wat erin zit.
Wat je vaak ziet is dat groepjes vrienden elkaar flink opjutten op het circuit.
Mij gaat het meer om eens een dag te knallen en nergens rekening mee te hoeven houden,maar zeker niet teveel risiko te nemen.

En geloof me met een groepje vrienden de Eifel in is veel gevaarlijker, of niet Sweet? O-)
 
ben wel erg benieuwd hoe mijn nieuwe 09 presteerd op de baan. De 05 R1 was een toppertje om mee te racen :Y
 
Ze zijn Niet gemaakt om te gaan liggen...............al heb ik dat ook al meer dan eens gedaan :(

Je kunt toch wel een leuke circuitdag hebben ook al heb je niet alles uit je blok gehaalt wat erin zit.
Wat je vaak ziet is dat groepjes vrienden elkaar flink opjutten op het circuit.
Mij gaat het meer om eens een dag te knallen en nergens rekening mee te hoeven houden,maar zeker niet teveel risiko te nemen.

En geloof me met een groepje vrienden de Eifel in is veel gevaarlijker, of niet Sweet? O-)
Ja snap ikwel, maar ik heb dit al vaker gezegd.Als ik in de eifel op mn plaat ga krijg ik centen terug van de verzekering, die centjes krijg ik niet terug als ik op het circuit op mn plaat ga.Het is gewoon een afweging die iedereen zelf maakt en ik vind het te veel risico.En sommige mensen zeggen dan je kan toch ook wat rustiger rijden op het circuit en niet te veel risico nemen maar wat doe je dan daar :?
Als ik op het circuit zou rijden wil ik gewoon tot het uiterste gaan, net als ik met alle andere sporten tot het uiterste ga, zo ben ik nou eenmaal.
 
En sommige mensen zeggen dan je kan toch ook wat rustiger rijden op het circuit en niet te veel risico nemen maar wat doe je dan daar :?

Gecontroleerd zo hard mogelijk rijden! :Y Dus geen kamikaze shit :P In wedstrijden vergeet je zulke dingen alleen wel eens :+
 
Gecontroleerd zo hard mogelijk rijden! :Y Dus geen kamikaze shit :P In wedstrijden vergeet je zulke dingen alleen wel eens :+
Ja ok, maar iemand met jou ervaring weet beter wat gecontroleerd zo hard mogelijk rijden is dan een leek als ik op het circuit.Ik weet zeker dat ik denk oh dat kan nog wel harder en harder en dan gaat het of een keer net goed en dan weet ik hoe hard ik kan, of het gaat net fout en dan moet ik gaan sparen voor een nieuwe bike :X
 
Ja snap ikwel, maar ik heb dit al vaker gezegd.Als ik in de eifel op mn plaat ga krijg ik centen terug van de verzekering, die centjes krijg ik niet terug als ik op het circuit op mn plaat ga.Het is gewoon een afweging die iedereen zelf maakt en ik vind het te veel risico.En sommige mensen zeggen dan je kan toch ook wat rustiger rijden op het circuit en niet te veel risico nemen maar wat doe je dan daar :?
Als ik op het circuit zou rijden wil ik gewoon tot het uiterste gaan, net als ik met alle andere sporten tot het uiterste ga, zo ben ik nou eenmaal.


Op het cicuit heb je gewoon een circuitfiets nodig is mijn mening, is zonde om je straat fiets af teschrijven met een klappertje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan