Het grote Yamaha R1 Topic; deel 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.kommermotorparts.nl/winkel/enter.html

weet niet wat voor merk dat is ?

Hier maken ze ook nieuwe buddy overtrekken !


ejjj herman :W
thanx, kom op 48,incl. uit voor 2sets remblokken voor....
beetje raar dat er geen merk bij staat :N

ik kiek nog ff verders, maar hou deze in gedachte.....

volgende week de R1 weer in elkaar schroeven,
en dan van het weekend hopen op mooi droog weer :]


zag ook nog wat op louis.de staan...
saito :? nooit van gehoord... iemand ervaring mee?

10044262 SAITO BREMSBELAEGE ORGAN.
HONDA DIVERSE YAMAHA YZF-R1 (RN12)
Sofort lieferbar 16,95

lucas remblokkies zijn iets prijziger @34,95 per setje :X
 
Laatst bewerkt:
Is idd. een hele mooie R :Y . Wat voor velgen heb je erop gezet?



PVM velgen in een Öhlins vork, achterkant is trouwens de "Spa" uitvoering 8-)




Ik zien naast het dikke 2-wiel speelgoed ook nog leuk 4-wiel speelgoed :9~


en nee niet die duffe beemer aan de overkant van de straat


Italiaanse karakterbak idd, ook leuk speelgoed iig. O-)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ff de R1 uitgelaten heelijk man heb weer een smile op men gezicht die haal je de eerste dagen er niet weer af *D *D

Nu nog een beetje warmer en dan is het helemaal toppie :] :]
 
Vanmiddag ff de R1 uitgelaten heelijk man heb weer een smile op men gezicht die haal je de eerste dagen er niet weer af *D *D

Nu nog een beetje warmer en dan is het helemaal toppie :] :]

Vindt het nog effe te koud en volgens mij ligt er nog genoeg pekel -O-
Maar heb wel weer zin in warmere dagen!!
 
"Spa" uitvoering? :? Explain please!!


Op Spa mag (mocht inmiddels :( ) je zoveel herrie maken als je wilt }) ,vandaar m'n "prototype" enkele demper. Eigenbouwdemper onder een 600RR :X monozitje. Orginele meuk is alles bij elkaar 6,4 kilo zwaarder. ;)

Iets beter aanzicht gemaakt op Spa.

0c5acb22515c64d254113e90a16c9456



Inmiddels bezig met een racesysteem van YEC/Akra met opengewerkte standaarddempers, kan ik er iig ook mee in Duitsland rondtoeren. :]
 
Zoo vandaag eindelijk de knoop doorgehakt

en een R1 2006 Rood/grijs besteld met leovince uitlaten carboni *D *D


Dus einde MT01 verhaal O-)


Nu wachten tot die klaar is.
(1.5 week) *D
full
 
Vindt het nog effe te koud en volgens mij ligt er nog genoeg pekel -O-
Maar heb wel weer zin in warmere dagen!!

Kou kun je je op kleden...

en pekel? De laatste dagen heeft het - volgens mij - toch genoeg geregend? Ik zag genoeg bikers op de weg...
 
Laatst bewerkt:
Kou kun je je op kleden...

en pekel? De laatste dagen heeft het - volgens mij - toch genoeg geregend? Ik zag genoeg bikers op de weg...

Pekel viel idd. mee, maar het was wel koud!! Heb toch gereden, maar na ongeveer 50 km. vond ik het wel weer mooi geweest... :X (in Alkmaar beginnen ze al te strooien als het onder de 10 graden dreigt te komen... -O- )
 
Op Spa mag (mocht inmiddels :( ) je zoveel herrie maken als je wilt }) ,vandaar m'n "prototype" enkele demper. Eigenbouwdemper onder een 600RR :X monozitje. Orginele meuk is alles bij elkaar 6,4 kilo zwaarder. ;)

Iets beter aanzicht gemaakt op Spa.

[afbeelding]


Inmiddels bezig met een racesysteem van YEC/Akra met opengewerkte standaarddempers, kan ik er iig ook mee in Duitsland rondtoeren. :]

Ziet er erg mooi uit, maar als ik het goed begrijp ga je weer terug naar twee dempers?
 
Ziet er erg mooi uit, maar als ik het goed begrijp ga je weer terug naar twee dempers?


Vooralsnog wel ja, eerste week Mei rij ik de Opkiktoer, weekje Duitsland onveilig maken dus. Voor montage van de enkele demper zal ik iig een andere tussenpijp moeten fabrieken, hoop ik voor augustus klaar te hebben. Dan weer 2 dagen Spa via Prospeed })


Mooiste circuit wat ik ken in de "regio" 8-)


14f40d1a9a92833b1c6f12611741fc0a
 
Spa lijkt me id. zeer mooi om er te rijden (Eau rouge :} :} ), maar ik vindt het te duur.
Op het YZF R-forum had iemand er iets over gepost en het was € 350 voor twee dagen.. -O- .
 
misschien wel en domme vraag maar welke stelschroef van de voorvork is de uitgaande demping of ook wel de rebound genoemd onder of boven.
 
crazy 600 bedankt voor de reactie daar kan ik wel wat mee ik heb de afbeelding meteen opgeslagen voor de volgende keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan