Het grote Yamaha R1 Topic; deel 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deel 2 *O* *O*

Heeft iemand op zijn R1 2001 een achterlicht met ingebouwde richtingaanwijzers?
Heeft iemand hier pics of een video van?

Heb een doorzichtige gezien en benieuwd hoe dit er in de praktijk uitziet.
 
Gefeliciteerd! met je aankoop!!!!!

Heej bauke jonge,
Ik hie jet dost een dikke vieze vette R1 kocht hast. Best genoch, nou kin we daliks echt scheuren zonder bekeuren. Ik ha de zx12r ik yne verzekering dus this is going to be a nice summer :p :D.

We mat binnenkoart marrus efkes te skeuren ot ut mooi waar is. Bel me dan maar ff...
06-18274905

Groeten geert
 
Deel 2 *O* *O*

Heeft iemand op zijn R1 2001 een achterlicht met ingebouwde richtingaanwijzers?
Heeft iemand hier pics of een video van?

Heb een doorzichtige gezien en benieuwd hoe dit er in de praktijk uitziet.

Dat vraag ik me ook af! jij bedoeld die van MP? op ebay staan dezelfden... ik zit er ook aan te twijfelen....

Heej bauke jonge,
Ik hie jet dost een dikke vieze vette R1 kocht hast. Best genoch, nou kin we daliks echt scheuren zonder bekeuren. Ik ha de zx12r ik yne verzekering dus this is going to be a nice summer :p :D.

We mat binnenkoart marrus efkes te skeuren ot ut mooi waar is. Bel me dan maar ff...
06-18274905

Groeten geert

Hahaha, idd, binnenkort een blokkie om!!! maar die van mij ga ik volgende week strippen . hij moet eerst naar de spuiter! een witte motor past iet bij mijn pakkie.... dus hij moet eerst zwart met hier en daar wat zwart worden! *D
 
Dat vraag ik me ook af! jij bedoeld die van MP? op ebay staan dezelfden... ik zit er ook aan te twijfelen....Hahaha, idd, binnenkort een blokkie om!!! maar die van mij ga ik volgende week strippen . hij moet eerst naar de spuiter! een witte motor past iet bij mijn pakkie.... dus hij moet eerst zwart met hier en daar wat zwart worden! *D

Zolang als je zelf maar blank blijft anders wil ik niet meer met je te scheuren. Negers kunnen nu eenmaal niet snel motorrijden.
 
Kan iemand me vertellen (kort mag ;) ) wat de grootste verschillen zijn tussen het model R1 tot 2003 en vanaf 2004?? behalve het uiterlijk natuurlijk

ben een beetje aan het orienteren op een R1 :Y

thanks
 
dank u allen!
nog eentje


hey vakantieganger ;)




@ik heb ff wat rondgespeurt en zijn 2 verschillende remblokken die me wel aanstaan..
maar vraag me af of iemand hier ervaring met die betreffende blokken heeft...
zit er verschil in...veurkeur....hardheid...enz...

het gaat om:

-Brembo carbon-keramische remblokken
-Carbone Lorraine SBK5 type 2361 remblokken



niet allemaal tegelijk :W
 
Zolang als je zelf maar blank blijft anders wil ik niet meer met je te scheuren. Negers kunnen nu eenmaal niet snel motorrijden.
dat tegendeel wil ik je graag wel eens bewijzen, hoe meer bochten hoe beter...maar ik ben vast te langzaam voor je...als "neger" zijnde natuurlijk...

wat een domme en kortzichtige opmerking zeg... |(
 
Laatst bewerkt:
Dag R1 eigenaars!

Ik ben op zoek naar een service manual van een R1 1999 en dan voornamelijk voor de voorvork. Dit omdat ik zo een vork wil inbouwen in mijn SV, maar deze die ik gekocht heb lekt een beetje en zou die eerst willen reviseren. Natuurlijk zou het handiger zijn om zo een manual te hebben. Weet er iemand waar ik die op het internet kan vinden?

Cheers!
 
Zolang als je zelf maar blank blijft anders wil ik niet meer met je te scheuren. Negers kunnen nu eenmaal niet snel motorrijden.

Ik ben erg op zoek naar de context waaruit zou moeten blijken dat je een 'grappige' ( :z ) opmerking probeert te plaatsen....kan m niet vinden, dus ...... :r
 
Dag R1 eigenaars!

Ik ben op zoek naar een service manual van een R1 1999 en dan voornamelijk voor de voorvork. Dit omdat ik zo een vork wil inbouwen in mijn SV, maar deze die ik gekocht heb lekt een beetje en zou die eerst willen reviseren. Natuurlijk zou het handiger zijn om zo een manual te hebben. Weet er iemand waar ik die op het internet kan vinden?

Cheers!


Staat in de post van Crazy 600 ;)



En nog wellus vaker.... maar deze had ik het snelst gevonden.

UTFS!!!! ;)
 
Vooralsnog wel ja, eerste week Mei rij ik de Opkiktoer, weekje Duitsland onveilig maken dus.
:^
Dan weer 2 dagen Spa via Prospeed })
:^
Mooiste circuit wat ik ken in de "regio" 8-)
:^ :P

Hier nog eentje in 'Spa uitvoering', wel heel wat meer standaard dan die van Martin... :)

full
 
Ziet er weer goed uit!!! Vindt trouwens dat de "oudere" R1-en nog steeds snel en agressief ogen, terwijl de Suzuki's en Honda's van dat bouwjaar.... :X
 
Na vier jaar trouwe dienst heb ik haar dan toch te koop gezet. Heb heel veel leuke tijden met haar meegemaakt, maar wil nu toch wel eens ervaren hoe een 2005/2006 R1 rijdt! Dus als er nog iemand op zoek is naar een R1 uit 2000 die altijd binnen heeft gestaan, nooit regen heeft gezien en van een oud vrouwtje is geweest... :Y )
 
Na vier jaar trouwe dienst heb ik haar dan toch te koop gezet. Heb heel veel leuke tijden met haar meegemaakt, maar wil nu toch wel eens ervaren hoe een 2005/2006 R1 rijdt! Dus als er nog iemand op zoek is naar een R1 uit 2000 die altijd binnen heeft gestaan, nooit regen heeft gezien en van een oud vrouwtje is geweest... :Y )

Heb je nog leuke accessoires te koop, mijn buurman rijdt deze en moet nog wat pimpen vind ik :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan