Het grote Yamaha R1 topic - deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil in het volgend topic es een keer een nieuwe foto bovenaan zetten...

Ik vind zelf deze wel gaaf...iemand andere suggesties?

[afbeelding]

edit: of deze :P

[afbeelding]


Mijn suggestie:

:+ :+

06-yamaha-yzf-r1-1024-c.jpg
 
had graag gewild om een stukkie te rijden


maar toch nog beetje te veel last van me ribben en schouder

toch maar mooi in de schuur laten staan
 
Verry nice

zit er aan te denken om de deze te kopen mits het geld van de dsb een keer binnen
komt zou eind feb. binnen zijn niks meer gehoord van de notaris gaat een verhaal
rond dat als het niet voor april binnen is dat je er naar kunt fluiten mooi is dat :X

en mijn 2e remschijf is eraf 2 kantjes aan de imbus geslepen toevallig O-) past er een
sleutel 9 op en is los gekomen nu te lagers nog.[afbeelding]
Mooi pakkie :Y
 
ben net terug, bij de lidl hadden ze niks meer, dus ander filiaal proberen.. -O-

sprak net een maat van me, die vroeg of ik bij hem in de buurt aan het rijden was.. die was in het bos met z'n paintball gun aan het oefenen en hoorde mij kennelijk toch nog voorbij komen O-)

heb ook nog even door 2 tunnels geblazen: LOL _O-

dat wordt leuk komende tijd *O*
 
ben net terug, bij de lidl hadden ze niks meer, dus ander filiaal proberen.. -O-

sprak net een maat van me, die vroeg of ik bij hem in de buurt aan het rijden was.. die was in het bos met z'n paintball gun aan het oefenen en hoorde mij kennelijk toch nog voorbij komen O-)

heb ook nog even door 2 tunnels geblazen: LOL _O-

dat wordt leuk komende tijd *O*

Ik heb 3 Lidl's geprobeerd...geen geluk...bij 1 filiaal hadden ze nog een S liggen, maar die is te klein...Volgende week ergens anders proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan