Het grote Yamaha R1 topic - deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen ik wil ik misschien R1 tekoop aanbieden wegens een hele mooie aanbieding voor een Kawa ZZR1400 (Tja niet zo mooi als een R1 maar het zit stukke beter). Hij is uit 2005, 18dkm, zeer goede staat, heeft voor ca. 2500euro aan extra's.
Ik wou zeggen kijk voor de fotos even in de openingspost maar daar sta ik niet meer :( te weinig gepost hier denk ik, is ook niet te volgen zo snel dat dit topic gaat..

538871736_6_cZ87.jpeg


metABMschijven.jpg
 
Hallo iedereen ik wil ik misschien R1 tekoop aanbieden wegens een hele mooie aanbieding voor een Kawa ZZR1400 (Tja niet zo mooi als een R1 maar het zit stukke beter). Hij is uit 2005, 18dkm, zeer goede staat, heeft voor ca. 2500euro aan extra's.
Ik wou zeggen kijk voor de fotos even in de openingspost maar daar sta ik niet meer :( te weinig gepost hier denk ik, is ook niet te volgen zo snel dat dit topic gaat..

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat vraag je ervoor dan?

Wel een mooie bike hoor, wat een raket *O*
 
Hallo iedereen ik wil ik misschien R1 tekoop aanbieden wegens een hele mooie aanbieding voor een Kawa ZZR1400 (Tja niet zo mooi als een R1 maar het zit stukke beter). Hij is uit 2005, 18dkm, zeer goede staat, heeft voor ca. 2500euro aan extra's.
Ik wou zeggen kijk voor de fotos even in de openingspost maar daar sta ik niet meer :( te weinig gepost hier denk ik, is ook niet te volgen zo snel dat dit topic gaat..

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie bike :Y heb je ook foto,s van de achterkant?
Heb je ook een advertentie op MF staan met vraagprijs en dergelijke?
 
Mooie bike :Y heb je ook foto,s van de achterkant?
Heb je ook een advertentie op MF staan met vraagprijs en dergelijke?

Neej geen advertentie geplaats... tis ook eigenlijk een opwelling mn R1 is mn droombike kwa uiterlijk maar ik merk dat ik meer van de sporttoer ben nu ik een VFR erbij heb. Als die zzr1400 die precies is zoals ik wil en scherpe prijs al verkocht is wil ik hem nog even niet kwijt. Zal kijken veel meer fotos, elke kant is even mooi natuurlijk van een R1..
 
Neej geen advertentie geplaats... tis ook eigenlijk een opwelling mn R1 is mn droombike kwa uiterlijk maar ik merk dat ik meer van de sporttoer ben nu ik een VFR erbij heb. Als die zzr1400 die precies is zoals ik wil en scherpe prijs al verkocht is wil ik hem nog even niet kwijt. Zal kijken veel meer fotos, elke kant is even mooi natuurlijk van een R1..
OK, de kans dat je hem hier kwijtraakt is wel klein omdat bijna iedereen al een r1 heeft voor op straat, op een enkele neppert na. :X
Wel een mooie bike, denk dat red-devil deze wel heel gaaf vindt :Y
 
ik ga zo nog ff op de R naar de speeltuin toe, bakkie koffie drinken.
poetsen komt later wel :X
Als ik niet keihard aan het werken was was ik ook wel even komen checken of de koffie nog smaakt O-)
Zie wel al heel de dag motoren rijden hier in roosendaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan