Het grote Yamaha R1 topic deel 3: Touching your heart!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar kun je die kopen dan?
een aantal motorzaken in de buurt heeft ze gewoon hangen.

Wel opletten dat dr Sparky op staat, anders (je raadt het al) zit dr geen ijzer in.
Zitten gewoon ijzeren punten in en nog wat schroeven die ze over hebben _O- (zie midden foto)
15072008259wg6.jpg
 
Over tostie gesproken waar is Gerard gebleven?
@ Gerard, je bent toch niet geschrokken van broekpoepert :?

Het was maar een grapje hoor :$ :+
 
een aantal motorzaken in de buurt heeft ze gewoon hangen.

Wel opletten dat dr Sparky op staat, anders (je raadt het al) zit dr geen ijzer in.
Zitten gewoon ijzeren punten in en nog wat schroeven die ze over hebben _O- (zie midden foto)
[afbeelding]

zal deze week wel even kijken bij een motorzaak
 
Laatst bewerkt:
die halen we halverwege bij Gerard _O-

maareh even serieus: het begint nu wel op t randje te worden om te kd'en. Asfalt koelt snel af en je banden worden ook minder warm

Nee, zal voorzichtig zijn en ik leer het echt niet in 1 dag hoor. Zeker niet als ik al meer dan 24 jaar mijn rijbewijs heb |(

Volgend jaar is mijn jaar en dan ga ik lekker stoeien met mijn beest(en) :W
 
T*ring wa gaat ut hard hier :P
volgend deeltje zit er weer aan te komen.. *O*
@Taz: Ik houd voor mezelf altijd de grens van een graad of 10 aan... moet je nog wel flink werken om temperatuur in je banden te krijgen en houden...

Daarom staan ze bij mij ook niet op 2.5 en 2.9 maar op 2.3 en 2.5 :Y
Alhoewel ik ze eerlijk gezegd al een tijdje niet meer gecontroleerd heb.. :N
 
Nee, zal voorzichtig zijn en ik leer het echt niet in 1 dag hoor. Zeker niet als ik al meer dan 24 jaar mijn rijbewijs heb |(

Volgend jaar is mijn jaar en dan ga ik lekker stoeien met mijn beest(en) :W
mwah moet je niet te hard zeggen, ik heb het inmiddels een aantal mensen geleerd en bij hun was de bochtensnelheid niet het probleem, maar meer de houding/het goed zitten. Door het in het begin als een aap overdreven voor te doen werkt wel en ik gebruik mn camera dan ook zodat ze t zelf kunnen zien als ik achter ze rij.
 
@Taz: Ik houd voor mezelf altijd de grens van een graad of 10 aan... moet je nog wel flink werken om temperatuur in je banden te krijgen en houden...

Daarom staan ze bij mij ook niet op 2.5 en 2.9 maar op 2.3 en 2.5 :Y
Alhoewel ik ze eerlijk gezegd al een tijdje niet meer gecontroleerd heb.. :N
mee eens, ik rij ook op 2.3 en 2.5, 10 graden vind ik al wat te koud, graadje of 15 is beter :Y
 
Laatst bewerkt:
@Taz, idd, heb ook liever 15 graden, bij 12 wordt het al uitkijken en 10 is egt de grens voor mij.
Ieder voor zich natuurlijk. Helaas wordt het asfalt nu ook niet warm meer, van de week houd tie niet warmer dan 8 graden -O- .... :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan