Het grote Yamaha R1 topic - deel 41: Gixxer750 for breakfast

Status
Niet open voor verdere reacties.
full




Mods:
Duo afdek kapje (niet op foto duh!)
Carbon knipperlichten voor en achter
Akrapovic Racing Line demper
Custom made kentekenhouder (credits to juul :P)

Mods aankomend:
Velgen stripes
Racehendels (besteld)
Donker kuipruitje (besteld)

Die balkjes zijn omdat ik het boefje ben thuis, weten jullie ook gelijk van mijn rollenspellen :+ , zal als het de komende tijd beter weer is eens foto's op snelheid laten maken. Ben nu naar school! Ciao! :W
 
Goede avond fijne R1 gasten. Het R1 topic is weer helemaal hot, bijna elke week een nieuw deeltje. @ Jeff ik kijk ook elke dag trouw in de OP dus je moeite is niet voor niets. ;)

Dan ga ik er nog maar even mee door denk ik. :+

En ik nog maar met 1 foto :') :?

Moggel :W

Doe deze er maar bij s.v.p :+

http://img717.imageshack.us/img717/9861/10an3270567.jpg


:W

Yep, denk dat die 2de foto van je verplaatst was ofzo want er stond zo'n error 403 plaatje in de vorige OP.


@Marco:
Je staat er in hoor.
 
Laatst bewerkt:
Mogge :W
Het is weer fokking koud :X
Dat denk ik ook wel.

Ik had ze er wel bij met orign aansluitkabeltjes, maar of hij dat zo gekocht heeft toen........geen idee.

Maar heb je ook al een AL met geintregeerde kL dan, want voor wel en achter niet lijkt natuurlijk niet he ;)
Nog niet...vind het achter nog wel vrij netjes staan
 
Waar kan ik die aanschaffen? *D :P

Moet je effe zoeken op internet.
Kun je ze uit een boek uitzoeken en worden ze in Polen of Rusland zo op de bus naar NL gezet.
Heb een oude buurman van me ook gedaan. _O-
Loopt met een pools mokkel die 15 jaar jonger is.

Succes alvast. :+
 
Laatst bewerkt:
Achterlicht met geintegreerde knippers vindt ik een van de mooiste opties :Y
Ik ook, maar het is jammer dat dat niet echt duidelijk is. Het achterlicht is zo smal dat als je wat verder er vanaf zit, het dan heel lastig wordt om de knipper te zien.
 
Moet je effe zoeken op internet.
Kun je ze uit een boek uitzoeken en worden ze in Polen of Rusland zo op de bus naar NL gezet.
Heb een oude buurman van me ook gedaan. _O-
Loopt met een pools mokkel die 15 jaar jonger is.

Succes alvast. :+

:P. Hebt die het goed bekeken die oude man! Ach school is vandaag toch zo poepsaai dat ik er wel de tijd voor heb! :+
 
Moet je effe zoeken op internet.
Kun je ze uit een boek uitzoeken en worden ze in Polen of Rusland zo op de bus naar NL gezet.
Heb een oude buurman van me ook gedaan. _O-
Loopt met een pools mokkel die 15 jaar jonger is.

Succes alvast. :+


Kan ook gewoon in Nederland, Heb een schatje die zelfs 19 jaar jonger is. :+


full
 
Laatst bewerkt:
Precies dat was voor mij rede te meer om juist deze te kopen, het gaat mij niet alleen om wat mooier staat veiligheid zegt mijn ook nog wel iets.
De meeste vallen zo diep naar binnen dat je ze van voren niet ziet.

Waar heb jij ze trouwens besteld :?

Ik heb ze toen 2e hands kunnen kopen voor een koopje op MF van iemand, heb me toen laten vertelllen dat je ze eigenlijk alleen maar in de USA kunt kopen/bestellen

De meeste hotbody knipperlichten zijn te verstellen zodat ze verder naar buiten komen. Het is maar net wat je wilt :P en alle hotbody knipperlichten zijn slecht te zien :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan