Het Grote Yamaha R1 topic - deel 45: R1, What else?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga eigenlijk wel mario zijn mening delen! geen zin om halve dag onderweg te zijn met kutweer voor een meeting :$ Dan liever kijken hoe het de 22ste is toch?

Yep, laten we gewoon tot zaterdag afwachten en dan zaterdagavond besluiten wat we doen.

:^ mee eens. Als iedereen zaterdag avond nog ff incheckt :) of in ieder geval ff kijkt wat t word.

GVD de hele dag mn binnenverlichting laten branden bij n maat van me. Wil ik aan t eind van de avond weg.....dooie accu (was al slecht misschien dat dit de genade klap was) ANWB heeft me ff een boost gegeven, want zelfs op startkabels wou de diesel niet meer. Nu hopen dat ie morgenochtend start :P en dan als de sodemieter naar de dealer voor n nieuwe accu. Ben meteen weer weg :Z :W
 
_O- _O- dies 3 knaken waard _O-

Daar moet ik dan mee naar mn werk, blijf ik toch een beetje aan het rijden :/
Snap het idd.. zou het echt niet leuk vinden als ik die keuze zou moeten maken. Nouja, wel kunnen blijven rijden gaat natuurlijk voor.
 
Laatst bewerkt:
goede morgen kutjes


mooi je dag weer
zaterdag bandtje leggen voor me r1 staat nu zonder wiel in de berging achter
 
Mogge,

Is een beetje stil hier..... wat als deze je eens wakker mogen maken!
full
 
Moggu.
Weersverwachting voor zondag al iets beter dan wat ze gister opgaven.
:Y

Donderdag hottie:

6ba3c65d.jpg
 
De media halen en er geld mee verdienen? :X


Over media gesproken, de video hobby raakt uit zn voegen en er moeten stappen genomen worden! investeringen zijn noodzakelijk.............en daarom staat de R op de weegschaal ;(
Ik kan echt geen andere keuze maken, ik moet diverse spullen gaan investeren waaronder een camera, en de goedkoopste om voor een omroep voor de dag te komen zijn ongeveer 9000,- euro! -O- Wil je een gewone camera die zij normaal gebruiken dan komt 40.000.- euro eerst! (2e hands 25.000,- euro) :o
Mijn huidige camera werkt nog op bandjes, is wel prima kwaliteit (HDV - bijna FullHD) maar heeft beperkingen door het wisselen van bandjes enzo. Voor mn werk gebruik ik de Canon XF300 FullHD die werkt op 2 CF cards high speed van 32GB ps in 2 slots, dus kan continue opnemen. Maar die heeft de zaak betaald....helaaaaaas niet van mij dusss |(

Dus er blijft niet zo veel meer over qua opties.
Dus waar jullie het hebben over mooie hendels enzo heb ik het over lenzen, statieven, crane,s etc

Ik zal jullie er verder niet mee vervelen :Z maar zo staat het er voor nu.
Ik hoop 15 mei (bij mooi weer) wel mee te gaan, maar als de koper hem voor die tijd meeneemt heb ik pech! ;(
Met de transalp ga ik nie mee _O-
Mooi man, dat betekend dat het dus goed loopt met filmen *O* je kan niet alles hebben en een dikke motor komt er vast wel weer, misschien zelfs wel betaald met de centen van de camera waar je je r1 mee moet verkopen ;)
 
Ziet er uit als chinese troep. _O-

:N :P

Ze zijn inmiddels gemonteerd enal, even wennen maar het voelt goed aan *O*

Btw, nogmaals de vraag aan de heren met een r1 2002/2003 model, hebben jullie nog een duo seat cover over, ben net bij de garage geweest, ik heb nu een solo cover, die past maar het slot wat erbij moet zitten mis ik :? , dus als iemand iemand kent met een kapotte cover of wat zo'n slot heeft liggen, waarschuw me even, want ze zijn origineel rete duur die duo seats heb ik net vernomen :X
 
@ All middag :W, Het is wel jammer als zondag niet door zou gaan heb er speciaal vrij voor genomen en volgend weekend moet ik ook werken maar dan neem ik geen vrij meer. Maar ik hou de voorspellingen in de gaten.
 
@ All middag :W, Het is wel jammer als zondag niet door zou gaan heb er speciaal vrij voor genomen en volgend weekend moet ik ook werken maar dan neem ik geen vrij meer. Maar ik hou de voorspellingen in de gaten.
Dan kan je altijd nog komen snowboarden zondag :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan