Het Grote Yamaha R1 topic - deel 45: R1, What else?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Star Wars

edit: hmm..klopt toch niet helemaal...maar lijkt er wel op:
LMB.jpg



naja...evengoed lelijk
 
Laatst bewerkt:
:N :P

Ze zijn inmiddels gemonteerd enal, even wennen maar het voelt goed aan *O*

Btw, nogmaals de vraag aan de heren met een r1 2002/2003 model, hebben jullie nog een duo seat cover over, ben net bij de garage geweest, ik heb nu een solo cover, die past maar het slot wat erbij moet zitten mis ik :? , dus als iemand iemand kent met een kapotte cover of wat zo'n slot heeft liggen, waarschuw me even, want ze zijn origineel rete duur die duo seats heb ik net vernomen :X


Heb nog een originele liggen ;)

Maar die is wel kapot :X dat alu clipje van binnen is kapot, maar als je die over zet van die andere dan heb je weer een goede toch?

En het stofje is wel beschadigd op verschillende plekken -O-
 
Laatst bewerkt:
:N :P

Ze zijn inmiddels gemonteerd enal, even wennen maar het voelt goed aan *O*

Btw, nogmaals de vraag aan de heren met een r1 2002/2003 model, hebben jullie nog een duo seat cover over, ben net bij de garage geweest, ik heb nu een solo cover, die past maar het slot wat erbij moet zitten mis ik :? , dus als iemand iemand kent met een kapotte cover of wat zo'n slot heeft liggen, waarschuw me even, want ze zijn origineel rete duur die duo seats heb ik net vernomen :X

Sorry, can´t help you. :N

Edit: zie dat Erik dat wel kan... *O*
Eerst verder lezen |( |(
 
Laatst bewerkt:
heey heren en dames, as zondag heb ik besloten niet mee te doen met de r1 rit. dit omdat het zeer waarschijnlijk toch niet door gaat ivm het weer, en aan mij net gevraagd is om zaterdag avond mee te gaan naar rotterdam met een vriend. moest een keuze maken. wordt toch klote weer.

natuurlijk ga ik op de reserve datum wel mee als het mooi weer is!
 
heey heren en dames, as zondag heb ik besloten niet mee te doen met de r1 rit. dit omdat het zeer waarschijnlijk toch niet door gaat ivm het weer, en aan mij net gevraagd is om zaterdag avond mee te gaan naar rotterdam met een vriend. moest een keuze maken. wordt toch klote weer.

natuurlijk ga ik op de reserve datum wel mee als het mooi weer is!


Jammer keesje :+

Eerst zien dan geloven! de voorspellingen kunnen nog wel veranderen *O*
 
15 graden en droog is mij ook goed :Y droog is belangrijkste!Klinkt heel serieus man -O-
Helemaal droog zal het niet worden denk, maar een hele dag regen zul je ook niet hebben. Misschien een paar kleine buien.

Helaas is dat voor mij al te slecht weer :X zeker als je alleen al 1,5 uur naar veenendaal moet en dan moet de rit nog beginnen -O-
 
Hopen dat je hem verkocht krijgt :Y

Toch :?

Je verkoopt hem niet omdat je hem niet wilt verkopen neem ik aan :+


Eigenlijk wil ik het niet echt, maar heb geen keus. Ik zal het vreselijk gaan missen! -O-
Maar ach, als ik dan met een dikke camera de winkel uit wandel om er geld mee te gaan verdienen komt de glimlach vanzelf weer *D
Ik ben gewoon een sentimentele paardelul, het was toch mn eerste R1 he _O-
 
De voorspellingen kunnen wel veranderen :Y

Zie het alleen niet van 15 graden met regen veranderen in 20 graden met zon -O-


anders houden we voor het eerst de








.......................................voor zondag om 10 uur....................................
R1 regen meeting in veenendaal voor de harde kern *O* *O* *O*

................................. :9 die het wel aan durft om te komen :9.......................................
............................................die geen watje is.........................................

of is iedereen nu een watje
 
Ook weer terug :W

Eindelijk weer een keer fatsoenlijk kunnen sporten. Was echt weer hard nodig B|


@Ron: succes. Zonde dat ie eruit moet, maar het is voor een goed doel :)
 
Helemaal droog zal het niet worden denk, maar een hele dag regen zul je ook niet hebben. Misschien een paar kleine buien.

Helaas is dat voor mij al te slecht weer :X zeker als je alleen al 1,5 uur naar veenendaal moet en dan moet de rit nog beginnen -O-

pff, gelukkig ben ik niet de enige, vind het best lullig..
 
vwb zondag: Een buitje vind ik niet erg...maar de hele dag regen is kut...

Ik kijk het zaterdagavond / zondagochtend ff aan
 
Ook weer terug :W

Eindelijk weer een keer fatsoenlijk kunnen sporten. Was echt weer hard nodig B|


@Ron: succes. Zonde dat ie eruit moet, maar het is voor een goed doel :)
Ik zit al op 4x deze week en zaterdagochtend ook nog maar eens naar de sportschool :+


Zon of regen, ik wil best rijden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan